خدمات هتل والدورف استوریا پکن

خدمات هتل والدورف استوریا پکن

هتل والدورف استوریا پکن

خدمات هتل والدورف استوریا پکن

خدمات هتل والدورف استوریا پکن

مجموعه بزرگ هتل والدورف استوریا خدمات و امکانات متعدد و گوناگونی را برای میهمانان خود فراهم کرده که به بعضی از آن ها اشاره کردیم و در این قسمت هم با بقیه آن ها آشنا خواهید شد.

خدمات ریسپشن یا اطلاعات هتل:

 پذیرش مسافران، تبدیل ارز، ارائه‌ی کلید، نظارت بر ساعات ورود و خروج مسافران، نگهداری از چمدان ها، تسویه حساب، ارائه‌ی خدمات ترانسفر. *کارکنان این بخش به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات هستند.

خدمات عمومی اتاق ها: 

 سرویس اتاق، سرویس خشک شویی (با هزینه اضافی)، سرویس اتوشویی (با هزینه اضافی)، شست و شوی لباس.

خدمات خاص هتل:

اقامت در هتل والدورف استوریای لوکس و گران بسیار پر هزینه خواهد بود بنابراین مدیریت این هتل برای جلب رضایت میهمانانش خدمات خاصی را فراهم کرده که در این قسمت به آن ها پرداخته ایم:

 *سرویس لیموزین:

مراجعان هتل می توانند ماشین لیموزین کرایه کنند و رفت و آمد خود را با این اتومبیل زیبا و لوکس انجام دهند، برای اینکه بتوانید از این اتومبیل ها کرایه کنید تنها باید به رسپشن هتل والدورف استوریا مراجعه نمایید.

 *ماساژ و خدمات سلامت:

 مسئولان ارشد هتل والدورف استوریا به سلامتی و ورزش اهمیت بسیاری می دهند به همین علت در هتل والدورف استوریا، جایی به اسم اسپا افتتاح کردند که در آن انواع ماساژهای متنوع ارائه می شود. مرکز اسپا یک استخر بزرگ و البته سرپوشیده هم دارد که برای آب درمانی در نظر گرفته شده و محبوبیت زیادی هم دارد. چنانچه شما از رژیم غذایی و ورزشی خاصی پیروی می کنید جای نگرانی نیست، سکونت در این هتل هیچ مشکلی در رژیمتان شما بوجود نخواهد آورد.

 ساعت کار

کسانی که می خواهند به مرکز اسپا مراجعه کنند می توانند از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ به مرکز تناسب اندام و اسپای هتل والدورف بروند و از خدمات خوب آن بهرهمند شوند.

برگزاری جلسات کاری و جشن عروسی:

اشخاص بسیار هستند که تنها به قصد تجارت و کار به شهر پکن سفر می کنند. مطمئنا این هتل برای برگزاری جلسات کاری هم مکان بسیار عالی خواهد بود، هتل والدورف استوریا سالن کنفرانسی با گنجایش ۲۰۰ نفر دارد که علاقمندان می توانند برای جلسات کاری خود آن را رزرو کنند. درضمن امکان برگزاری جلسات کاری در محوطه ی هتل هم فراهم شده، حیاط ۱۷۱ متری هتل ظرفیت پذیرایی از سی نفر را دارد.

 جشن عروسی هم از این قضیه مستثنا نیست، هتل والدورف استوریا این امکان را فراهم کرده که عروس و دامادها بتوانند جشن خود را در سالن های غذاخوری یا محوطه ی باز هتل برگزار نمایند. چنانچه این هتل را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید می توانید از نوشیدنی ها و خوراکی های لذیذ هتل هم بهرمند شوید، این هتل توانایی دارد که نوشیدنی و غذای باکیفیت برای ۱۲۰ نفر را تهیه نماید؛ چنانچه دوست دارید در فضای باز جشنتان را برگزار کنید باید با هتل تماس بگیرید ولی در این بخش بعضی از خدمات و امکانات برپایی جشن عروسی در این هتل را گردآوری کرده ایم:

_مکان عروس و داماد که به ابعدا ۲.۴۴ در ۱.۸۳ متر می باشد.

_ می توانید از منوی بزرگ نوشیدنی ها استفاده کنید، حتما ۲ ساعت پیش از شروع جشن تعداد و نوع نوشیدنی ها را با مسئولین در میان گذارید.

 - یک قاب عکس از عروس و داماد به ابعاد ورق A۳.

 - پارکینگ رایگان برای ۱۰ خودرو.

 - استفاده رایگان عروس و داماد از یک اتاق عروس و داماد یا VIP یا اتاق خانواده.

 - گل آرایی میزها

 و...

*حداقلرزرو میز باید ۱۰ میز باشد.

 *هزینه:

 کم ترین سطح هزینه ۱۰۸۸ یوان (معادل حدودا ۵۷۰ هزار تومان) برای هر نفر خواهد بود و ۱۶.۶% مالیات هم بر این هزینه افزوده خواهد شد.

در یک تور ارزان پکن ، میتوانید از هتل والدورف استوریا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی پکن است .

 

خدمات هتل والدورف استوریا پکنReviewed by مهدی on Jul 1Rating: 3.0خدمات هتل والدورف استوریا پکناز جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

از جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی