جشنواره پرنده‌های حصیری تایلند

جشنواره پرنده‌های حصیری تایلند

بهترین تور ارزان تایلند جشنواره پرنده‌های حصیری

جشنواره پرنده‌های حصیری تایلند

جشنواره پرنده‌های حصیری تایلند

کم پیش می‌آید که در تایلند باشید و جشن یا فستیوالی به مناسبتی برگزار نباشد! تایلند در طول سال، شاهد چندین جشن زیبا به مناسبت‌های مختلف است که بعضی از آنها جزو تعطیلات رسمی کشور نیز هستند.
تایلندی‌ها از آن‌جا که علاقه زیادی به جشن و شادی دارند، از هر فرصتی برای برگزاری جشن‌های ملی استفاده می‌کنند. یکی از این مراسم ملی جشنواره پرنده‌های حصیری است که در تاریخ 20 فوریه (اوخر بهمن ماه) در شهر چای‌نت برگزار می‌شود و مردم زیادی از سراسر تایلند و دنیا برای شرکت در آن در این شهر جمع می‌شوند.
نی در کشتزارهای برنج تایلند به وفور دیده می‌شود و روستاییان محلی با استفاده از این نی‌ها پرنده‌های رنگی می‌سازند که یادبود بیش از هشتاد و پنج گونه پرنده در پارک پرنده است. این پرنده‌ها همراه با کاردستی‌های محلی در این جشنواره به معرض دید گذاشته می‌شوند.

برای سفر به تایلند و شرکت در مراسم سنتی باشکوه آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:
جشن آب در تایلند-جشنواره گیاه‌خواری تایلند-جشن ماه کامل تایلند

جشنواره پرنده‌های حصیری تایلندReviewed by تور ارزان on Sep 6Rating: 3.5جشنواره پرنده‌های حصیری تایلندیکی از مراسم ملی تایلند جشنواره پرنده‌های حصیری است که در شهر چای‌نت برگزار می‌شود. روستاییان محلی با استفاده از نی پرنده‌های رنگی می‌سازند و همراه با کاردستی‌های محلی در این جشنواره به معرض دید می‌گذارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی