جاهای دیدنی شانگهای – قسمت 2

جاهای دیدنی شانگهای – قسمت 2

تور شانگهای چین جاهای دیدنی

جاهای دیدنی شانگهای قسمت 2

جاهای دیدنی شانگهای - قسمت 2

در سفر به شهر شانگهای کشور چین دیدنی های بسیاری برای بازدید وجود دارند و ما در تیم اول تور سعی داریم تعدادی از بهترین های این مکانها را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در سفر خود به شانگهای برای انتخاب مکانهایی که میخواهید بازدید کنید بتوانید برنامه ریزی بهتری داشته باشید .

  • معبد لانگا

معبد لانگا که یکی از بزرگترین مجموعه معابد شانگهای است،  اولین بار در سال 242 پس از میلاد ساخته شد. اکثر ساختمان‌هایی که در این مجموعه تماشا می کنید به طور معمول دوباره سازی شده‌اند، اما لایه‌ها و معماری‌ها از زمان ساخت در طول سلسله‌ی سانگ تا به امروز حفظ شده‌اند. این معبد در حومه‌ی شانگهای قرار دارد و به همین دلیل معمولا گردشگر زیادی به خود جذب نمی کند، از این رو برای زمان‌هایی که نیاز به آرامش و خلوت دارید می توانید به عنوان گزینه‌ی مناسبی روی آن حساب کنید تا چند ساعتی را دور از شلوغی شهر سپری کنید. البته معماری‌های این مجموعه در هر صورت ارزش بازدید زیادی دارند . اگر خوش شانس باشید میتوانید در زمانی که راهبان مشغول عبادت و مناجات هستند آنها را مشاهده کنید .

  • سیرک جهانی شانگهای

سیرک جهانی شانگهای، یک مکان سرپوسیده است که در انجام حرکات آکروباتیک و آوازی متخصص هستند. شهرت و معروفیت این سیرک فراتر از مرزهای کشور چین هم رفته است . این سیرک جهانی به خوبی برای نمایش حرکات آکروباتیک سنتی چینی و موسیقی که هم بزرگسالان و هم کودکان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، شناخته شده است. پس اگر به تماشای سیرک و حرکات زیبا و محیر العقول علاقمند هستید به هیچ وجه این یکی را از دست ندهید .

  • دره شادی شانگهای

دره‌ی شادی، محبوب‌ترین پارک تفریحی در شانگهای محسوب می‌شود و ارزش بازدید بالایی به همراه خانواده دارد. با وجود اینکه پارک در مرکز شهر قرار ندارد، اما به راحتی از طریق مترو قابل دسترسی است. دره‌ی شادی انواع وسایل سرگرمی معمول و غیر معمول شهربازی‌ها را درون خود جای داده است. پس اگر دنبال محیطی برای سپری کردن یک نصف روز به یاد ماندنی هستید، می‌توانید روی این پارک حساب باز کنید.

  • تفرجگاه  the bund

منطقه‌ی ساحلی The Bund یک تفرجگاه و  ناحیه‌ی تاریخی است که دقیقا در طول ساحل رودخانه‌ی Huangpu واقع شده است و مناظری زیبا از سطح خیابان‌ها و آسمان‌خراش‌ها، معماری گوتیگی و هنر Beaux را در مقابل رویتان به نمایش می‌گذارد. طوری برنامه ریزی کنید که چند ساعتی را در این منطقه‌ی زیبا سپری کنید، خصوصا اگر به عکاسی علاقه‌ دارید.

برای داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد سعی کنید در تونل توریستی  کشیده شده زیر آب که مناطق Pudog و Puxi را به هم وصل می‌کند به گشت و گذار بپردازید . اگرچه منطقه‌ی the Bund در طول شرقی اولین جاده‌ی Zhongshan قرار دارد، اما کافی است به راننده تاکسی‌ها بگویید "Wai Tan" تا آن‌ها متوجه شوند که باید شمارا به این نقطه بیاورند.

  • آکواریوم شانگهای

اگر به موجودات اقیانوسی و دریایی علاقمند هستید، احتمالا این آکواریوم زیبا مناسب شما خواهد بود. آکواریوم اقیانوسی شانگهای این فرصت را در اختیارتان می گذارد تا از نزدیک به تماشای کوسه های دریایی، کلپ‌ها، انواع ماهی و موجودات دریایی دیگر مشغول شوید. همچنین یک تونل زیر آبی که یکی از بزرگترین‌های جهان هم محسوب میشود  لذتی وصف ناشدنی و قابل لمس و فرصتی استثنایی برای تماشای دنیای زیر آبی را فراهم می کند.

جاهای دیدنی شانگهای - قسمت 2Reviewed by اول تور on Sep 6Rating: 4.5جاهای دیدنی شانگهای - قسمت 2آشنایی با بهترین جاهای دیدنی توریستی گردشگری شانگهای چین - جاهای دیدنی شانگهای - قسمت 2

2 دیدگاه ها

  1. نادیا گفت:

    خیلی دوست دارم سیرک شانگهای رو ببینم، البته با این مطلبی که از سایت شما خوندم دلم خواست که بقیه جاهای شانگهای رو هم ببینم ، ممنون

  2. ناتاشا.ترکاشوند گفت:

    چه آکواریوم زیبایی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی