کوه زرد در آن‌هویی چین

کوه زرد در آن‌هویی چین

تور چین کوه زرد دیدنیها

کوه زرد در آن‌هویی چین

کوه زرد در آن‌هویی چین

در سفر به کشور چین، همانطور که در شهرهای بزرگ این کشور جاهای دیدنی بسیاری برای بازدید وجود دارد، خارج از این شهرها و در روستاها و مناطق طبیعی آنها نیز شگفتی‌های طبیعی فراوانی وجود دارند، یکی از این مناطق بسیار دیدنی کوه های زرد در اطراف استان آن‌هویی چین هستند، که اول تور در این مقاله شما را با این کوه‌های زیبا بیشتر آشنا خواهد کرد.

کوهستان هوانگ شان ( Huangshan ) که با نام کوه زرد هم شناخته میشود، در رشته کوه جنوب استان آنهویی ( Anhui ) در شرق چین قرار گرفته است. این رشته کوهها از دوران مزوزوئیک، یعنی چیزی در حدود صد میلیون سال پیش از رسوبات دریایی تشکیل شده‌اند و کوهها در دوران کواترنری دوره چهارم زمین شناسی از یخچال‌های طبعیی بوجود آمده اند.
کوهستان هوانگ شان به دلیل داشتن مناظر زیبا و بی بدیلی از جمله غروب آفتاب افسانه‌ای، قله‌های گرانیتی با ترکیب رنگهای خاص، درختان کاج درهم پیچیده که عمرشان به بیش از 1500 سال میرسد، چشمه‌های آب گرم، برف زمستانی و چشم انداز زیبای ابرها که این کوه را احاطه کرده اند، به عنوان زیباترین جاذبه توریستی منطقه شناخته شده است. این رشته کوه همچنین الهام بخش هنرمندان، نقاشان، عکاسان و ادیبان بسیاری در طول تاریخ بوده است که در آثار ماندگار خود از این مناظر رویایی الهام گرفته‌اند.

این منطقه یکی از مکانهای مهم توریستی در چین است و در سال 1990 به عنوان مکانی که ترکیبی منحصر به فرد از طبیعت و فرهنگ را تشکیل میدهد، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده ‌است.
برای جذبه هرچه بیشتر توریستهای مشتاق به این منطقه، تسهیلاتی نیز در این مکان تعبیه شده است، تله کابین کوه این کوه که از پایین کوه تا قله آن به طول 50 متر ساخته شده است، و هتل و رستورانهایی که در این کوهستان به زیباترین شکل ساخته شده‌اند، همگی باعث میشوند تا بازدید از این منطقه بسیار راحت تر و جذاب تر شود.

جیمز کامرون ( James Cameron ) کارگردان فیلم آواتار ( Avatar ) در طراحی و ایده پردازی سیاره پاندورا کوههای هوانگ شان را الهام بخش خود معرفی کرده است.

همچنین در این منطقه یک چشمه آب گرم معروف نیز وجود دارد که در مورد آن افسانه‌هایی هم شنیده میشود، آبگرم در قدیم تانگ چوان نام داشته و چشمه آن در زیر قله زی شی قرار دارد. گفته می شود امپراتور شوان یوان پس از حمام کردن در این چشمه آب گرم جوان و جاویدان شد و آبگرم هوانگ شان نیز به همین دلیل بسیار معروف شد. درجه حرارت چشمه آب گرم هوانگ شان حدود 42 درجه بوده و آب آن دارای میزان زیادی از عناصر کمیاب است که برای سلامتی انسان بسیار مفید است، و همین دلیل باعث شده تا مورد استقبال بومیان و توریستها نیز قرار بگیرد.

کوه زرد در آن‌هویی چینReviewed by اول تور on Sep 25Rating: 4.0کوه زرد در آن‌هویی چینآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی چین - کوه زرد در آن‌هویی چین - راهنمای سفر به چین

2 دیدگاه ها

  1. روناک گفت:

    چقدر زیباست منظره های این کوه

  2. مهندس رحیمیان گفت:

    با تشگر از سایت اول تور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی