پارک لامپینی بانکوک

پارک لامپینی بانکوک

تور تایلند - پارک لامپینی بانکوک

پارک لامپینی بانکوک

پارک لامپینی در بانکوک پایتخت تایلند

پارک لامپینی بانکوک (Lumphini Park Bangkok) با مساحت 58 هکتار در شهر بانکوک تایلند قرار دارد که به آن ریه سبز بانکوک لقب داده اند. با اول تور همراه باشید تا در مورد این پارک زیبا بیشتر بدانیم.
این پارک که یکی از جاذبه‌های گردشگری تایلند است در سال 1920 در مکانی که سالها پیش زمین خصوصی پادشاه راما ششم بود به منظور میزبانی تعدادی از نمایشگاه‌های صنایع دستی و نمایش گل راه اندازی شد اما مجموعه‌ی نمایشگاهی آن با استقبال زیادی مواجه نشد، و در سال 1952 به منظور استفاده عمومی بازگشایی شد و به اولین پارک عمومی در بانکوک تایلند تبدیل شد. این پارک به دلیل زیبایی‌هایی که در خود جای داده گاهی در طول روز حتی تا ده هزار بازدید کننده نیز دارد.
این پارک بسیار محبوب که یکی از جاذبه‌های گردشگری بانکوک است دارای فضای سبز، درختان بسیار انبوه، گل‌های زیبا، دریاچه‌های بزرگ و انواع مختلفی از حیوانات می باشد و همچنین بیش از 30 گونه از پرندگان در درختان این مجموعه زندگی می‌کنند. همچنین زمین‌هایی برای بازی بچه‌ها تعبیه شده و کتابخانه پارک نیز از 8 صبح تا 8 شب انواع کتاب و فیلم های ویدئویی را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می‌دهد. مجسمه‌ای از شاه راما ششم نیز در ورودی جنوب غربی پارک نصب شده است. همچنین امکان قایق سواری بر روی دریاچه‌های وجود دارد و بازدید کنندگان می توانند با پرداخت 40 بات به مدت 30 دقیقه از قایق سواری در دریاچه‌های زیبای پارک و مناظر چشم نواز این مکان لذت ببرند. به علاوه دوچرخه سواری در پارک لامپینی بانکوک فقط در طول روز بین ساعات 10 الی 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در سراسر پارک وجود دارد. یکی دیگر از برنامه‌های متنوع که در پارک اجرا می‌شود، برگزاری کنسرتهای مختلف است که با حضور تعدادی از خوانندگان در طول ماه‌های سرد سال از دسامبر تا فوریه در پارک اجرا می شود.

اگر شلوغی و همهمه خیابانهای شهر بانکوک دلتان برای یک فضای سبز مناسب و البته شلوغ تنگ شد، پارک لامپینی انتخاب مناسب شما خواهد بود. دارا بودن کلبه‌های چوبی مزین به گل‌های رنگارنگ و زیبا، سر و صدای کم با وجود شلوغی، مسیرهای قدم زنی و سایر امکانات داخل پارک می‌توانند لحظاتی آرام و خوب را برای شما به ارمغان آورند.

برای دسترسی به پارک لامپینی تایلند که روزانه از 4:30 صبح تا 9 شب پذیرای بازدیدکنندگان است می توان از ترن هوائی بی تی اس خط سیلوم ایستگاه Sala Daeng و ایستگاه‌های لامپینی و Si Lom ام آر تی استفاده کرد.

پارک لامپینی بانکوکReviewed by تور ارزان on Dec 14Rating: 3.5پارک لامپینی بانکوکبهترین جاهای دیدنی تایلند - پارک لامپینی بانکوک - تور ارزان تایلند - جاذبه های گردشگری بانکوک - تور تایلند

بهترین جاهای دیدنی تایلند – پارک لامپینی بانکوک – تور ارزان تایلند – جاذبه های گردشگری بانکوک – تور تایلند

1 دیدگاه

  1. سحر . محمدی گفت:

    چه جای بکر و زیبایی . خیلی زیباس .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی