باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

تور تایلند - باغ نانگ نوچ پاتایا

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

اکثر گردشگرانی که به پاتایا تایلند سفر می کنند بر این تصورند که جاهای دیدنی این شهر به کلوب‌‎های شبانه و سواحل زیبا محدود می گردند در صورتی که این گونه نیست و جاذبه‌های گردشگری متنوعی در پاتایا به چشم می‌خورند . باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا (Nong Nooch Tropical Botanical Garden Pattaya) یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی پاتایا است که همیشه گردشگران بسیاری را مجذوب زیبایی‌های خود می‌کند. در ادامه با اول تور همراه باشید تا با این باغ زیبا بیشتر آشنا شویم.

باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تایلند در زمینی به مساحت 500 هکتار در فاصله 18 کیلومتری جنوب پاتایا در جاده سوخومویت در استان چونبوری ساخته شده و به راحتی توسط وسایل حمل و نقل عمومی و خصوصی قابل دسترس می‌باشد. به دلیل بزرگی و وسعت باغ استوایی نانگ نوچ بهتر است در ورودی این باغ یک دوچرخه کرایه کنید تا بتوانید تمام قسمت‌ها و زیبائی‌های آن را ببینید در واقع این منطقه مجموعه کاملی از انواع گونه‌های گیاهی است که شما با گشت و گذار در آن می توانید ساعت‌ها سرگرم باشید و از مناظر طبیعت بی نظیر باغ لذت ببرید. باغ نانگ نوچ هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان است و روزانه گردشگران زیادی به این مجموعه زیبا سر می‌زنند.
این باغ زیبا مملو از انواع گل‌های ارکیده، نخل‌های زیبا، گیاهان تزیین شده به شکلهای جالب و گلهای گوناگون از اقصی نقاط جهان است. هر روزه نمایش‌های فرهنگی و شوی فیل‌ها در این مکان اجرا می شود.

این باغ زیبا و فوق العاده دارای قسمت‌های مختلفی است که هرکدام جداگانه جذابیتهای خاص خود را دارند، باغ فرانسوی با طراحی متقارن و درختچه‌های کاملا آراسته و همچنین گروهی از خانه‌های سنتی تایلندی از جذاب ترین بخش‌های باغ به شمار می‌آیند. گردشگران تور تایلند می توانند از نمایش ورزش رزمی موی تای، که ورزش سنتی و مورد علاقه مردم تایلند می باشد و همچنین حرکات نمایشی فیل‌ها در این پارک لذت ببرند. از دیگر برنامه‌های تفریحی این پارک ، نمایش فرهنگ و هنر تایلند است که در آن نمایش رقص فولکلور تایلندی همراه با موسیقی زنده اجرا می شود که برای بازدیدکنندگان بسیار جالب است. شما می توانید کل باغ را با دوچرخههایی که در همین باغ کرایه می‌دهند بچرخید یا در دریاچه اش قایق پدالی سوار شوید و لذت ببرید، همچنین می‌توانید نمایش فیل‌ها را تماشا کنید و یا سوارشان شوید و با آنها عکس یادگاری بگیرید و یا به بیش از 60 گونه‌ ماهی که در دریاچه‌ نانگ نوچ زندگی می کنند غذا بدهید، در هر صورت در این باغ زیبا به شما خوش خواهد گذشت و لحظات بیادماندنی ای را در سفرتان به پاتایا خواهید داشت، پس یادتان باشد حتما به این مکان دوست داشتنی در پاتایا سری بزنید.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایاReviewed by نویسنده تور on Nov 22Rating: 3.5باغ استوایی نانگ نوچ پاتایابهترین جاهای دیدنی پاتایا تایلند - باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا - راهنمای تور تایلند - تور ارزان تایلند - جاذبه های پاتایا

بهترین جاهای دیدنی پاتایا تایلند – باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا – راهنمای تور تایلند – تور ارزان تایلند – جاذبه های پاتایا

1 دیدگاه

  1. ida گفت:

    ghashangeeeeeeee

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی