تفریحات جزیره فی فی تایلند

تفریحات جزیره فی فی تایلند

تور تایلند - تفریحات فی فی

تفریحات جزیره فی فی تایلند

تفریحات جزیره فی فی تایلند

وقتی مقصد سفر کشور تایلند باشد، یکی از اولین جاذبه‌های گردشگری این کشور که برای همگان شناخته شده است طبیعت بسیار زیبا و سواحل جزایر متعدد تایلند است که تمام مسافران تور تایلند در برنامه سفر خود حتما سری به یک یا چندتا از جزیره‌های تایلند خواهند زد. در مطالب قبلی در مورد جزیره فی فی تایلند که در نزدیکی پوکت قرار دارد توضیح دادیم، اما در این مطلب اول تور قصد دارد تفریحاتی را که در جزیره فی فی تایلند می‌توانید داشته باشید به شما عزیزان معرفی کند، با ما همراه باشید.

ساحل میمون‌های فی فی

ساحل میمون جزیره فی فی تایلند نه تنها در این جزیره بلکه یکی از زیباترین ساحل‌ها در کل تایلند به شمار می‌رود. شن‌های پودری سفید ساحل و آبهای زلال این جزیره برای غواصی، این‌جا را به مکانی عالی و بسیار محبوب تبدیل کرده است. اما چیز دیگری که جزیره فی فی را هیجان‌انگیز و جالب کرده، حضور میمون‌ها در این ساحل بخصوص است. میمون‌ها در این ساحل به گردش می‌پردازند. این میمون‌ها کاملا اهلی هستند و شما می‌توانید به آن‌ها غذا دهید و از نزدیک با آنها در تماس باشید و بازی کنید.

غواصی در هین موانگ و کشتی کینگ

غواصی در منطقه هین موانگ که دارای بلند‌ترین دیوار عمودی در تایلند به بلندای 60 متر می‌باشد یکی از جالب ترین تجربه‌های سفرتان به فی فی خواهد بود. در اعماق این آب‌ها، کوسه‌ی پلنگی، وال‌کوسه، کوسه‌ی آب‌سنگ و سفره ماهی دیو وجود دارد. رنگ‌های بسیار زیبایی در میان مرجان‌ها یافت می‌شوند. همچنین در این آب‌ها انواع آب‌سنگ ماهی وجود دارد. که نوع نیزه‌ماهی آن بسیار خطرناک است، اما دیدنی این موجودات از نزدیک و در اعماق آبهای زلال هین موانگ بسیار هیجان انگیز است و به کمی خطر کردن می‌ارزد.
اما اگر فقط می‌خواهید یک غواصی آرام و با خطر کمتر داشته باشید، گزینه دیگر غواصی در جزیره فی فی، غواقی در باقیمانده‌های کشتی کینگ است، این کشتی مسافربری در سال 1997 پس از برخورد با تپه‌ی دریایی امنن غرق شد. مکان غرق شدن این کشتی پر از ماهی‌های مختلف همچون داقک ماهی، ماهی تن و نیزه ماهی و سطح آن پوشیده از شقایق است که منظره‌های زیبایی ار در اعماق آبهای این محدوده ایجاد کرده اند.

جزیره بامبوهای فی فی

برای رفتن به جایی آرام‌تر از خلیج مایای جزیره فی فی، می‌توانید به جزیره‌ی خالی از سکنه‌ی بامبو در نزدیکی همین جزیره بروید. جزیره بامبو 8 مایل با کو‌فی‌فی فاصله دارد و خانه‌ی مرجان‌های بسیار زیبای هینگ کلنگ است. البته از آن جایی که جزیره قسمتی از پارک ملی مارین است برای بازدید از جزیره بامبو، باید 400 بات به عنوان ورودی پرداخت کنید. اما درصورتی‌که قبل از آن از خلیج مایا دیدن کرده باشید و بلیط‌تان همراهتان باشد، تنها 200 بات پرداخت خواهید کرد. اما در نظر داشته باشید که می‌توانید از سکوت و آرامش جزیره لذت ببرید، حمام آفتاب بگیرید و به کار‌های مورد علاقه‌ی خود در آرامش کامل و محیطی دنج بپردازید، بنابراین مقدار ورودی چندان مهم نیست.

ماهیگیری در فی فی

یکی از گران‌ترین فعالیت‌ها و جالب‌ترین آنها در فی‌فی، ماهیگیری در آب‌های عمیق است. هزینه‌ی آن نزدیک به 2700 بات برای 8 ساعت ماهیگیری است. اما این هزینه ارزشش را دارد، چرا‌که به شما امکان صید انواع ماهی‌ها از جمله ماهی تون، نیزه ماهی، ماهی زرین و شاه ماهی اسقومری می‌دهد. ماهیگیری در شب نیز تجربه‌ای فوق‌العاده از زندگی زیر دریای آب‌های اطراف جزیره را در اختیار شما قرار می‌دهد گه شاید هرگز در جای دیگری چنین زیبایی هایی را مشاهده نکنید.

صخره نوردی در فی فی

وجود مناظر سنگی و صخره‌های بلند در فی‌فی، باعث شده تا این جزیره بهترین مکان برای صخره‌نوردی برای دوستداران این رشته ورزشی باشد. می‌توانید به تورهای صخره نوردی فی فی ملحق شوید که با قایق به سمت یکی از صخره‌های جزیره‌ می‌رود. مناظری که از بالای صخره رو‌به‌روی شما قرار دارد، فراموش نشدنی‌اند. هزینه‌ی بیشتر مکان‌ها برای صخره نوردی 1000 بات برای نصف روز است. برج تونسای، بهشت صخره‌نوردی است که بهترین مناظر را در بین سایر صخره‌های فی فی دارد.

غذا دادن به کوسه‌ها

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تفریحات خارج از جزیره فی‌فی گردش صبحگاهی با قایقهای تفریحی برای غذا دادن به کوسه‌ها است. یک سفر 6 ساعته که هزینه آن نزدیک به 800 بات می‌شود. در این سفر شما می‌توانید به کوسه‌های پلنگی غذا دهید. همچنین اکثر تور‌ها شامل  بازدید از قسمت‌های مرجانی اطراف فی فی نیز می‌شوند که علاوه‌بر دیدن انواع کوسه، به شما امکان شنا در آبهای آن اطراف را نیز می‌دهد. درصورتی‌که می‌خواهید از امکانات رایگان شنا در فی فی استفاده کنید، به خلیج کوچک سنگی در انتهای شرقی ساحل لانگ بروید و از شنا در ساحل تمیز و آرام آن منطقه لذت ببرید.

پیاده روی در فی فی

پیاده‌روی 20 دقیقه‌ای به بالای ارتفاعات چزیره فی‌فی منظره‌ی زیبایی از فی‌فی‌لی و فی‌فی‌دان را پیش چشم شما قرار می‌دهد. این منظره 600 متر بالا‌تر از سطح جزیره قرار دارد، به‌همین دلیل برای رسیدن به آن بهتر است از آمادگی لازم بدنی برخوردار باشید. این یک پیاده‌روی فوق‌العاده با صدها گام در یک جاده‌ی پیچ‌در‌پیچ است. اما در طول مسیر بهترین مناظر را خواهید داشت که سوژه‌هایی عالی برای عکاسی هستند، بهترین زمان برای رفتن به ارتفاعات فی فی، زمان طلوع و یا غروب خورشید است. همچنین می‌توانید از مسیر همین ارتفاعات، مستقیم به سواحل شرقی فی فی بروید.

شنا در خلیج مایا

دلیل شهرت ساحل مایا در فی فی، به دلیل بازی لئوناردو دیکاپریو در این مکان برای فیلم ساحل است. این خلیج در کوه فی‌فی‌له قرار گرفته و شامل تمام جاذبه‌هایی است که برگزار کنندگان تور تایلند برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. کسانی که می‌خواهند از قایق‌ها و مردم  کمی دور باشند، می‌توانند شبی را در این جزیره خلوت و آرام سپر‌ی کنند. منظره‌ی این ساحل با صخره‌هایی به طول 100 متر که سه طرف آن را در‌بر‌گرفته‌اند، بسیار شگفت‌انگیز است، گویی در جزیره خصوصی خود قرار دارید.

تفریحات جزیره فی فی تایلندReviewed by تور ارزان on Nov 30Rating: 3.5تفریحات جزیره فی فی تایلندبهترین تفریحات جزیره فی فی تایلند - تور ارزان تایلند - جاهای دیدنی تایلند - تور تایلند - جزیره های دیدنی تایلند

بهترین تفریحات جزیره فی فی تایلند – تور ارزان تایلند – جاهای دیدنی تایلند – تور تایلند – جزیره های دیدنی تایلند

1 دیدگاه

  1. شیما مرادی گفت:

    چقدر زیباس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی