جشن فانوس چین

جشن فانوس چین

تور چین جشن سنتی فانوس

جشن فانوس چین

جشن فانوس چینی

          بعد از مراسم دو هفته ای جشن سال نوی چینی ، مردم از روز دهم برای مراسم پایانی جشن های سال نو شروع میکنند به آماده سازی فانوس های زیبا با شکل های مختلف و جالب ، که برای مراسم جشن فانوس در روز پانزدهم سال جدید آماده باشند.

          در این مراسم چینی ها فانوس هایشان را در دست میگیرند و همچنین چند ردیف شمع در مقابل خانه هایشان روشن میکنند ، و سپس با فانوسها مسیری را پیاده طی میکنند ، در گذشته بیشتر طبقه های سلطنتی فانوس های مجلل و بزرگ داشتند ، اما امروزه هر شخص بنا به سلیقه و علاقه خودش فانوس کوچک یا بزرگی را آماده میکند تا در مراسم جشن فانوس در دست بگیرد.

          یکی از قسمت های مهم جشن فانوس خوردن نوعی کوفته برنجی بزرگ است که داخل این کوفته برنجی با مواد مختلفی پر شده است.

          برای مراسم این جشن نیز خیابانها را با فانوسها وچراغهای تزئینی مختلف زیبا میکنند و ترقه بازی و مراسم رقص با عروسکهای اژدها و رقص و پایکوبی با موسیقی های سنتی مرسوم نیز از دیگر بخشهای مهیج جشن فانوس هستند.

          اگر به عنوان توریست برای تماشای این جشن بسیار زیبا به چین سفر میکنید ، با مناظر بسیار هیجان انگیزی روبرو خواهید شد ، زیرا در تمام خیابانها و در همه جای شهر های کشور چین پر از رنگ و نور و آتش بازی و میزها و دکه های مملو از خوراکی های رنگارنگ  خوشمزه خواهد بود و همه مشغول رقص و شادی هستند ، و توصیه میکنیم فراموش نکنید از کوفته برنجی های خوشمزه که اغلب با مواد شیرین پر میشوند و مخصوص مراسم جشن فانوس چینی هستند امتحان کنید .

جشن فانوس چینReviewed by تور ارزان on Jul 8Rating: 4.5جشن فانوس در چینتور ارزان چین مراسم جشن فانوس سنتی

3 دیدگاه ها

  1. گلناز گفت:

    من تمام جشنواره های چینی ها رو دوست دارم ، چون پر از رنگ و انرژی و موسیقی و خوراکی های خوشمزه هستن

  2. paniz گفت:

    بسیار عالی وجذاب

  3. مبیناشون گفت:

    عزییییزم وای اینا چقدر خوبن. مرسسیییییییییی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی