جشن گل تایلند

جشن گل تایلند

بهترین تور ارزان تایلند جشن گل

جشن گل تایلند

جشن گل تایلند

منطقه شمال تایلند به‌خاطر تنوع کاشت گل و به‌ویژه خوش آب و هوایی، قابل توجه افراد زیادی است. در هفته اول ماه فوریه که مصادف است با اواسط بهمن ماه، جشنواره سه‌روزه گل در شهر چیانگ‌مای برپا می‌شود که هرساله گردشگران زیادی را برای تماشای مراسم باشکوه و رنگارنگ این جشن به تایلند جذب می‌کند.
شهر چیانگ‌مای تایلند با زنده نگه داشتن نام "رز شمال"، جشنواره سالانه گل چیانگ‌مای تایلند را برگزار می‌کند که در آن گل‌های زیبا و گیاهان تزیین‌شده خود را که تا پایان فصل زمستان، یعنی اوایل ماه فوریه کاملا شکوفا شده‌اند، به نمایش بگذارد. پارک سوآن باک هاد شهر چیانگ‌مای، در طول برگزاری این جشنواره به مرکز نمایشگاه روبازی تبدیل می‌شود که می‌توانید در آن شاهد پرده پر نقش و نگار و پر زرق و برق گل‌ها، برنامه‌های نمایشگاه‌های کشاورزی، و نمایش‌های گل، مسابقات و فروش فوق‌العاده باشید. این جشنواره، جایگاه‌های سیاری را که با گل تزیین شده‌اند و در شهر رژه می‌روند، گل‌های رنگارنگ و باطراوت و همین‌طور رقصندگانی در لباس‌های سنتی را نیز به نمایش می‌گذارد.
همچنین علاقمندان به گل‌های ارکیده نباید فرصت تماشای طیف متنوعی از گل‌های ارکیده زیبایی را که توسط مردم محلی پرورش داده شده‌اند، از دست بدهند.

برای سفر به تایلند و شرکت در مراسم سنتی باشکوه آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:
جشن آب در تایلند-جشنواره گیاه‌خواری تایلند-جشن ماه کامل تایلند

جشن گل تایلندReviewed by اول تور on Sep 6Rating: 4.0جشن گل تایلنددر هفته اول ماه فوریه که مصادف است با اواسط بهمن ماه، جشنواره سه‌روزه گل در شهر چیانگ‌مای برپا می‌شود. این جشنواره، جایگاه‌های سیاری را که با گل تزیین شده‌اند و در شهر رژه می‌روند، گل‌های رنگارنگ با طراوت و همین‌طور رقصندگانی در لباس‌های سنتی را نیز به نمایش می‌گذارد.

3 دیدگاه ها

  1. خانم طلا گفت:

    اخی عزیزم چقدر رنگ.

  2. نازی گفت:

    چه جشن زیبایی

  3. مانلی گفت:

    زیبا بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی