معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول

معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول

معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن

معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول

معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول

 مدیران و گردانندگان هتل والدورف استوریا شعاری دارند که باید بهترین اقامت را برای مراجعان خود بوجود آورند، طوری که مهمان تصور بودن در خانه خود را داشته باشد، با این تفاوت که دیگران به اون خدمات خوبی را ارائه می دهند. در والدورف شما این امکان را دارید که هر اتاق و سوئیتی را که مناسبتان است انتخاب کنید. سوئیت ها و اتاق های زیاد و متنوعی در این هتل هستند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند، بنابراین بهتر است پیش از رزرو با آنها بیشتر آشنا شوید:

چنانچه تاکنون در هتل والدورف استوریا اقامت نداشتید توصیه می کنیم حتما از قبل درمورد آن اطلاعاتی کسب کنید. در ادامه با همه ی سوئیت ها و اتاق های این مجموعه اقامتی بزرگ آشنا می شوید:

سوئیت ها

از مجلل ترین و بهترین بخش های این هتل سوئیت هایش است. چنانچه تصمیم داشتید که در یک سوئیت خوب اقامت کنید در این هتل گزینه های زیادی برای انتخاب دارید چون این هتل بزرگ ۸ نوع سوئیت متفاوت با امکانات خاص خود دارد که در این قسمت با همه آن ها آشنا می شوید.

 *دقت کنید که هزینه هایی که در ادامه ذکر می شود مرتبا بروزرسانی می شوند و در حال تغییر هستند به علت نوسان قیمت یوان.

سوئیت رئیس جمهور:

یکی از لوکسترین و شیک ترین سوئیت های موجود در مجموعه والدورف استوریا، رئیس جمهور یا پرزیدنت است. این سوئیتِ مجلل حدود ۲۳۲ متر وسعت دارد و لحظات بسیار عالی و کم نظیر را برای مشتریان و علاقمندان خود بوجود می آورد.

 از جمله خصوصیات بارز سوئیت رئیس جمهور می توان به ویوی ۳۶۰ درجه ی شهر پکن، سالن خصوصی، آشپزخانه‌ی شخصی، سالن غذاخوری، سالن پذیرایی و منوهای غذایی ویژه آن اشاره کرد. این سوئیت به حدی شیک و دیدنی است که مراجعانش در مدت اقامت می توانند مثل یک پریزدنت از اقامت خود لذت ببرند.

 امکانات و خدمات سوئیت پریزدنت:

 اتاق خواب و تخت دو نفره

آشپزخانه ی جداگانه و کاملا خصوصی

 امکانات عمومی اتاق های مانند تلویزیون و...

سالن غذاخوری برای پذیرایی از ۱۰ نفر

حمام لوکس

هزینه اقامت:

 هزینه ای برای رزرو در این سوئیت دریافت نخواهد شد و حتما باید برای رزرو به صورت حضوری مراجعه کنید یا با هتل تماس حاصل نمایید.

سوئیت امبسدور:

این سوئیت نام خود را از واژه سفیر گرفته، وسعت آن ۱۶۱ متر مربع است و اتاق هایی مثل اتاق ناهارخوری، اتاق نشیمن، کتابخانه و اتاق خواب دارد. ظرافت و زیبایی کار شده در این سوئیت نظر هرکسی را به خود جلب می کند و مطمئنا از اقامت در این سوئین لذت خواهید برد. سوئیت امبسدور برای کسانی که برای کار و یا همراه خانواده به پکن سفر کرده اند انتخاب بسیار خوبیست.

 در این سوئیت این امکان را دارید که میزبان ۸ نفر در اتاق غذاخوری باشید.امکانات و خدمات این سوئیت به شرح زیر است:

 تلویزیون صفحه تخت بزرگ

سرو نوشیدنی های مختلف 

 سیستم صوتی مجزا و قوی

 امکان پخش موسیقی

یخچال خصوصی

 هزینه یک شب اقامت:

حدود2 هزار و ۵۰۰ یوان چین (حدودا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان)

دقت کنید که قیمت گفته شده طبق زمان سفرتان تغییر می کند و در اینجا بالاترین قیمت اقامت در این سوئیت ذکر شده.

در یک تور ارزان پکن ، میتوانید از هتل والدورف استوریا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی پکن است .

معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اولReviewed by اول تور on Jun 24Rating: 3.0معرفی سوئیت های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول سفر به پکن و دیدنیهای پکن. همیشه گردشگران را جذب میکند.

سفر به پکن و دیدنیهای پکن. همیشه گردشگران را جذب میکند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی