بهترین هتل های پوکت تایلند

بهترین هتل های پوکت تایلند

تور تایلند - هتل های پوکت

بهترین هتل های پوکت تایلند

بهترین هتل های پوکت تایلند

جزیره پوکت در کشور تایلند با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب‌های شفاف آن شهرت دارد. بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوه‌هایی کشیده شده اند. نام جزیره پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این شکل به نظر می رسد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیا است. در این مطلب اول تور قصد دارد تا تعدادی از هتل‌های برتر در پوکت را به شما عزیزان معرفی کند، با ما همراه باشید.

هتل ساحلی کاتاتانی The Shore At Katathani

این مجموعه یک هتل ساحلی پنج ستاره و لوکس در ساحل کاتا نوی (Kata Noi)  است و اقامتگاه ساحلی با ساحل خصوصی در اختیار مسافران می‌گذارد. این هتل که فقط مخصوص بزرگسالان است، یک استخر بی‌نهایت، اسپا و وای‌فای رایگان برای میهمانان هتل دارد.
اتاق‌های شیک و مدرن ویلاهای هتل رو به تراسی آفتاب‌گیر و خصوصی با منظره‌ای عالی و آرامش بخش باز می‌شوند. در همه‌ی ویلاها، تلویزیون صفحه‌تخت، حمام و وان وجود دارد. این اقامتگاه با ماشین، 20 دقیقه تا ساحل پاتونگ پوکت و 50 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله دارد. با پرداخت هزینه‌ی بیشتر، ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان هتل، در نظر گرفته شده می‌شود. کلاس‌های یوگا، ایروبیک در آب و... در هتل برگزار می‌شودکه می‌توانید در آنها شرکت کنید.
رستوران Harbour با نمای زیبایی رو به دریا، غذاهای متنوعی از سراسر دنیا و صبحانه‌ی آمریکایی سرو می‌کند. با آب‌میوه‌ی تازه و انواع نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می‌شود.
امکانات هتل شامل : وای‌فای رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اسپا، رستوران، تراس آفتاب‌گیر، استخر خصوصی، باغ، بالکن، کتابخانه، دی‌وی‌دی پلیر، صبحانه در اتاق، پارکینگ عمومی رایگان، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو، آرایشگاه زنانه و مردانه،و سرویس اتاق هستند.

هتل ویلایی و ساحلی متادی Metadee Resort & Villas

این هتل ساحلی زیبا، تنها 6 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد و ویلاهای آن در اطراف یک استخر زیبا ساخته شده اند. اتاق‌های بزرگ این هتل، دکوراسیون زیبایی به سبک تایلندی دارند. مرکز تناسب اندام و اسپا از امکانات دیگر این مرکز اقامتی هستند. اتاق‌ها دارای سقف‌های چوبی و تراس اختصاصی هستند. اتاق‌های بزرگ‌تر رو به استخر یا مناظر استوایی باز می‌شوند. بعضی از اتاق‌ها نیز در داخل خود استخر اختصاصی دارند. مرکز تناسب اندام هتل، پنجره‌های سراسری با منظره‌ی باغ‌های استوایی دارد که حس نزدیکی به طبیعت و آرامشی خاص را به میهمانان میبخشد.
در رستوران Himmphan می‌توانید بهترین غذاهای غربی و آسیایی را سفارش دهید. این رستوران، غذاهای دریایی تازه هم سرو می‌کند.
فرودگاه بین‌المللی پوکت با ماشین، 45 دقیقه از هتل فاصله دارد. مهمانان این هتل نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، امکاناتی بسیار عالی دریافت می‌کنند.
امکانات این هتل بی نظیر شامل : وای‌فای رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، مرکز اسپا و تناسب اندام، باغ، تراس آفتاب‌گیر، پارکینگ اختصاصی رایگان، پذیرش 24 ساعته، سرویس داخل اتاق، گاوصندوق، و اتاق‌های سیگار ممنوع هستند.

هتل هالیدی این Holiday Inn Express

این هتل پر طرفدار در پوکت، دو دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد و در ساحل پاتونگ واقع شده است. اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی با منظره‌ای عالی هستند. استخر روباز، مرکز تناسب اندام و وای‌فای رایگان از دیگر امکانات این هتل است.
هتل، ده دقیقه پیاده با مراکز خرید و سرگرمی و با ماشین 25 دقیقه با شهر پوکت و 45 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله دارد. اتاق‌های هتل، دکوراسیون مدرن و زیبایی دارند. هر اتاق دارای یخچال، تلویزیون و گاوصندوق است. پذیرش 24 ساعته و تبدیل ارز در هتل انجام می‌شود. امکانات برگزاری جلسات کاری برای مهمانان فراهم شده است. قیمت این هتل نسبت به امکاناتی که به مهمانان ارائه می‌کند بسیار خوب است.
امکانات این هتل : وای‌فای رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، رستوران، تراس، پذیرش 24 ساعته،و امکانات ویژه‌ی معلولان هستند.

هتل سورین The Surin Phuket

هتل سورین پوکت یک هتل پنج ‌ستاره‌ی لوکس است. این مجموعه‌ی اقامتی، 12 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. واحدهای اقامتی این هتل ساحلی، با درختان نارگیل احاطه شده‌اند که باعث شده تا فضای خاصی را به مجموعه ببخشد. هتل دارای یک استخر روباز و اسپا است. شهر پوکت، با ماشین 40 دقیقه با هتل فاصله دارد. اتاق‌های بزرگ هتل، نمای رو به منظره‌های جنگلی یا ساحلی دارند. امکان انجام ورزش‌های آبی و تنیس برای مهمانان فراهم شده است. تراس آفتاب‌گیر هتل، چشم‌انداز زیبایی از دریای آندامان دارد. رستوران‌های این هتل، غذاهای تایلندی و آسیایی و اروپایی سرو می‌کنند. غذاهای دریایی تازه و انواع کباب هم در منوی رستوران‌ها وجود دارد و از بهترین مواد در طبخ تمامی غذاها استفاده می‌شود.
امکانات این هتل لوکس شامل : وای‌فای رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، رستوران، بالکن، تراس، باغ، کرایه خودرو، پارکینگ خصوصی رایگان، زمین تنیس، پذیرش 24 ساعته، ساحل خصوصی، امکانات غواصی و قایق‌رانی و موج‌سواری، رستوران ساحلی، کتابخانه هستند.

هتل آنانترا مای Anantara Mai Khao

این هتل در ساحل Mai Khao  پوکت قرار دارد و بخشی از آن توسط پارک ملی سیرینات (Sirinath) احاطه شده است. این مجموعه‌ی اقامتی، استخرهای بی‌نهایت ساحلی، 5 رستوران عالی و ویلاهایی با استخر و تراس آفتاب‌گیر خصوصی دارد.
فاصله‌ی این هتل از فرودگاه بین‌المللی پوکت، 15 دقیقه با ماشین است. ساحل پاتونگ و شهر پوکت هم هر دو 30 دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارند. هرکدام از ویلاها دارای دستگاه اسپرسوساز، تلویزیون صفحه‌تخت، دی‌وی‌دی ‌پلیر و سیستم صوتی مجهز هستند. حمام ویلاها، وان‌های بزرگ دارند.
مهمان‌های این هتل، می‌توانند از استراحت در ساحل خصوصی هتل لذت ببرند یا در اسپا از امکانات ماساژ استفاده کنند. فعالیت‌هایی مانند یوگا، ایروبیک و کلاس‌های آشپزی تایلندی هم در هتل برگزار می‌شود که بسیار مورد استقبال مهمانان هتل واقع می‌شوند. امکانات ورزش‌های آبی برای مهمانان فراهم شده است.
در رستوران La Sala، صبحانه به صورت بوفه و غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. در رستوران Tree House غذاهای تازه و لذیذ دریایی و انواع نوشیدنی سرو می‌شود.

بهترین هتل های پوکت تایلندReviewed by تور ارزان on Dec 8Rating: 4.0بهترین هتل های پوکت تایلندبهترین هتل های پوکت تایلند - تور ارزان تایلند - راهنمای تور پوکت تایلند - جاهای دیدنی پوکت تایلند - تور ارزان پوکت

بهترین هتل های پوکت تایلند – تور ارزان تایلند – راهنمای تور پوکت تایلند – جاهای دیدنی پوکت تایلند – تور ارزان پوکت

1 دیدگاه

  1. mahdie گفت:

    عالیههههه عالی . خیلی زیباس . به شدت پیشنهاد میشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی