بهترین تفریحات پاتایا

بهترین تفریحات پاتایا

تور تایلند - تفریحات پاتایا

بهترین تفریحات پاتایا

بهترین تفریحات پاتایا

در تمام شهرهای زیبای کشور تایلند جاذبه‌های گردشگری فراوان و تفریحات بسیار جالب و سرگرم کننده‌ای برای هر سلیقه‌ای پیدا می‌شود، در شهر پاتایا تایلند علاوه بر سواحل زیبایی که دارد و همچنین جاذبه‌های طبیعی این شهر، تفریحات متنوعی نیز وجود دارند که اول تور در این مطلب آنها را به شما سفر دوستان عزیز معرفی خواهد کرد.

پارک‌های آبی پاتایا

پاتایا سه پارک آبی بسیار مهیج دارد که در آنجا می توانیدحسابی در کنار دوستان و خانواده تان آب بازی کنید. بازی‌های داخل این پارک‌های آبی فقط سرسره‌های آبی و آب پاش‌ها نیستند بلکه در آنها گرداب، رودخانه‌ها و دریاهایی نیز شبیه سازی شده، زیپ لاین‌ها و حتی رستوران‌های عالی و نمایش‌های مخصوص شبانه هم اجرا  می‌شوند تا روزی سرشار از شادی و هیجان را برای شما به وجود بیاورند.

جزایر اطراف پاتایا

جزایر کوچک و بدون سکنه در نزدیکی پاتایا که در آن سوی سواحل پاتایا قرار دارند بهشت جزایر استوایی هستند. جزایری که کمی دورتر از پاتایا قرار دارند سواحل شنی خاص و زیبا، آب گرم و صخره‌های مرجانی دارند. با کشتی‌های تفریحی کروز به جزایر کوه رین، کوه خرم، و یا جزیره میمون بروید و در آب‌های صاف و زلال آنجا شنا و غواصی کنید، میتوانید به میمون‌های ماکاک دوست داشتنی غذا بدهید و یا فقط از نسیم تازه دریا لذت ببرید. برای رفتن به جزایر نزدیک تر کشتی کروز از اسکله بالی های حرکت می کند.

زمین‌های گلف پاتایا

پاتایا حدود 30 زمین گلف مختلف دارد که بعضی از آنها ساده و بعضی از آنها حتی 18 حفره و در حد بسیار حرفه‌ای هستند. زمین گلف سیام مطابق با کلاس و استانداردهای جهانی ساخته شده و هر سال میزبان مسابقات تورنمنت هوندا می باشد. پاتایا به دلیل تنوع انتخاب زمین، خوب بودن شرایط و آب و هوا، کیفیت بالای زمین‌ها و هزینه ارزان این بازی، محبوب گلف بازها می‌باشد. گلف بازی در این جزیره راهی عالی برای لذت بردن از هوای آفتابی و دیدن افراد جدید و وقت گذرانی همراه با ورزش و آرامش در کنار دوستان و یا خانواده است.

صخره نوردی در پاتایا

در شمال پاتایا صخره‌های زیادی وجود دارد که این شهر را تبدیل به بهشتی برای علاقمندان به صخره نوردی کرده است. صخره نوردی ورزشی فیزیکی و ذهنی است که نیاز به قدرت بالا به ویژه در دست‌ها و بازوها دارد تا بتواند وزن را تحمل کند و از سراشیبی بسیار سخت و پر خطر صخره‌های عمودی بالا برود. اگر شما در این ورزش زیاد هم حرفه‌ای نباشید، و دوست دارید صخره نوردی را در پاتایا تجربه کنید جای نگرانی نیست زیرا سازمان‌هایی هستند که به کمک آنها می توانید این ورزش هیجان انگیز را در پاتایا تجربه کنید.

پاراسیلینگ در پاتایا

در پاتایا جاهای دیدنی بسیاری هست که می توانید به آنجا بروید و از چشم انداز شهر لذت ببرید اما هیچ کدام از آنها به زیبایی چشم اندازی که در چند متر بالاتر از خلیج پاتایا و در حین پرواز بر روی آبها می‌توانید ببینید نمی‌رسند. در اینجا چترهای رنگارنگ بسیاری را در آسمان می بینید که با قایق‌های موتوری کشیده می شوند، این تجربه کوتاه ولی هیجان انگیز را می توانید با هزینه‌ای حدود 500 بات در سواحل پاتایا انجام دهید و لذت وصف نشودنی آن را تجربه کنید.

بهترین تفریحات پاتایاReviewed by تور ارزان on Nov 26Rating: 4.0بهترین تفریحات پاتایابهترین تفریحات پاتایا تایلند - راهنمای تور تایلند - تور ارزان تایلند - تور پاتایا - جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

بهترین تفریحات پاتایا تایلند – راهنمای تور تایلند – تور ارزان تایلند – تور پاتایا – جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

1 دیدگاه

  1. حمیدرضا همایونی گفت:

    پایاتا یکی از بهترین دیدنی های تایند هست به نظر من .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی