دیدنی ترین جزیره های تایلند

دیدنی ترین جزیره های تایلند

تور تایلند - جزیره های دیدنی

دیدنی ترین جزیره های تایلند

دیدنی ترین جزیره های تایلند

هر مسافری که به تایلند زیبا سفر می‌کند حتما در ذهن تصویری از سواحل زیبا، مناظر طبیعی بی نظیر و آرامش در دل این طبیعت زیبا را از تایلند دارد، و این تصویر کاملا در مورد تایلند درست است، بخصوص در مورد جزیره‌های بی شمار تایلند که هر کدام از آنها جاذبه‌های منحصر به فرد خود را دارند و هرکدام از دیگری زیباتر هستند، در این مطلب با اول تور همراه باشید تا تعدادی از جزیره‌های دیدنی تایلند را به شما عزیزان معرفی کنیم.


جزیره لانتا Ko Lanta Yai

جزیره لانتا تایلند یا کو لانتا، یکی از مشهورترین مقاصد مورد علاقه توریستها در نزدیکی کرابی تایلند است. این جزیره بخاطر سواحل ممتد سفید شنی، جنگهای استوایی، جشنواره‌ها و همچنین غذاهای خوشمزه اش مشهور است. آبهای روشن کریستالی و مرجانهای زیبای جزیره لانتا، فرصتهای زیادی را برای غواصی فراهم کرده است. با فیل سواری در پارک ملی لانتا، از زیبایی جنگلهای شاداب و سر سبز این جزیره لذت ببرید. همچنین، مسیر پیاده روی جنگل یکی از جاهای محبوب این جزیره است.
در جزیره لانتا جلوی توسعه زیاد سواحل و ساخت و ساز در آن بیشتر از دیگر سواحل در تایلند گرفته شده است. به همین خاطر لانتا به یک مکان محبوب خانوادگی برای استراحت و گذراندن تعطیلات و داشتن لحظاتی بسیار آرام تبدیل شده است. جزیره لانتا 9 ساحل جداگانه دارد و همچنین چند جای دنج و دور افتاده برای موتور سواری نیز در این جزیره در نظر گرفته شده است. برای رسیدن به جزیره لانتا می توانید سوار ترانسفرهای اکسپرسی شوید که در فرودگاه کرابی برای رفت و آمد به لانتا وجود دارند. با قایق‌های تندرو هم می توانید در کمتر دو ساعت به جزیره لانتا برسید. جزیره لانتا ترکیب لذت بخشی از راحتی و آرامش است که برای علاقه مندان به آفتاب نیز بسیار ایده آل می‌باشد.

جزیره لیپه Ko Lipe

این جزیره در مجمع الجزایر ادانگ-راوی Adang-Rawi در جنوب شرقی تایلند قرار دارد. کو لیپه یا همان جزیره لیپه، جزیره ای کوچک است و به همین دلیل می توان کل آنرا در زمانی حدود یک ساعت زیر پا گذاشت. کو لیپه خارج از پارک ملی تاروتائو واقع شده.  جزیره لیپه در دهه 1990 به یکی از برجسته ترین جزایر استوایی تبدیل شد و توریستهای بسیاری به این جزیره آمدند. لیپه دارای ساحل خیره کننده، آب شفاف و شیشه ای و غذای دریایی بی نهایت تازه است چون از قایق‌های صید ماهی خریداری و مستقیما کباب می شوند.
اینجا، جزیره ای بدون خودرو است و می توان بخاطر کوچک بودن جزیره، پیاده آن را طی کرد. سه ساحل عمده در این جزیره وجود دارد که بیشتر افراد به همین سه ساحل می‌روند. کو لیپه، گزینه‌های متعددی از غواصی و تفریحات آبی را فراهم می کند. آبهای کم عمق این جزیره نیز فرصت‌های عالی برای مبتدیان ارائه می کند تا غواصی یا شنا کردن را بصورت ایمن بیاموزند. می توانید بین نقاط مختلف این جزیره با قایق‌های سنتی گردش کنید.


جزایر سیمیلان Ko Similan

جزایر سیمیلان تایلند، جزایری بسیار زیبا و خیره‌کننده با مناظر و چشم‌اندازهایی خارق‌العاده هستند. درواقع این جزایر، شامل نه جزیره هستند که در نزدیکی ساحل غربی کشور تایلند و در مجاورت دریای آندامان (Andaman)، قرار گرفته است. این جزایر ارزشمند، به خوبی توسط دولت تایلند محافظت شده و در سال 1982 میلادی به عنوان پارک ملی تایلند به ثبت رسیده است. در زیر آب‌های شفاف و کریستالی این جزایر، بهشتی خارق‌العاده برای غواصان و علاقه‌مندان به شیرجه و شنا قرار دارد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و ممتاز این مجمع‌الجزایر می‌توان به قابلیت دید تا عمق 20 الی 30 متری و آب و هوای گرم در تمام طول سال اشاره کرد که موقعیتی ایده‌آل را برای تماشای مرجان‌های پرزرق و برق و زیبا، تخته سنگ‌های باشکوه و ماهی‌های زیبای گرمسیری در محیطی آرام، ایجاد کرده است.

جزیره پودا Ko Poda

جزیره کوپودا، جزیره‌ای آهکی کوچک اما زیبایی که در نزدیکی ایالت کرابی در ساحل جنوبی تایلند واقع شده است. این جزیره با ساحل ماسه‌ای سفید تماشایی با چشم اندازهای زیبایی محاصره شده است، اینجا یکی از زیباترین جزایر تایلند است که شما در طول دیدار از تایلند نباید آن را از دست بدهید.
جزیره پودا، یک جزیره بسیار آرام و ساکت است، جمعیت زیادی ندارد. مکانی کامل برای استراحت و دیدن مناظر. ساحل ماسه‌ای سفید یک کیلومتری این جزیره، بخاطر آبهای آبی شفاف کریستالی اش معروف است.
اینجا یک مقصد ایده‌آل برای شناگران و آنهایی که حمام آفتاب می گیرند است. همچنین می توانید از پیاده روی، قایقرانی با کایاک و غواصی در این آب‌های زیبا لذت ببرید. یکی از بهترین مکانها برای لذت بردن از نور آفتاب در تایلند همین جزیره است. شما می توانید خانه های ییلاقی ساحلی با قیمتهای مناسب  در آنجا پیدا کنید.


جزیره فانگان Ko Pha Ngan

اگر از سواحل دنج و آرام و اقامت در کلبه‌های ساحلی ساکت خسته شده‌اید، می‌توانید به جزیره فانگان سر بزنید. این جزیره به داشتن سواحل پرجنب‌ و‌ جوش و شلوغ و جشن‌های مختلف، شهرت دارد. البته علاوه بر این سواحل شلوغ و پرهیجان، این جزیره مناطق دنج و آرام هم دارد، از سواحل خلوت گرفته تا اقامتگاه‌های ساحلی لوکس با قیمت مناسب که سواحل خصوصی و استخرهای بی‌نهایت دارند.
شما با رفتن به این سواحل زیبای این جزیره، می توانید خدمات قایق سواری طولانی مدت یا پیاده روی سه ساعته طولانی مدت را انتخاب کنید. ماسه‌های سفید و آبهای کبود مجلل، قطعاٌ شما را عاشق این ساحل می کنند.
برخی معابد دیدنی تایلند نیز در این جزیره قرار دارند. هفت آبشار جالب در اطراف کو فا انگان وجود دارند. آبشار فائنگ که در بخش جنوب غربی این جزیره واقع شده است، زیباترین و مشهورترین آبشار این جزیره است. مسیر دسترسی به این آبشار نیز بسیار خوش منظره است.

دیدنی ترین جزیره های تایلندReviewed by تور ارزان on Nov 29Rating: 4.0دیدنی ترین جزیره های تایلنددیدنی ترین جزیره های تایلند - تور ارزان تایلند - جاهای دیدنی تایلند - راهنمای تور تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند

دیدنی ترین جزیره های تایلند – تور ارزان تایلند – جاهای دیدنی تایلند – راهنمای تور تایلند – جاذبه های گردشگری تایلند

1 دیدگاه

  1. زینب گفت:

    واقعا جاهای دیدنی تایلند خیلی جذب کننده هست . مرسی خیلی زیبا بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی