مراکز خرید بانکوک

مراکز خرید بانکوک

تور تایلند مراکز خرید بانکوک

مراکز خرید بانکوک

مراکز خرید بانکوک

شهر بانکوک تایلند یکی از بهترین و محبوب ترین شهرهای تایلند برای عاشقان خرید است، و هر چیزی که به ذهنتان برسد را در بازارهای قدیمی و یا مراکز خرید مدرن بانکوک می‌توانید پیدا کنید، از اجناس بسیار عجیب، عتیقه جات، جواهرات سنتی، و همچنین برترین و مشهورترین اجناس از برندهای شناخته شده بین‌المللی در مراکز خرید مدرن تر بانکوک برای خریداران موجود هستند، با اول تور همراه باشید تا در این مطلب تعدادی از مراکز خرید و بازارهای معروف بانکوک را به شما عزیزان معرفی کنیم.

میدان سیام siam square

میدان Siam بانکوک از نظر فراوانی و تنوع مانند یک شهر است، که در واقع مرکزی برای عرضه‌ی اجناس با قیمت‌های مناسب است. این بازار شکل ظاهری و سبکی متفاوت نسبت به بازارهایی که تا به حال دیده اید دارد. همچنین میدان Siam یکی از گران‌ترین مناطق بانکوک برای اجاره‌ی زمین است. این مکان به شهر فرشتگان نیز در بین بومیان بانکوک شناخته می‌شود. میدان Siam  در واقع یک مرکز خرید در هوای آزاد است، در این بازار دیدنی می‌توانید لوازم ورزشی، تی‌شرت‌ها و لباس‌های متنوع دیگری را برای خرید پیدا کنید. Siam مرکزی الهام‌بخش در بانکوک است. این منطقه از یک طرف از پایین جاده‌ی Rama 1 تا دانشگاه Chulalongkorn و از سمت دیگر از خیابان Phayathai تا Henri Dunant امتداد دارد و یکی از جاهای دیدنی محبوب بخصوص برای مسافران بانکوک در تایلند به شمار می‌رود.

بازار آسیاتیک Asiatique the Riverfront

بازار Asiatique ترکیبی از دو مرکز خرید پر طرفدار در بانکوک است که اولی یک بازار شبانه سنتی و دیگری یک مرکز خرید بزرگ است. این بازار دیدنی 10 دقیقه به سمت پایین رودخانه از ایستگاه Saphan Taksin BTS فاصله دارد، و به مکانی برای یک تجارت بین‌المللی تبدیل شده و بیش از 1500 بوتیک و 40 رستوران در این بازار وجود دارند. بازار آسیاتیک هر روز از ساعت 17 باز می‌شود، گذراندن شب نیز در این بازار بسیار جالب است، می‌توانید در بوتیک‌ها بگردید و لوازم مورد نیاز خود یا هدیه‌ها و سوغاتی‌های مختلف را خریداری کنید. خوراکی‌های متنوعی هم در این بازار وجود دارد، همچنین سرگرمی‌هایی نیز مانند نمایش‌ عروسک‌های تایلندی در این بازار اجرا می‌شوند که می‌توانید لحظاتی از این نمایش‌های بانمک دیدن کنید.

بازار چاتوچاک chatuchak

 این بازار سنتی و رنگارنگ ترکیبی از تمامی بازارهای بانکوک است، Chatuchak بازاری مناسب برای آخر هفته‌هاست. وقتی وارد این بازار می‌شوید و در آن گردشگ می‌کنید، از بزرگی و وسعت و تنوع اجناس این بازار شگفت‌زده می‌شوید، شاید اجناس باورنکردنی را در این بازار ببینید. در این بازار جالب شما می‌توانید صفحه‌های موسیقی قدیمی، مهره‌ها، زره‌های قدیمی و حتی ماهی زنده را نیز پیدا کنید. چانه زدن در این بازار امری معمول و طبیعی است فقط باید مؤدبانه انجام گیرد. می‌توان گفت خرید در این بازار یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تجربه‌ها در تایلند و یا حتی در دنیا است. مجموعه‌های متنوع و کالاهای مختلف شما را به خرید ترغیب می‌کند. این فروشگاه به معنای واقعی کلمه پول‌ شما را تمام می‌کنند. مساحت محوطه فروشگاه Chatuchak حدود 35 هکتار است و تقریبا  8000 مغازه دارد. آخر هفته‌ها معمولا بیش از 200 هزار نفر به این بازار دیدنی بانکوک می‌آیند تا محصولات مورد نظرشان را تهیه کنند. مغازه‌داران کهنه‌کار لوازم خود را در این‌جا می‌فروشند، اما همه‌ی آنها هم قیمت مناسبی ندارند. اما اگر اقامت شما در بانکوک یک هفته به طول می‌انجامد، حتما به بازار آخر هفته‌ی Chatuchak سر بزنید، پشیمان نخواهید شد.

پانتیپ پلازا Pantip Plaza

اگر شما از دسته افراد علاقه‌مند به تکنولوژی هستید،  Pantip Plaza بانکوک برای شما بهشت روی زمین است. اگر به دنبال گوشی، نوت‌بوک یا به‌ روزترین لوازم الکترونیکی هستید Pantip Plaza بهترین مقصد برای شما است. از طبقه‌ی هم‌کف تا بالاترین طبقه این مرکز خرید پر از مغازه‌های کامپیتری و لوازم الکتریکی و حتی انواع لنزهای دوربین است. قبل از رفتن به این مرکز خرید مطمئن شوید که زمان کافی برای گشتن در این بازار را دارید، زیرا گردش در این بازار زمان بسیار زیادی از شما خواهد گرفت و شما را غرق در بهشت لوازم الکترونیکی جالب خود خواهد کرد . Pantip Plaza در واقع مادر تمام فروشگاه‌های کامپیوتری در تایلند است. محیطی فوق‌العاده عالی و از هر لحاظ کامل برای پیدا کردن لوازم کامپیوتری با قیمت‌های مناسب است. البته این مرکز خرید کمی هم به خاطر فروش سی‌دی و دی‌وی‌دی‌های تقلبی بدنام است. این بازار هنوز بورس بهترین لوازم الکتریکی در  تایلند است که تعمیرات و امور دیگر مربوط به توازم الکترونیکی هم در آن انجام می‌شود.

مراکز خرید بانکوکReviewed by اول تور on Nov 14Rating: 4.0مراکز خرید بانکوکآشنایی با بهترین مراکز خرید بانکوک تایلند - راهنمای تور تایلند - جاهای دیدنی بانکوک تایلند - تور ارزان تایلند

آشنایی با بهترین مراکز خرید بانکوک تایلند – راهنمای تور تایلند – جاهای دیدنی بانکوک تایلند – تور ارزان تایلند

1 دیدگاه

  1. درنا.ت گفت:

    عالی بود اگه میشه هتل های تایلند رو هم بذارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی