بهترین اقامتگاه های نزدیک آبشار خلانگ لن تایلند و مسیر دسترسی آن

بهترین اقامتگاه های نزدیک آبشار خلانگ لن تایلند و مسیر دسترسی آن

معرفی بهترین اقامتگاه های نزدیک آبشار خلانگ لن تایلند و مسیر دسترسی آن

بهترین اقامتگاه های نزدیک آبشار خلانگ لن تایلند و مسیر دسترسی آن

بهترین اقامتگاه های نزدیک آبشار خلانگ لن تایلند و مسیر دسترسی آن

اسکان در اطراف آبشار خلانگ لن:

 چنانچه قصد ندارید به یک گردش چند ساعته و کوتاه مدت اکتفا کنید و دوست دارید که در پارک ملی خلانگ لن و در کنار این آبشار بزرگ و بی نظیر مدتی اسکان داشته باشید، انتخاب های متفاوتی پیش روی شما برای اسکان وجود دارد:

کمپ های پارک ملی خلانگ لن:

 با وارد شدن به پارک ملی خلانگ  لن می توانید از خدمات رفاهی و امکانات آن هم بهرمند شوید و برای اقامت در شب به طرف کمپ های موجود در نزدیکی آبشار مراجعه کنید. در این کمپ ها خدماتی همانند دوش آب، سرویس بهداشتی و غرفه ها وجود دارند که به نسبت فاصله زیاد پارک ملی تا نخستین منطقه و شهر خیلی خوب و استاندارد به نظر می رسند.

کمپینگ:

 راه دیگر این است که روی لوازمی که همراهتان است حساب کنید و در محیط کمپینگ پارک ملی چادر بزنید. به این صورت، شب را در بین درختان بلند با سقفی از ستاره های درخشان می گذرانید و صبح هم صدای پرنده ها و خروش آب شما را از خواب بیدار می کند.

اقامتگاه های نزدیک آبشار:

 با فاصله دو کیلومتری از آبشار خلانگ لن، تعدادی سکونتگاه بومی ساخته شده است که می توانید برای استراحت و سپری کردن چد روزی روی آن ها حساب کنید. از آن جمله می توان به سکونتگاه های وانالی (วนาลีรีสอร์ท | Wanalee Resort) و وانا (วนารีสอร์ท | Wana Resort) اشاره نمود. 

سایر گزینه ها:

  نزدیک ترین منطقه به آبشار خلانگ لن، کامفائنگ فت است که فاصله ۵۵ کیلومتری با آبشار خلانگ لن دارد. در این منطقه تعدادی هتل و سکونتگاه وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده نمایید. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 هتل و اسپای تایلندی پراپیمپالای | Praepimpalai Thai Spa & Resort: هتل ۴ ستاره: از شبی ۸۰۷ بات تایلند (معادل ۱۹۷,۷۱۵ تومان) به بالا 

هتل تکنو ریورویو | Techno Riverview Resort: از شبی ۵۰۰ بات تایلند (معادل ۱۲۲,۵۰۰ تومان) به بالا

هتل فت | Phet Hotel: هتل ۳ ستاره: از شبی ۱۰۰۰ بات تایلند (معادل ۲۴۵,۰۰۰ تومان) به بالا

بهترین زمان سفر:

کشور تایلند سرزمینی با آب و هوای گرمسیری و مرطوب است پس در آن خبری از روزهای بسیار گرم  و روزهای بسیار سرد نخواهد بود و فرق آب و هوا در نواحی متفاوت تایلند بسیار جزئی است. روی هم می توان گفت به صورت کلی سه نوع آب و هوای گرم، خنک و بارانی در تایلند تجربه خواهید کرد. 

 گرم ترین روزهای سال: گرم ترین روزهایی که در پارک ملی خلانگ لن حاکم است در فاصله ماه های مارس تا ژوئن (اسفند تا خرداد) خواهید بود. در این ایام فرصت دارید که در زیر آب خنک آبشار آب تنی و شنا کنید و برای مدتی از گرما و رطوبت زیاد در امان بمانید.

 سردترین روزهای سال: همان گونه که پیش تر گفته شد در این  کشور بر عکس خیلی از سرزمین ها زمستان سردی وجود ندارد و در طول این فصل، فقط هوا مقداری خنک تر و دلپذیرتر می شود. اگر می خواهید در روزهای خنک به خلانگ لن بروید فاصله ماه های نوامبر تا فوریه (آبان تا بهمن) بهترین زمان است. 

روزهای پرباران سال: یکی از خصوصیات مهم کشورهای گرمسیری مثل تایلند، تعدد باران های موسمی و شدید است. در طول ماه های جولای تا اکتبر (تیر تا مهر) بصورت پی در پی باران های سیل آسا را در تایلند مشاهده می کنید و البته در این برهه زمانی، فشار آبشار خلانگ لن خیلی بیشتر از قبل خواهد بود.

 پس مناسب ترین فصل سفر به آبشار خلانگ لان را مابین ماه های آذر تا فروردین می توان دانست. در این زمان هوا رطوبت زیادی ندارد و گرمای هوا هم خوب است.

 

بهترین اقامتگاه های نزدیک آبشار خلانگ لن تایلند و مسیر دسترسی آنReviewed by مهدی on Jul 14Rating: 3.0بهترین اقامتگاه های نزدیک آبشار خلانگ لن تایلند و مسیر دسترسی آن اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . آبشار خلانگ لن تایلند از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . آبشار خلانگ لن تایلند از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی