رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت دوم

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت دوم

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت دوم

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت دوم

پیکاک الی:

معنای پیکاک اَلی کوچه ی طاووس می باشد. این رستوران جزو شیک ترین و قشنگ ترین سالن های هتل والدورف استوریا شهر پکن محسوب می شود. ظرفیت گنجایش ۶۶ نفر همزمان را دارد. فضای پیکاک الی بسیار صمیمی است و بیشتر برای جلسات غیر کاری و غیر رسمی و خانوادگی مناسب است. بیشتر مشتریان پیکاک الی برای نوشیدن چای و نوشیدنی های سبک و متنوع به آن مراجعه می کنند و ساعات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری میکنند.

در این این کافه می توانید چند دسر خوشمزه هم میل کنید:

 *کیک ردولوت با طعم تمشک و نوشیدنی ویژه به قیمت ۸۸ یوان (معادل ۴۶ هزار تومان)

*پکیج عشق که دربرگیرنده کیک های مخملی به شکل قلب می باشد قیمت آن ۱۶۸ یوان (معادل ۸۷ هزار تومان) است.

*شش کیک کوچک رد ولوت + ماکارون های رنگی + کیک های شکلاتی به قیمت ۲۱۸ یوان (معادل ۱۱۳ هزار تومان).

 سبک غذا: نوشیدنی، دسر و خوراکی های سبک

هزینه: بهتمامی  هزینه های ذکر شده در بالا ۱۵% ارزش افزوده اضافه می شود.

زیجین منشن:

رستوران زیجین منشن این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید مزه خوراک های خوشمزه و سنتی شرقی را با نوشیدنی های خاص غربی تجربه کنند. محیط دوستانه و رمانتیک این رستوران هم باعث شده تا حاضرین در رستوران حین صرف غذای خود از فضای آرامش بخش آن هم لذت ببرند.

نوشیدنی های این رستوران بسیار معروف هستند. در این رستوران ۴۰۰ نوع نوشیدنی متفاوت به مشتریان ارائه می شود، که شامل نوشیدنی های نیوزیلند، استرالیا، آفریقای جنوبی، آرژانتین، شیلی و فرانسه است و در نوع خود بسیار عالی هستند.

در این رستوران سعی شده که به جز سرو خوراک های چینیِ با کیفیت و خوشمزه، محیط هم بسیار آرام و سنتی است، به همین علت دیوارها را با عکس هایی از گل و شکوفه های بهاری تزیین کرده اند. بکار بردن رنگ قرمز و طلائی هم یکی از خصوصیات اصلی طراحی سنتی چینی است که در این رستوران هم بسیار جلب توجه می کند. همه چیز حاضر است تا میهمانان زیجین منشن بتوانند تلفیقی از فرهنگ شرقی و غربی یک جا در این رستوران مشاهده کنند.

 چنانچه به خوراک های چینی و شرقی علاقه دارید حتما به این رستوران سری بزنید چون چاشنی هایی که سرآشپزان این رستوران در غذاها استفاده می کنند غذاها را بسیار خوش طعم و خوش عطر می کنند.

 سبک غذا: چینی و شرقی

 متوسط هزینه: ۳۲۸ الی ۱۹۰۰ یوان (معادل ۲۰۰ هزار تومان الی ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان)

پاتیسری کوتور:

پاتیسری فقط یک غذاخوری نیست علاوه بر غذا در این رستوران می توان انواع کیک و شیرینی های ویژه و خوشمزه را هم برای جشن ها سفارش داد. این رستوران کیک های خیلی خوشمزه ای را برای انواع مجالس تهیه می کند که بیشتر مورد استقبال مراسم های عروسی قرار میگیرد. عروس و دامادها با مراجعه به این رستوران کیک دلخواه خود را سفارش می دهند. می توانید کیک مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کافه ی پیکاک اَلی نوش جان کنید.

 فضای داخلی پاتیسری کوتور مثل یک کتابخانه ی جدید و لوکس است، طراحی کاملا شیک و زیبا دارد و مهمانانش می توانند در آن به مطالعه کتاب و صرف فنجانی چای و دمنوش مشغول شوند و از مزه و طعم بی نظیر کیک ها هم لذت ببرند؛ ولی چنانچه خواستید که با دوستانتان خود از خوردن نوشیدنی و کیک لذت ببرید این کافه انتخاب خیلی خوبی نخواهد بود چون مراجعان پاتیسری بیشتر جهت مطالعه کتاب و خلوت کردن به این کافه مراجعه می کنند و الزامیست که سکوت را رعایت کنید.

این کیک پزی در طبقه ی اول هتل والدورف استوریا قرار دارد و با ویترین پر از کیک و شکلاتش میهمانان را به طرف خود می کشاند، توصیه می کنیم حتما کیک های خوشمزه این کیک پزی را امتحان کنید.

 سبک غذا: نوشیدنی و کیک

 هزینه: بستگی دارد چه نوع کیک و نوشیدنی سفارش دهید.

در یک تور ارزان پکن ، میتوانید از هتل والدورف استوریا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی پکن است .

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت دومReviewed by مهدی on Jul 15Rating: 3.0رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت دومدر یک تور ارزان پکن ، میتوانید از هتل والدورف استوریا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی پکن است .

در یک تور ارزان پکن ، میتوانید از هتل والدورف استوریا دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی پکن است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی