معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت سوم

معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت سوم

هتل والدورف استوریا پکن

معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت سوم

معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت سوم

سوئیت هوتونگ کورتیارد:

سوئیت بعدی که در این هتل در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت سوئیت هوتونگ کورتیارد با ۱۰۰ مترمربع است؛ این سوئیت متراژ زیادی ندارد ولی باز هم اشخاص زیادی آن را به سایر سوئیت ها ترجیح می دهند. حیاط این سوئیت بسیار دلباز است، ۳ حوضچه و باغچه زیبا را در خود جای داده و کاملا طراحی آن سبکی سنتی دارد، با ورود به این باغ به زمان های قدیم و بافت قدیمی چین سفر خواهید کرد. هرچیزی که در این حیاط میبینید همه سبک چینی دارند. در ضمن انواع متنوع دمنوش های چینی هم در این حیاط سرو می شوند.

 مهمانان سوئیت هوتونگ کورتیارد می توانند غذای خود را هروقت که بخواهند در حیاط صرف کنند و یا حتی برای صرف میان وعده ای سبک در کنار چای از این حیاط زیبا استفاده کنند.

 از جمله امکانات و خدمات این سوئیت:

اینترنت رایگان

 صرف صبحانه ی آمریکایی در اتاق و حیاط (برای ۳ نفر)

 نوشیدن چای های چینی متنوع

سیستم صوتی و تصویری مدرن

 ارائه ی روزانه ی چای عصرانه

 یخچال فاقد نوشیدنی های الکلی

سرویس ترنسفر رایگان به پایانه ی راه آهن

 ارائه ی ۲ لباس رایگان در روز

 نظافت کف اتاق به صورت روزانه

هزینه اقامت:

 حدود ۲۰۰۰ یوان (معادل ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان)

سوئیت هوتونگ دو خوابه:

چنانچه تصمیم سفر همراه با خانواده را دارید و می خواهید در سوئیتی بزرگ و زیبا اقامت کنید، سوئیت هوتونگ دو خوابه با ۱۵۰ مترمربع وسعت، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. با اقامت در این سوئیت می توانید بجز فضای داخلی اش، از حیاط آن هم بهرمند شوید. تنها فرق این اتاق با هوتونگ کوردیارد، وسعت و نوع اتاق خواب های این سوئیت است چون سوئیت هوتونگ دو خوابه دو اتاق خواب جداگانه دارد و برای دو زوج و یا یک زوج و دو فرزند (یا بیشتر) انتخاب بسیار عالی است.

 درون سوئیت، طراحی کاملا بروز انجتم شده و حیاطش هم سبکی قدیمی دارد. اتاق های خواب مجزا، محل مطالعه، سرویس بهداشتی لوکس، مکان صرف چای و... سبب شده که این سوئیت نظر خیلی ها را به خود جلب کند.

 خدمات سوئیت هوتونگ دو خوابه:

لوازم الکترونیکی مدرن

امکان صرف چای و نوشیدنی در بخش خصوصی

 ۲ حمام لوکس

 اینترنت رایگان

 هزینه اقامت:

حدود 8 هزار و ۳۰۰ یوان (حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان)

سوئیت لوکس کینگ:

سوئیت کینگ یا پادشاه جزو گزینه های انتخابی شما در این مجموعه بزرگ خواهد بود. وسعت این سوئیت حدود ۷۰ متر مربع است و طراحی آن کاملا جدید و مطابق با استانداردهای روز و معاصر است. در طراحی سوئیت کینگ از رنگ های زیبا و گرم استفاده شده و برای روشنایی بیشتر محیط از پنجره های قدی و بلند استفاده شده که باعث نور گیری اتاق می شود.

 سوئیت لوکس کینگ اتاقی برای نشیمن دارد که از سرگرمی های گوناگون پر شده در ضمن یک اتاق خواب بزرگ و تخت پادشاهی هم دارد.

 خدمات سوئیت کینگ شامل موارد زیر است:

تخت بزرگ و زیبا

حمام اختصاصی با امکانات بهداشتی عالی

 کمد لباس جداگانه

 تلویزیون در هر اتاق

 هزینه اقامت:

حدود 2 هزار و ۳۶۰ یوان (معادل حدودا ۱ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان)

 از جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت سومReviewed by اول تور on Jul 11Rating: 3.0معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت سوم از جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

از جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی