بهترین هتل های بانکوک تایلند

بهترین هتل های بانکوک تایلند

تور تایلند - هتل های بانکوک

بهترین هتل های بانکوک تایلند

بهترین هتل های بانکوک تایلند

یکی از بهترین انتخاب برای سفر به تایلند شهر بانکوک، پایتخت این کشور زیباست، در بانکوک شما می‌توانید زندگی بومیان تایلند را با فرهنگ خاص و منحصر به فردشان، در کنار شهری مدرن شده و با ساختمانهای بسیار پیشرفته و شیک مشاهده کنید، در این شهر جاهای دیدنی بسیار متنوعی وجود دارند، از معابد باستانی تایلندی گرفته تا مدرن‌ترین مراکز خرید و مراکز تفریحی که شهرت جهانی دارند، و همچنین برای مسافرانی که با خانواده سفر می‌کنند و یا کودکانشان را همراه دارند، بهترین انتخاب برای اقامت در تایلند همین بانکوک است، زیرا هتل‌های بانکوک نسبت به سایر شرها و جزیره‌های تایلند مدرن‌تر هستند و از امکانات بهتری برخوردار هستند، در این مطلب با اول تور همراه باسید تا تعدادی از بهترین هتل‌های بانکوک را به شما عزیزان معرفی کنیم.


هتل نووتل Novotel Bangkok Platinum Pratunam

این هتل در قلب منطقه خرید بانکوک و درست بالای مرکز خرید Platinum Fashion قرار گرفته است و تنها 5 دقیقه از CentralWorld فاصله دارد. و همچنین دارای امکاناتی چون اسپا، حمام آفتاب، استخر روباز بزرگ و سونا است. وای‌فای رایگان در سراسر هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. مراکز خرید بزرگی در نزدیکی این هتل وجود دارند. هتل نووتل تنها ده دقیقه پیاده‌روی با ایستگاه‌های Chit Lom یا Ratchatewi قطار هوایی بانکوک فاصله دارد. با تاکسی نیز می‌توان با طی مسافتی کوتاه از خط قطار فرودگاه که به فرودگاه Suvarnabhumi متصل می‌شود به این هتل رسید. 
اتاق‌ها دارای تلویزیون پلاسما، نشیمن، قهوه‌ساز و... هستند و سرویس اتاق به صورت شبانه روزی انجام می‌شود. سالن ورزشی هتل،  بسیار مجهز و حرفه‌ای است و حتی کلاس‌های ورزشی مختلفی مثل یوگا و تای بوکسینگ، برگزار می‌کند. رستوران SQUARE هتل غذاهای بین‌المللی و رستوران Lok Wah Hin، غذاهای چینی سرو می‌کنند.

این هتل 429 اتاق با بهترین امکانات دارد و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای نوووتل (Novotel) است که در بسیاری از شهرهای مدرن و بزرگ دنیا هتل ساخته است. امکانات هتل نووتل شامل : استخر روباز، سالن ورزشی و اسپا، پارکینگ رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام‌ها، سونا، صبحانه در اتاق، صرافی، پذیرش 24 ساعته، سالن اجتماعات، امکانات ویژه‌ی معلولان، سرویس اتاق و هر انتظار دیگری که از یک هتل عالی می‌توانید داشته باشید.

هتل Pathumwan Princess بانکوک

این هتل می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای مسافران تایلند باشد که می‌خواهند در یک هتل 5 ستاره در مرکز بانکوک که جایزه‌های بسیاری نیز برده اقامت کنند. هتل پرینسس که درست در کنار مرکز خرید مدرن MBK قرار گرفته است، ترکیبی از یک ساختمان شیک ومدرن با مهمان‌نوازی و فرهنگ تایلندی است. زمین تنیس، 5 رستوران و کافه و استخر روباز از امکانات ویژه‌ی این هتل هستند. این هتل، 24 کیلومتر با فرودگاه سوارنابهومی بانکوک فاصله دارد. اتاق‌های بزرگ و شیک این هتل، پنجره‌های تمام قد با چشم‌اندازی رو به افق شهری بانکوک دارند. حمام مدرن و تلویزیون و ماهواره در تمام اتاق‌ها وجود دارد. و همچنین از دیگر امکانات هتل سالن ورزشی و اسپای مجهز هستند.
نزدیک‌ترین ایستگاه قطار هوایی به این هتل ایستگاه استادیوم ملی است که مستقیم و در عرض 15 دقیقه به Spahan Taksin می‌رسد، جایی که می‌توانید قایق سوار شوید و از مشهورترین معبدهای بانکوک و کاخ بزرگ دیدن کنید.
رستوران‌های هتل، غذاهای ایتالیایی، کره‌ای، اروپایی و تایلندی سرو می‌کنند. در Lobby Café، انواع ساندویچ و قهوه سرو می‌شود. این هتل،455 اتاق دارد.
به طور کلی امکانات هتل شامل : وای‌فای رایگان، استخر روباز، سالن ورزشی، اسپا، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، رستوران غذاهای دریایی و بین‌المللی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام واحدها، جکوزی و سونا، اسکواش، ماساژ، صبحانه در اتاق، چای‌ساز در واحدها، خودپرداز، صرافی، پذیرش 24 ساعته، امکانات تفریحی خانوادگی، خشک‌شویی، سالن اجتماعات، اتاق‌های ضدحساسیت، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق هستند.


هتل رامادا پلازا

اتاق‌های هتل Ramada Plaza که در کنار رود چائو فرایا Chao Phraya قرار دارد، منظره‌ی رو به رودخانه و افق شهری بانکوک دارند. امکانات این هتل پنج ستاره‌ شامل استخر روباز، اسپا و 9 رستوران و کافه است. این هتل، فاصله‌ی بسیار کمی از منطقه‌ی Silom بانکوک دارد که یک منطقه‌ی تفریحی و مرکز خرید در بانکوک است که محبوبیت بسیاری نیز دارد. فاصله‌ی فرودگاه بانکوک از این هتل، 40 دقیقه با اتومبیل است.  مرکز خرید Asiatique، تنها 5 دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد. سرویس رایگان برای ایستگاه ترن هوایی Saphan Taksin وجود دارد.
اتاق‌های هتل رامادا پلازا، دکوراسیون مدرن تایلندی و وسایل مدرن دارند. همه‌ی اتاق‌ها دارای تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، میز کار و حمام‌هایی بزرگ و مدرن هستند. وای‌فای رایگان در سراسر هتل در دسترس مهمانان قرار دارد.
مرکز اسپای هتل کاملا مجهز است و امکانات ماساژ و سونا را برای مهمانان در نظر گرفته است. مهمانان می‌توانند در مدت اقامت خود در این هتل، در سالن ورزشی به تمرینات ورزشی روزانه خود نیز ادامه دهند. رستوران Terrace72، منوی متنوعی از غذاهای دریایی و انواع کباب دارد و منظره‌ای بسیار زیبا از شهر را در برابر دیگان شما قرار می‌دهد. سرویس داخل اتاق، 24 ساعته در خدمت مهمانان هتل است. هتل رامادا پلازا با توجه به امکانات خوب و کاملی که به مهمانان عرضه می‌کند، قیمت بسیار خوبی نیز دارد.
این هتل، 525 اتاق دارد و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای رامادا است. و همچنین امکانات هتل شامل : وای‌فای رایگان، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن ورزشی، اسپا، پارکینگ رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام‌ها، تراس، استخر روباز، یخچال در واحدها، کلوب کودکان، جکوزی، خودپرداز، صرافی، پذیرش 24 ساعته، تفریحات خانوادگی، سالن اجتماعات و مرکز تجاری، امکانات ویژه‌ی معلولان، روزنامه، سرویس اتاق هستند.

 هتل میوز بانکوک Muse Bangkok Langsuan

این هتل با معماری خاص و زیبای خود در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته و با مرکز خرید Central Chidlom تنها چند قدم پیاده فاصله دارد.  از امکانات این هتل استخر روباز و وای‌فای رایگان هستند. اتاق‌های این هتل که دکوراسیونی زیبا و هنرمندانه دارند، دارای تلویزیون، آیپاد و حمام اختصاصی هستند. در سالن ورزشی هتل میوز، امکانات ورزشی مجهز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. تور روزانه گردش در شهر، و پذیرش 24 ساعته در این هتل وجود دارد. رستوران Le Salon، صبحانه، چای بعد از ظهر و در سایر ساعات روز، غذاهای حاضری و اسنک‌های خوشمزه سرو می‌کند.
فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه بین‌المللی سوارنابهومی بانکوک با ماشین 30 دقیقه است. مراکز خرید سیام پاراگون و MBK در نزدیکی هتل قرار دارند. این هتل 174 اتاق دارد و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای MGallery by Sofitel است.
امکانات هتل شامل : وای‌فای رایگان، استخر روباز، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام، چشم‌انداز شهری، تراس آفتاب‌گیر، چای‌ساز در واحدها، سونا، پذیرش 24 ساعته، صرافی، تفریحات خانوادگی، خشک‌شویی، سالن اجتماعات، فکس  و فتوکپی، امکانات ویژه‌ی معلولان، روزنامه، سرویس اتاق هستند.


هتل Siam Kempinski بانکوک

درست در لحظه‌ای که فکر می‌کنید چیز دیگری نیست که در بین هتل‌های بانکوک برای شما جالب باشد و شما را سرحال بیاورد، هتل Siam Kempinski یک غافلگیری شگفت انگیز دیگر دارد تا شما را بهت زده کند و سطح هتل‌های 5 ستاره بانکوک را به درجه بالاتری منتقل کند. همه چیز در این هتل طراحی شده تا سبب شگفتی شما شود: در راهروها و فضاهای عمومی هتل تعداد زیادی آثار هنری و آنتیک وجود دارد که باعث می‌شود حس کنید درون یک موزه مدرن و شیک قرار دارید. درسط در وسط حیاط مرکزی هتل، رستوران Rotunda قرار گرفته است، یک رستوران عالی که با درختان گرمسیری و سه استخر هتل احاطه شده است و منظره بسیار دلنشینی را ایجاد کرده است. وقتی در این قسمت در حال استراحت هستید شاید فراموش کنید که به تایلند آمده‌اید. و بازهم در نهایت اگر تمام این‌ها برای آرامش دادن به شما کافی نیستند، به طبقه هفتم هتل بروید و در آنجا از خدمات فوق‌العاده‌ای که اسپای Kempinskis در اختیارتان می‌گذارد لذت ببرید و خستگی تمام سال را از تن خود به در کنید.

بهترین هتل های بانکوک تایلندReviewed by تور ارزان on Nov 28Rating: 4.0بهترین هتل های بانکوک تایلندبهترین هتل های بانکوک تایلند - تور ارزان تایلند - تور ارزان بانکوک - راهنمای تور تایلند - هتل های بانکوک

بهترین هتل های بانکوک تایلند – تور ارزان تایلند – تور ارزان بانکوک – راهنمای تور تایلند – هتل های بانکوک

2 دیدگاه ها

  1. habib گفت:

    چه هتل های شیک و لوکسی . ممنون بابت هتل های تایلند

  2. نازنین. موحدی گفت:

    سلام متشکرم بابت اینکه هتل های و محل اقامت های شهر های مختلف را میگذارید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی