معرفی آبشار خلانگ لن تایلند

معرفی آبشار خلانگ لن تایلند

برسی و معرفی آبشار خلانگ لن تایلند

معرفی آبشار خلانگ لن تایلند

معرفی آبشار خلانگ لن تایلند

در کشور تایلند علاوه بر اماکن دیدنی و طبیعت زیبا می توانید آبشارهای زیادی را هم از نزدیک ببینید و از طبیعت بکرشان لذت ببرید ولی باید بدانید که آبشار خلانگ لَن خیلی با سایر هم نوعان خود تفاوت دارد و جایگاه ویژه ای در تایلند برای خود تصاحب کرده برای این به آبشار خلانگ لن برسید باید چند ساعتی از بانکوک خارج شوید و خود را به پارک ملی زیبایی به نام خلانگ لن برسانید. هنگامی که جنگل انبوه خلانگ لن را پشت سر بگذارید و از درختان هم عبور کنید، کم کم به این پدیده بی نظیر و بسیار زیبا خواهید رسید. طولی نمی کشد که می توانید این آبشار را در بین درختان سر به فلک کشیده بیابید و لحظاتی محو شگفتی ها و بزرگی اش شوید.

این  آبشار، نمودی کامل و بی نقص و البته زیبا از تمام آب های جاری مادر طبیعت است ارتفاع این آبشار حدود ۱۰۰ متر تخمین زده شده و عرض آن در حدود۴۰ متر خواهد بود. 

چیزی که خلانگ لن را بسیار منحصر بفرد می کند پویا بودن و همیشه در جریان بودن است، مهم نیست که فصل و چه زمانی از سال تصمیم بگیرید که در تایلند طبیعت گردی کنید، این آبشار زیبا با قدرت و بزرگی خود همواره بر پهنه سبز پارک ملی جاریست و باعث سرزندگی موجودات و پوشش گیاهی اطرافش می شود. جالب  است بدانید این آب آبشار از چند جریان متفاوت بوجود می آید که سرچشمه آن از رشته کوه های خلانگ سوانگ ماک است و در آخر رود پینگ را بوجود می آورند.

 در کنار دیدن زیبایی های آبشار خلانگ لن، خوب از بکری چشم اندازها و طبیعت بی نظیر اطراف آن بهرمند شوید. همانگونه که گفته شد خلانگ لن، فاصله ای چند ساعتی با پایتخت تایلند دارد، پس توریست ها و گردشگران کم تری در اطراف آن خواهند بود بنابراین این فرصت را دارید تا زیبایی های طبیعت بکر این کشور سرسبز و منحصر به فرد را به راحتی از نزدیک ببینید.

مسیر و دسترسی به آبشار خلانگ لن تایلند:

این  آبشار از بانکوک، پایتخت کشور تایلند در حدود  ۳۶۰ کیلومتر فاصله دارد و برای اینکه به آن برسید باید از ماشین شخصی و یا اتوبوس استفاده کنید.

 ماشین شخصی: با استفاده از راهنماهای آنلاین می توانید  مسیر رسیدن به پارک ملی و در نهایت آبشار خلانگ لن را پیدا کنید. 

 اتوبوس: فقط باید با اتوبوسی از بانکوک به طرف شهر کامفائنگ فت (Kamphaeng Phett) حرکت کنید. هزینه بلیت این مسافت در حدود ۲۰۰ بات تایلند (معادل ۴۹,۰۰۰ تومان) تا ۵۰۰ بات تایلند (معادل ۱۲۲,۵۰۰ تومان)  خواهد بود. بعد از اینکه به کامفائنگ فت رسیدید با یک سواری در دو ساعت به آبشار خلانگ لن می رسید. خوشبختانه راه رسیدن به آبشار خیلی راحت است و تا نزدیکی آبشار را هم می توانید با ماشین و یا هر وسیله نقلیه دیگری جلو بروید. 

 آدرس: تایلند، استان کامفائنگ فت، پارک ملی خلانگ لن

امکانات رفاهی اطراف آبشار خلانگ لن:

 اگر قصد داشته باشید از آبشار خلانگ لن دیدن کنید، بهتر است از خدمات و امکانات رفاهی که در اطراف آبشار موجود است حتما مطلع شوید:

 مرکز بازدید پارک ملی خلانگ لن: این مرکز بازدید دقیقا در مجاورت با آبشار و ابتدای ورودی پارک ملی خلانگ لن واقع دارد. 

کلبه و محوطه کمپینگ 

فروشگاه

رستوران

توالت

معرفی آبشار خلانگ لن تایلندReviewed by مهدی on Jul 7Rating: 3.0معرفی آبشار خلانگ لن تایلند اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . آبشار خلانگ لن تایلند از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . آبشار خلانگ لن تایلند از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی