دسترسی به بازار شناور پاتایا تایلند

دسترسی به بازار شناور پاتایا تایلند

راهنمای دسترسی به بازار شناور پاتایا تایلند

دسترسی به بازار شناور پاتایا تایلند

راهنمای دسترسی به بازار شناور پاتایا:

   بازار شناور پاتایا کمی خود شهر پاتایا فاصله دارد، در 5.3 کیلومتری جنوب پاتایا و در مسیر سوخومیت واقع شده است. برای اینکه به این بازار شناور برسید، بهتر است از تورهایی که در هتل ها فراهم می شوند استفاده کنید ولی اگر تمایل به گردش با تور نداشته باشید می توانید از تاکسی یا اتوبوس هم استفاده کنید.

تورهای بازار شناور پاتایا: تورهای گردش در این بازار خیلی تنوع زیادی دارند و نوع گردش شما به این بستگی دارد که شما با کدام تور از کدام آژانس همراه شوید، البته هزینه های هرکدامشان با دیگری کاملا متفاوت است. خدمات بیشتر این گروه ها بصورت رفت و برگشت، بلیط ورودی، تفریح و بازی در بازار و بازدید از قسمت های مختلف بازار شناور است و البته رستوران بازار. اگر با تور سفر می کنیدباید زمانی ما بین پنج تا هفت ساعت را برای این گردش در نظر بگیرید.

هزینه تورها: حدود ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ بات (حدود ۳۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان)

تاکسی: آسان ترین و البته پر هزینه ترین وسسله نقلیه برای رسیدن به بازار کرایه تاکسی خواهد بود. برای اینکه وارد تاکسی شوید باید 35 بات بپردازید و هر گیلومتری که طی کنید راننده 7 بات به کرایه شما اضافه خواهد کرد. ولی این حالت خوشبینانه آن است و بیشتر گردشگران خارجی چنین شرایط خوبی را تجربه نخواهند کرد چون بیشتر راننده های تاکسی در تایلند اصلا از تاکسی متر استفاده نمیکنند و تلاش می  کنند کرایه بیشتری از شما طلب کنند. کمترین هزینه ای که ممکن است برای مسیری بسیار کوتاه مثلا یک کیلومتری بگیرند 275 بات است. مگر اینکه چانه زنی را خوب بلد باشید و بتوانید قبل از سوار شدن مبلغ کرایه را توافق کنید.

 اتوبوس: اتوبوس هایی که در پاتایا در حال ارائه خدمات هستند در راهی دایره ای شکل همواره در رفت و برگشت هستند، بنابراین می توانید به جای تاکسی با استفاده از اتوبوس به بازار شناور پاتایا و ساحل زیبای جامتین برسید. برای استفاده از اتوبوس باید بلیط تهیه کنید که هزینه ای 30 باتی یا 3500 تومانی دارد.

وانت های سانگسیو: این وسیله نقلیه از مورد استفاده ترین وسایل نقلیه عمومی در پاتایا بشمار می روند. سانگسیو یک نوع وانت است  که از پشت مسقف شده و در عقب جایی برای نشستن مسافر دارد. برای استفاده از سانگسیو باید 10 بات یا 1000 تومان بپردازید. با این وسیله می توانید ما بین سه منطقه پاتایا، مابین پاتایا و ساحل جامتین رفت و آمد کنید.

▪اطلاعات بازدید:

این بازار از چهار ورودی برخوردار است که هرکدامشان به مسیری خاص منتهی می سوند. دو ورودی اول بازار در سمت بخش جنونی بازار شناور، ورودی سوم جنوب شرقی بازار و ورودی چهارم هم در شمالی ترین قسمت بازار جای دارد. همانگونه که پیش تر در قسمت مربوط به تفریحات این جاذبه گفتیم اگر به قایق سواری علاقه دارید از ورودی یک و دو وارد مجموعه شوید.

هزینه ورود: ۲۰۰ بات (حدود ۲۴ هزار تومان)

 ساعات بازدید: ۹:۰۰ - ۲۰:۰۰

 آدرس: تایلند، استان چانبوری، پاتایا، بخش بانگ لومونگ، جاده سوخومی، ناحیه ۱۲، بازار شناور پاتایا

دسترسی به بازار شناور پاتایا تایلندReviewed by اول تور on May 25Rating: 4.0دسترسی به بازار شناور پاتایا تایلند بهترین راهنمای سفر در تور ارزان تایلند ، دسترسی به بازار شناور پاتایا تایلند ... 

بهترین راهنمای سفر در تور ارزان تایلند ، دسترسی به بازار شناور پاتایا تایلند …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی