معرفی هتل پنج ستاره والدورف استوریا پکن

معرفی هتل پنج ستاره والدورف استوریا پکن

معرفی هتل پنج ستاره والدورف استوریا پکن

معرفی هتل پنج ستاره والدورف استوریا پکن

معرفی هتل پنج ستاره والدورف استوریا پکن

چنانچه مسافر شهر پکن هستید و هنوز اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب نکرده اید. باید به مسائلی توجه کنید که اولین آن ها ازدحام و هیاهوی این شهر است. بنابراین اینکه اقامتگاه چقد به اماکن موردنظرتان  نزدیک باشد خیلی اهمیت دارد. در ضمن پیش از رزرو همه امکانات و  خصوصیات هتل را ارزیابی کنید. در این مطلب این بررسی برای شما انجام شده و یکی از گزینه های خوب برای اقامت در پکن به شما توصیه شده؛ هتل پنج ستاره والدورف استوریا (Waldorf Astoria) یکی از هتل های مجلل و پنج ستاره ی شهر پکن است که دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر دارد و خیلی راحت می توانید از طریق آن به اماکن دیدنی و مشهور پکن سفر و بازدید داشته باشید. این مجموعه در سایر شهرهای بزرگ همچون شانگهای و نیویورک هم شعباتی دارد ولی شعبه ی پکن این مجموعه تفاوت بسیار مشهودی نسبت به سایر شعباتش دارد.

در نمای خارجی این هتل بزرگ از فلزات مس و برنز به صورت مشبک بکاربرده شده است و از بیرون هم نظر هر گردشگری را جلب خواهد کرد. زمان ورود به هتل، لابی لوکس و پر زرق و برق هتل نظرتان را جلب خواهد کرد، تمامی اجزا و سازه های ریز و درشت در این لابی با دقت و سلیقه بسیار انتخاب شده اند و فضایی زیبا را پدید آورده اند.

هتل والدورف استوریا علاوه بر بروز و شیک بودن حال و هوای سنتی چین را هم در خود دارد. دیوارهای کار شده با سنگ مرمر، کاشی کاری های با رنگ های شاد، پیکره ها، گل آرایی بسیار زیبا، تابلوهای نقاشی و درهای سیاه رنگ بزرگ و زیبایِ هتل برای لحظاتی چشم مراجعان را به خود خیره خواهد کرد. با رسیدن به آخر سالن انتظار یک تابلوی نقاشی زیبا را خواهید دید که از یک دختر چینی کشیده شده و کار دست و هنر، هنرمند به نام این دیار لیینگ جیان (Ling Jian) است و چشمان هر رهگذری را به سمت خود می کشد.

در این مجموعه  انواع متفاوت اتاق ها، مراکز تفریحی و خدمات رفاهی متنوع در اختیار مراجعان قرار می گیرد و همین امر دلیلی است که این هتل محبوبیت زیادی در بین مسافران پکن دارد. هتل والدورف استوریا در سال ۲۰۱۳ میلادی شروع  به کار کرده و تا کنون همچنان در لیست بروزترین هتلهای پکن جای دارد. در ضمن این مجموعه بی نظیر توانسته نظر ایرانیان زیادی را هم برای اقامتشان در پکن به خود جلب کند.

از جمله خصوصیات هتل والدورف استوریا می توان به استفاده از خلاقیت و نوآوری در اغلب قسمت های آن اشاره نمود، در ضمن باید بدانید که اگر به ماساژ و اسپا علاقمند هستید والدورف این امکان را فراهم کرده و در آن از درمان های ترکیبی سنتی چین و داروهای جدید برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کند.

 چنان برای صرف غذا رستوران خاصی را در نظر ندارید، این هتل برایتان انتخاب خوبی خواهد بود چون سر آشپزان زبردستی در والدورف استوریا مشغول به کار هستند. آشپزهای این هتل تا کنون توانسته اند چندین جایزه را به خود اختصاص دهند. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و خوش طعم هستند و رضایتتان را جلب خواهد کرد.

والدورف انقدر عملکرد خوبی داشته که وبسایت معتبر و جهانی تریپ ادوایزر، در سال ۲۰۱۷ میلادی جایزه ی گواهینامه برتر سال را به این هتل اهدا کرده. این جایزه مخاص هتلهایی است که تعداد نظرات مثبت مراجعان آن از همه ی هتل های هم سطحش بالاتر باشد.

والدورف استوریا جایزه دیگری هم دریافت کرده و آن جایزه ی بهترین هتل پکن در سال ۲۰۱۷ و بهترین رستوران فرانسوی در پکن است. والدورف استوریا با این توضیحات در فهرست ۱۰ هتل برتر قاره ی آسیا جای می گیرد.

 در ادامه با بخش های متفاوت و امکانات خوب این هتلآشنا خواهید شد.

در یک تور ارزان پکن ، میتوانید از هتل والدورف استوریا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی پکن است .

معرفی هتل پنج ستاره والدورف استوریا پکنReviewed by مهدی on Jun 26Rating: 3.0معرفی هتل پنج ستاره والدورف استوریا پکن از جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

از جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی