جاذبه ها و تفریحات آبشار خلانگ لن تایلند

جاذبه ها و تفریحات آبشار خلانگ لن تایلند

معرفی جاذبه ها و تفریحات آبشار خلانگ لن تایلند

جاذبه ها و تفریحات آبشار خلانگ لن تایلند

جاذبه ها و تفریحات آبشار خلانگ لن تایلند

 در اطراف این آبشار بی نظیر امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی زیادی را نخواهید دید  ولی با این حال باز هم می توانید از طبیعت بکر و زیبایی های آن لذت ببرید و با فعالیت هایی از این محیط بی نظیر بیشتر استفاده کنید:

پیاده روی و طبیعت گردی:

 هنگامی که جاذبه ای طبیعی را برای گردش و طبیعت گردی انتخاب می کنید، حتما باید بخش پیاده روی را  در برنامه خود جای دهید و حوصله و طاقت این کار  را داشته باشید. برای اینکه به آبشار خلانگ لن برسید لازم است از بین فضای زیبا و بکر پارک ملی عبور کنید و هنگامی که به نزدیکی آبشار رسیدید، باز هم راهی برای پیاده روی و دیدن مناطر را در پیش روی دارید. در اطراف آبشار خلانگ لن خیلی راحت می توانید راه های پاکوب و پیاده روی را ببینید که با استفاده از آن ها می توانید خودتان را خیلی راحت به آبشار خلانگ لن برسانید. بهتر است اول سمت راست را برای پیمودن انتخاب کنید، این مسیر به حدی به آبشار نزدیک است که قطرات آب بر روی سر و صورتتان خواهد ریخت و می توانید سقوط و ریزش آب از خلانگ لن بر روی تخته سنگ های بستر آن را ببینید. 

 ولی چنانچه طرف چپ را طی کنید، از روی پلی عبور خواهید کرد، درختان را پشت سر می گذارید و سپس مناظر زیبا و شگفت انگیزی از آبشار خلانگ لن را در برابر خود خواهید داشت که قبل از این امکانش فراهم نبود. نمایی کامل از آبشار مقابل شما قرار دارد که نمی توانید چشم از آن بردارید و محو زیبایی هایش نشوید.

شنا و آب بازی:

می توانید سقوط ۱۰۰ متری حجم عظیمی از آب را در نظر بگیرید. حالا شما دقیقا در چند قدمی آبشار خلانگ لن قرار دارید و کافیست مقداری شجاعت داشته باشید و یا طالب یک آب تنی هیجان انگیز باشید، می توانید خود را به زیر آبشار برسانید و بدن خود را زیر قطرات خروشان آب قرار دهید.

 البته چون آب خلانگ لن خیلی خنک است، آب تنی را فقط برای فصل گرم و روزهای داغ پیشنهاد می کنیم.

عکاسی:

 حتما در طبیعت گردی خود در این آبشار مناظر زیبا و چشم نوازش را هم ثبت کنید. دوربین خود را به همراه ببرید و خلانگ لن را از زوایای متفاوت و زیبا ثبت نمایید.

تماشای آبشار از بالا:

بعد از گشت و گذار در اطراف آبشار خلانگ لن می توانید تا ورودی خائو هوا چانگ را پیاده طی نمایید و این بار آبشار خلانگ لن را از زاویه ای مرتفع و بلند ببینید. از آبشار تا این نقطه حدود ۲ ساعت را باید پیاده روی کنید و در آخر می توانید آبشار خلانگ لن را در پس زمینه ای از کوه های بلند و از پشت درختان بلند مشاهده کنید. اگر فرصت کافی دارید، صبر کنید و غروب آفتاب را هم از همین بخش مشاهده نمایید. یا می توانید به صورتی برنامه ریزی کنید تا طلوع آفتاب در این آبشار حاصر باشید و روشن شدن پهنه سرسبز پارک ملی را مشاهده کنید.

جاذبه ها و تفریحات آبشار خلانگ لن تایلندReviewed by مهدی on Jul 9Rating: 3.0جاذبه ها و تفریحات آبشار خلانگ لن تایلنددر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از آبشار خلانگ لن دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از آبشار خلانگ لن دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی