تور کیش ارزان

تور کیش ارزان

تور کیش ارزان

تور کیش

تور کیش ارزانReviewed by اول تور on Jun 7Rating: 4.0تور کیش ارزانجزیره کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است. برای خرید تور کیش ارزان و آشنایی با جاذبه های گردشگری آن با کیش آذر همراه باشید.

جزیره کیش

جزیره زیبای کیش، یکی از مهمترین مقاصد گردشگری و یکی از شهرهای توریستی ایران است که با توجه به روانه شدن بیش از یک میلیون گردشگر در طول سال به این جزیره توریستی و پر طرفدار، این جزیره به عنوان یکی از مهمترین مقاصد توریست پذیر داخلی و خارجی به شمار می آید. این جزیره دارای طبیعت بکر، زیبا و ساحل مرجانی بوده که مانند نگینی در جزیره همیشه فارس می درخشد. این جذابیت ها باعث شده است تا مردم به این جزیره سفر کنند.

خرید تور ارزان

تور ارزان کیش

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری جنوب کشورمان است که در استان هرمزگان و از توابع بندر لنگه می باشد و به دلیل موقعیت ساحلی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است. وجود زیبایی ‌های طبیعی و جاذبه‌ های گردشگری تاریخی، آبی زلال و شفاف دریای نیلگون خلیج فارس، سواحل زیبا و تفریحات دریایی کیش باعث شده که این جزیره به یکی از مقاصد اصلی گردشگری تبدیل شده است.

سفر به کیش

جزیره کیش از مقاصد پر طرفدار داخلی است که برای اکثر گردشگران با سلایق و علایق مختلف یک مقصد ایده ‌آل است. این جزیره پر طرفدار هرساله میزبان میلیون ها گردشگر است و حضور گردشگران کیش باعث شده که این جزیره از زیرساخت های مناسب گردشگری بهره مند شود. از سواحل زیبا و آرام و جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی گرفته تا مراکز خرید مدرن و تفریحات هیجان ‌انگیز و مفرح از جذابیت های این جزیره است.

تور کیش

تور کیش مقصدی پرطرفدار در بین ایرانیان است و برای افرادی که قصد تفریح و هیجان را دارند، عنوان بهشت گردشگران داخلی را دارد، کیش جذاب ترین گزینه موجود در میان مقاصد داخلی است. برای سفر به جنوب ایران و تماشای آبی دریای خلیج فارس یکی از بهترین گزینه ها جزیره زیبای کیش است.

اگر به دنبال یک مقصد مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید یا دوست دارید از تفریحات ساحلی لذت ببرید، به بازار بروید و در جشنواره های تخفیفات کیش شرکت کنید، پیشنهاد می کنیم انواع تور لحظه آخری و تور کیش ارزان را بررسی کرده و بر اساس زمان و بودجه سفرتان، یکی از تورهای مناسب را انتخاب کنید. تورهای کیش عموما برای 2، 3 و 4 شب برگزار می گردد.

تور کیش ارزان

افراد زیادی علاقمند سفر به کیش هستند، اما اصلی ترین دغدغه مسافران کاهش هزینه های سفر است. اگر می خواهید به کیش سفر کنید ولی دغدغه مدیریت هزینه های سفرتان را دارید لازم است بگوییم که تهیه تور کیش ارزان از kishazar.com، جزو تورهای پر طرفدار در میان مسافران کیش است. عوامل زیادی روی هزینه تور تاثیر می گذارد، از جمله این موارد می توان به زمان سفر، مدت سفر، نوع ایرلاین و درجه هتل اشاره کرد.

برای اینکه سفری ارزان و مقرون به صرفه به کیش داشته باشید همیشه لازم نیست که در هتل آپارتمان ها و هتل های ارزان اقامت داشته باشید. همچنین شما می توانید در زمان هایی که سفر به کیش کمتر صورت می گیرد، اقدام به سفر کنید. در این صورت می توانید هتل و پرواز را با قیمتی پایین تر خریداری کنید.

خدمات تور کیش

خدمات مسافرتی تور کیش با توجه به نوع تور متفاوت است. گردشگران می توانند مدت اقامت و حتی تاریخ سفر را تغییر داده و با توجه به شرایط اقدام به سفر می کنند. در صورتیکه قصد سفر را دارید بهتر است پیش از سفرتان بدانید که خدمات بسته به نوع توری که انتخاب کرده اید، به شما ارائه می شود. این خدمات می تواند شامل بلیط رفت و برگشت، استقبال و ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل، گشت شهری، تخفیفات گردشگری، بیمه مسافرتی و بسته به نوع تور شام و ناهار و صبحانه باشد.

خدمات تور ارزان

خدمات تور کیش

تاثیر کیفیت پرواز و ساعت پرواز در تورهای ارزان

اکثر مسافران فکر می‌ کنند تور کیش ارزان با بدترین شرایط پرواز انجام می شود. در واقع تورهای ارزان کیش، شاید با ساعت پروازی خوبی بسته نشوند، یعنی برای ارزان ‌تر شدن تور به جای ساعت پروازی صبح به شما ساعت پروازی بعد از ظهر پیشنهاد شود و برای برگشت زودترین زمان پرواز برای شما گرفته شود. اما نوع پرواز و کیفیت پرواز در مسیر کیش تاثیری در پائین آمدن قیمت تور ندارد.

اقامت ارزان در کیش

در واقع بر خلاف تصور عموم، تور کیش ارزان، همیشه کیفیت پائینی ندارند، اگر چه لزوما برای رزرو تور ارزان و پائین آمدن قیمت باید از هتل‌ های دو یا سه ستاره استفاده کرد، اما بسیاری از هتل ‌های دو یا سه ستاره کیش هم از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردارند.

بهترین زمان خرید تور کیش

مناسب ترین زمان برای سفر به کیش، اوایل پاییز تا فرودین و اردیبهشت می باشد. در این بازه زمانی، آب و هوای کیش بسیار مطبوع و دلپذیر است. اما اگر دوست دارید هزینه سفرتان به کیش کمتر شود، می توانید در فصل های گرم سال و بازه زمانی خرداد تا شهریور و ماه مبارک رمضان به کیش سفر کنید. در این موقع از سال

به خاطر آب و هوای بسیار گرم و شرجی گردشگران بسیار کمی به این جزیره سفر می کنند و به طبع قیمت تور کیش، هزینه های سفر و همچنین هزینه های مربوط به اقامت در این جزیره نیز کاهش می یابد.

در ایام شلوغی و پر ترافیک سال، همینطور در ایام تعطیلات، مسافران جزیره کیش بیش از هر زمان دیگریست، پس نباید توقع داشته باشید در این زمان ‌ها، پرواز یا هتل‌ ها جالی خالی داشته باشند و هم ارزان باشند. اگر در ایام شلوغی به شما پیشنهاد تور ارزان داده شد، باید حتما از کیفیت هتل و شرایط سفر اطمینان حاصل کنید در غیر اینصورت ممکن است تعطیلات شما خراب شود.

مجتمع های تجاری ارزان

رزرو تور کیش برای برخی از گردشگران جنبه تجاری دارد. جزیره کیش به دلیل این که منطقه ای آزاد است، کالاهای خود را با قیمتی ارزان ارائه می دهد. در این جزیره مراکز خرید فراوانی وجود دارند که قیمت های متفاوتی را به گردشگران تور کیش از تهران عرضه می کنند. در مجتمع های تجاری بازار ونوس، بازار مروارید، بازار پانیذ و بازار مریم می توانید خرید اجناس با قیمت مناسب و ارزان را تجربه کنید. مجتمع های ذکر شده در مرکز جزیره قرار دارند و دسترسی به آن ها بسیار ساده است. مسلما با خرید از این مجتمع های تجاری، لذت بیشتری از سفر خود خواهید برد.

حمل و نقل ارزان در کیش

در هر سفری پس از پیدا کردن محلی خوب برای اقامت، مسئله مهم دیگر حمل و نقل در آن مقصد گردشگری می باشد. بهتر است قبل از سفرتان بررسی کنید که مقرون به صرفه ترین و راحت ترین وسیله نقلیه آن شهر یا کشور کدامند. در جزیره کیش مترو وجود ندارد اما شما می توانید از مینی بوس استفاده کنید و همچنین از شرکت های متعدد خودرو کرایه کنید. اما اصلی ترین و بهترین وسیله حمل و نقل در کیش تاکسی است. در این جزیره دو رنگ تاکسی در خدمت مسافران هستند. خودروهای تاکسی زرد رنگ و سفید رنگ هستند که تاکسی های سفید تاکسی های تلفنی و زرد رنگ تاکسی های خطی می باشند.

پر طرفدار ترین تفریحات کیش

جزیره کیش مملوء از جاذبه های تفریحی مهیجی است که سالانه باعث جذب هزاران گردشگر از سراسر جهان می شود، اما به طور کلی تفریحات آبی این جزیره مانند چتر پاراسل، فلای برد، غواصی و غیره، بین گردشگران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر تفریحات این جزیره می توان به بانجی جامپینگ، کارتینگ، قلعه وحشت، کرایه دوچرخه و ماشین، شرکت در برنامه های جنگ شبانه و بازدید از مناطق باستانی اشاره کرد.

پر طرفدار ترین تفریحات کیش

غواصی کیش

بهترین مکان های دیدنی و آثار باستانی کیش

از قسمت تفریحات آبی که بگذریم نوبت به مکان ها دیدنی و آثار باستانی تور کیش، همچون شهر زیرزمینی کاریز، شهر حریره، کشتی یونانی، نمايشگاه خزندگان و بسیاری دیگر می رسد. سواحل آرام جزیره که با ماسه های مرجانی پوشیده شده اند، به همراه آب های زلال و شفافشان به شما این اجازه را می دهند، که از روی سطح آب به تماشای موجودات آبزی و جلبک های خاص کف دریا بنشینید و از تماشای منظره ی دلربای آن در یک ساحل تمیز کمال لذت را ببرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی