جاهای دیدنی پاتایا تایلند

جاهای دیدنی پاتایا تایلند

تور تایلند دیدنی های پاتایا

جاهای دیدنی پاتایا تایلند

جاهای دیدنی پاتایا تایلند

در سفر به پاتایا که یکی از پر مسافر‌ترین شهر های تایلند محسوب می‌شود مکان‌های بسیاری برای بازدید و خرید و گشت و گذار وجود دارند، که مناسب دانستیم تا شما عزیزان را با جاهای دیدنی پاتایا تایلند بیشتر آشنا کنیم، که برنامه ریزی بهتری در سفر خود با پاتایا داشته باشید. با اول تور همراه باشید تا در کنار هم به گردش در پاتایا بپردازیم.

مراکز خرید پاتایا

چندین مرکز خرید در پاتایا وجود دارد و لباس‌های مارکدار از برند‌های بین‌المللی به آسانی در دسترس هستند. یکی از بدترین اشتباهات بازدیدکنندگان به همراه داشتن چمدان‌های پر می باشد چراکه خرید با صرفه در پاتایا بسیار وسوسه انگیز است. در مراکز خرید این شهر میزان وسیعی از فرصت های خرید از ابریشم تا وسایل آنتیک فراهم می‌باشد که از جمله آنها می‌توان به بیگ سی، لوتوس، رویال گاردن، سنترال فستیوال، اوت لت، کارفور، مایک و فودلند اشاره کرد.

آکواریوم دنیای زیر آب

در پاتایا آکواریوم دنیای زیر آب (underwater world) قرار دارد که بزرگترین و مدرن‌ترین آکواریوم در آسیا است، این آکواریوم در قسمت جنوبی پاتایا قرار دارد و به شکل یک تونل استوانه‌ای شیشه‌ای است به طول 100 متر، و در این آکواریوم نزدیک به 4000 موجود آب‌زی در 200 گونه مختلف نگهداری می‌شوند.
آکواریوم دنیای زیر آب پاتایا یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی در پاتایا به شمار می‌رود و همه ساله بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا به این مکان می‌کشاند.

جزیره مرجان پاتایا

این جزیره زیبا یکی از بهترین جاذبه های پاتایا محسوب می‌شود که میتوانید یک روز از سفر خود را در این جزیره بگذرانید و به تفریحات مختلف بپردازید، این جزیره حدود 7 کیلومتر با شهر اصلی پاتایا فاصله دارد و برای رفتن به آن هم میتوانید با لنج های محلی که هر روز صبح به سمت جزیره حرکت می‌کنند ور پس از 45 دقیقه به این جزیره می‌رسند بروید، و یا میتوانید با قایق‌های موتوری در زمان کوتاه‌تری حدود 15 دقیقه به جزیره مرجان برسید، محیط جزیره مرجان از آرامش خاصی برخوردار است و همچنین به دلیل وجود مرجانها در اطراف جزیره آبهای بسیار شفاف و تمیزی دارد.
گردشگران در این جزیره می‌توانند با قایق‌های کف شیشه‌ای، به تماشای این مرجان‌ها بروند. در اینجا امکان شنا، غواصی، حمام آفتاب، ورزش‌های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می‌کند.

خانه مقدس حقیقت

در قسمت شمالی پاتایا خانه‌ای ساخته شده از چوب و بسیار با ابهت قرار دارد به نام sanctuary of truth یا همان خانه حقیقت. بلند‌ترین قسمت این خانه 105 متر ارتفاع دارد و به گونه ای ساخته شده تا در مقابل باد و نور شدید ساحل دریا مقاوم باشد، این بنا بر اساس قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه‌های کنده کاری شده چوبی تزئین شده است. هدف از به کارگیری این مجسمه‌ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی باشد. این موارد سبب می‌شود که بازدیدکنندگان زندگی کهن، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان و هدف مشترک از زندگی به سوی یک مدینه فاضله را درک نمایند.

مینی سیام پاتایا

مینی سیام Mini Siam در پاتایا یک شهر کوچک مینیاتوری است که در فضای باز ساخته شده و مدل‌های کوچک شده از ساختمان‌های مهم دنیا در این مجموعه برای نمایش قرار داده شده‌اند. این مجموعه از سال 1980 تاسیس شد. در سرتاسر این زمین بزرگ، حدود 100 ماکت از ساختمان‌های تاریخی و مدرن دنیا با مقیاس 1:25 قرار گرفته. برای هریک از ساختمان‌ها یک تابلو اختصاص داده شده که جزئیات بنا در آن نوشته شده است. این پارک به دو منطقه تقسیم شده است؛ مینی سیام Mini Siam که شامل ماکت ساختمان‌های تایلند است و مینی یوروپ (اروپای کوچک) Mini Europe که ماکت ساختمان‌هایی از اروپا، آمریکا و دیگر نقاط جهان را می‌توانید در این قسمت مشاهده کنید.
از زیباترین ماکت های قرار داده شده در مینی سیام، ماکت تخت جمشید از ایران است که مورد توجه بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

باغ استوایی نانگ نوچ

باغ دیدنی nongnooch tropical garden در فاصله 18 کیلومتری جنوبی از شهر اصلی پاتایا قرار دارد، این باغ زیبا مملو از انواع گل‌های ارکیده، نخل های زیبا، گیاهان تزیین شده و گل‌های گوناگون از اقصی نقاط جهان است. همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلندی در این باغ وجود دارند. هر روزه نمایش‌های فرهنگی و شوی فیل‌ها در این مکان اجرا می‌شود.

جاهای دیدنی پاتایا تایلندReviewed by اول تور on Sep 3Rating: 4.5جاهای دیدنی پاتایا تایلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی پاتایا تایلند - جاهای دیدنی پاتایا تایلند - راهنمای سفر به پاتایا تایلند

1 دیدگاه

  1. سمیرا.محمودی گفت:

    ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی