فیل سواری در پوکت تایلند

فیل سواری در پوکت تایلند

تور تایلند فیل سواری پوکت

فیل سواری در پوکت تایلند

فیل سواری در پوکت تایلند

فیل سواری در پوکت تایلند یکی از جاذبه‌های گردشگری پوکت است. اين تفریح يکی از پر طرفدارترين فعاليت‌هايی است که گردشگران در سفر به پوکت انجام می‌دهند زيرا در هنگام سواری  از زيبايی‌های طبيعت پوکت در طول راه نیز لذت می‌برند‌.
تجربه سواری بر روی فیل‌های عظیم الجثه تایلندی یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات شما در سفرتان به تایلند خواهد بود، و این فرصت را خواهید داشت که در طول این سواری کمی هم با فیلها تفریح و شوخی داشته باشید، و در رودخانه‌های مسیر هم کمی آب بازی با فیلها را تجربه خواهید کرد. در حال حاضر تنها 300 فیل در تایلند وجود دارند که سعی می‌شود به بهترین نحو از آنها نگهداری شود.

شاید این سوال برای شما عزیزان پیش بیاید که چرا فیل سواری نه تنها در پوکت، همچنین در سراسر تایلند بسیار مشهور است؟ پاسخ ساده این است که فیل به عنوان نمادی از کشور تایلند شناخته می‌شود، این حیوان از جمله حیوانات مقدس و متعلق به پادشاهان باستانی تایلند بوده است. در تاریخ تایلندی، فیل جزء حیواناتی بود که در جنگ‌ها شرکت میکردند و همچنین در باورهای مذهبی تایلندی‌ها نیز نقش مهمی دارد.

فیل سواری در پوکت تایلندReviewed by تور ارزان on Nov 12Rating: 3.5فیل سواری در پوکت تایلندبهترین جاذبه های گردشگری پوکت تایلند - راهنمای تور تایلند - فیل سواری در پوکت تایلند - تور ارزان تایلند

بهترین جاذبه های گردشگری پوکت تایلند – راهنمای تور تایلند – فیل سواری در پوکت تایلند – تور ارزان تایلند

1 دیدگاه

  1. لیلیوم گفت:

    سلام شما تور هم برای فیل سواری در پوکت تایلند دارید ؟ ممنون میشم جواب بدید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی