زیباترین و عجیب ترین جاهای دیدنی تایلند

زیباترین و عجیب ترین جاهای دیدنی تایلند

تور تایلند - زیباترین دیدنیها

زیباترین و عجیب ترین جاهای دیدنی تایلند

زیباترین و عجیب ترین جاهای دیدنی تایلند

کشور تایلند از جمله کشورهایی است که طبیعتی بسیار شگفت انگیز و زیبا دارد، در تمام شهرها و جزیره‌های تایلند مناظر طبیعی خارق‌العاده‌ای وجود دارد که زیبایی آنها نفس در سینه بیننده حبس خواهد کرد، همچنین به دلیل شرایط طبیعی و آب و هوایی خاص برخی مناطق تایلند، شاهد مناظر طبیعی عجیب و باور نکردنی‌ای نیز خواهید بود، در این مطلب اول تور 6 تا از جاهای بسیار زیبا و بسیار عجیب در تایلند را به شما عزیزان سفر دوست و ماجرا جو معرفی خواهد کرد، با ما همراه باشید.

تالاب فیروزه‌ای کرابی Sra Morakot

این تالاب در نزدیکی شهر کرابی تایلند قرار دارد و به اندازه‌ای زیباست که هرکسی آن را دیده است متحیر زیبایی بی حد و اندازه آن شده است. اگرچه در مقابل سواحل زیبایی که در کرابی وجود دارد به هیچ وجه نمی توان مقاومت کرد و از آنها دل کند، اما بهتر است برای یکبار هم که شده این تالاب فیروزه‌ای را ببینید تا برای همیشه یکی از اصلی ترین انتخابهایتان در کرابی تایلند شود. این تالاب از چشمه‌ی آب طبیعی‌ای که در جنگل وجود دارد به وجود آمده و ورودی آن 200 بات است. همین که وارد  این منطقه طبیعی و بکر می شوید با مرداب و تالاری کریستالی روبرو می شوید که در زیر درخشش نور آفتاب مانند گوهر می درخشد و مثل یک سنگ زمرد درخشش خیره کننده‌ای دارد.

صخره‌های رمزآلود چیانگ مای

منطقه Pha singh Liao در نزدیکی پارک ملی مائه وونگ در چیانگ مای تایلند قرار دارد، و در این منطقه صخره‌هایی با شکل و شمایل غیر طبیعی و رمزآلود وجود دارد که از جاذبه‌های طبیعی توریستی و گردشگری آن منطقه هم هستند و به آنها Pha Chor گفته می شود. این صخره‌ها بر اثر پدیده‌های طبیعی و فرسایش و باران و باد به وجود آمده‌اند و گفته می‌شود طبق نظر زمین شناسان هزاران سال پیش این منطقه بخشی از رودخانه ی پینگ تایلند بوده است تا اینکه فرسایش باعث به وجود آمدن این تپه‌ها و صخره‌های عظیم و با اشکال عجیب و غریب شده است. البته امروزه در محل این صخره‌ها پله‌هایی ساخته شده است تا گردشگران و بازدید کنندگان بتوانند به راحتی از آنها بالا بروند و در میان این صخره‌ها گشت و گذار کنند. بهترین وسیله برای رفتن به این مکان موتور دوچرخه است که می توانید اجاره کنید. این صخره‌ها در منطقه ی Doi Tao چیانگ مای قرار دارند.

دره های سام فان بوک Sam Phan Bok

این منطقه در استان Ubon Ratchathani تایلند و در نزدیکی لائوس قرار گرفته است و به آن لقب گرند کانیون تایلند را داده اند. بر خلاف گرند کانیونی که در چیانگ مای دیگر شهر تایلند قرار دارد و ساخته دست بشر است، گرند کانیون سام فان بوک کاملا طبیعی ایجاد شده و از صخره‌هایی که به صورت طبیعی شکل گرفته اند تشکیل شده است و در این صخره‌ها هم رود آب وجود دارد که به دلیل شکل خاص این دره و صخره‌های آن صدای رودخانه جاری در این منطقه بسیار جالب و منحصر به فرد است. کلمه‌ی سام فان بوک در زبان تایلندی به معنای 3000 حفره که به 3000 حفره‌ی بستنی شکلی که روی صخره‌های این منطقه به چشم می خورند، اشاره دارد. از آن جا که این منطقه بسیار بکر و پر آرامش است، بین عکاسان و طبیعت دوستان طرفداران زیادی دارد و مخصوصا در هنگام شب این دره در زیر کهکشان راه شیری، زیبایی بی اندازه‌ای پیدا می‌کند. اگر خواستید در سفر به تایلند از این دره ی حیرت انگیز هم دیدن کنید بهتر است که فصل کم بارش تر سال یعنی ماه‌های دسامبر تا ژوئن را انتخاب کنید تا بتوانید این حفره‌های بستنی شکل را که بیرون از آب قرار دارند را نیز ببینید.

آبشارهای اراوان کانچابوری

در استان Kanchanaburi در کشور تایلند پارک ملی اراوان Erawan قرار دارد که بین محلی‌ها بسیار شناخته شده است. مهمترین جاذبه‌ی  این پارک آبشارهای دیدنی آن است که از 7 لایه ی جدا از هم تشکیل شده است و همین‌ها باعث شده تا تالاب‌هایی با آب پاک و خالص سبز رنگ و منظره‌ای حیرت انگیز به وجود بیاید. طبق گفته‌ی توریست‌هایی که از این آبشارها دیدن کرده اند، بخش بالایی آبشارهای اراوان شباهت زیادی به سر فیل دارد که البته می تواند از باور هندوها به فیل هم نشات گرفته باشد. دیدن این آبشارها در یک طرف و شنا کردن در تالاب‌های کوچک آن از طرف دیگر حس فوق العاده‌ای دارد. البته این پارک در ایام تعطیل و آخر هفته‌ها میزبان تایلندی‌های زیادی است و  بسیار شلوغ می شود و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که در  طول هفته از آن دیدن کنید.

استون هنج تایلند Mo Hin Khao

اگر می‌خواهید جای واقعا عجیب و متفاوتی در تایلند ببینید، باید سری به استون هنج تایلندی‌ها بزنید، این منطقه که به نام مین هو خائو هم شناخته می شود، در Chaiyaphum تایلند واقع شده است و از آن جا که تعداد گردشگر و توریست‌هایی که آن را می‌شناسند و یا از آن بازدید کرده باشند کم است محلی‌های این منطقه به اندازه‌ی محلی‌های دیگر مناطق توریستی تایلند، با توریست‌ها برخورد گرم ندارند. این ناحیه پر از صخره‌هایی است که شکل‌های عجیب و غریبی دارند و از جای دیگری به این محل آورده شده‌اند و دقیقا مثل صخره‌های استون هنج چیده شده‌اند، در مورد این صخره‌ها هم هیچ کسی از چگونگی شکل گیری آنها و یا دلیل قرار دادن آنها در این مکان چیزی نمی داند. خود این مکان به تنهایی واقعا دیدنی است و دیدن این صخره‌هایی که از جاذبه‌های تایلند هستند در زیر آسمان آبی و درخشش نور حورشید روی آنها، حس عجیبی دارد.

دریاچه نیلوفرهای صورتی در Udon Thani

اگر روزی در زندگیتان هوس کردید تا دریایی از نیلوفرهای صورتی رنگ زیبا ببینید، باید به اودون تانی تایلند بروید، ژانویه‌ی هر سال، دریاچه‌ای که در این منطقه قرار دارد پوشیده از هزاران نیلوفر صورتی رنگ می شود و بهترین زمان بازدید از این دریاچه‌ی حیرت آور در شروع ماه دسامبر تا پایان فوریه است. بهترین زمان بازدید از این دریاچه در طول روز هم 6 صبح تا ظهر است که این گل‌ها در حالت شکوفه‌ی کامل هستند.

زیباترین و عجیب ترین جاهای دیدنی تایلندReviewed by تور ارزان on Dec 1Rating: 4.0زیباترین و عجیب ترین جاهای دیدنی تایلندزیباترین و عجیب ترین جاهای دیدنی تایلند - تور ارزان تایلند - راهنمای تور تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند

زیباترین و عجیب ترین جاهای دیدنی تایلند – تور ارزان تایلند – راهنمای تور تایلند – جاذبه های گردشگری تایلند

1 دیدگاه

  1. هلیا گفت:

    خیلی زیبا و عالی . مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی