رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول

همانگونه که پیش تر گفته شد والدورف استوریا علاوه بر امکانات اقامتی خوب چند رستوران خوب هم دارد که در این بخش با آنها آشنا می شوید. غذاخوری های والدورف غذاهای بسیار لذیذ طبخ می کنند؛ خوراک هایی که در طبخشان نهایت دقت و ظرافت بکار میرود. ۴ کافه و رستوران در والدورف فعالیت دارند که تمامی مهمانان هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. حالا به تک تک این رستوران ها سر می زنیم و غذاهای خوش مزه آن ها را معرفی می کنیم.

 فضای داخلی همه‌ی این غذاخوری ها بسیار دلپذیر و آرام هستند و طراحی بسیار شیک و جدید دارند، فضای این رستوران آن قدر زیباست که برای برگذاری جلسات کاری و میهمانی های خانوادگی هم بسیار خوب هستند. چنانچه در هتل والدورف استوریا چند روز اقامت دارید، در همه طول شبانه روز می توانید به این رستوران ها مراجعه و از انواع غذاهای لذیذشان لذت ببرید.

 

رستوران براسری:

اسم کامل و درست این غذاخوری براسِری هزار و هشتصد و نود و سه (Brasserie ۱۸۹۳) است. علت نامگذاری براسری این است که در هنگام ساختِ غذاخوری، از رستوران براسری در شهر نیویورک الهام گرفته شده که به سال ۱۸۹۳ میلادی تعلق دارد و انواع خوراک های فرانسوی را سرو می کرد. سرآشپزِ رستوران براسری پکن معتقد است که میهمانانش باید زمان صرف غذا از ظاهر غذا هم خوششان بیاید، به همین علت تا جایی که امکان داشته باشد سعی می کند غذاهایش را زیبا تزئین کند و این کار یکی از علل شهرت او و رستورانش است.

 از خصوصیات بارز این رستوران در هتل رادولف می توان به کیفیت خوب و مواد غذایی تازه اش و جوایز زیادی که دریافت کرده اشاره کرد. توصیه می کنیم حتما به رستوران براسری سری بزنید و خوراکی هایی خوشمزه اش همچون بشقاب جینگ رول و سالاد تخم مرغ را امتحان کنید.

حالا به معرفی سرآشپز بسیار مشهور براسری. آشپز اصلی رستوران براسری اولیویر الزر  (Olivier Elzer) نام دارد. اول در ابتدا به عنوان آشپز میهمان وارد رستوران براسری شد و شروع بکار کرد ولی چیزی نگذشت که خیلی زود توانایی و استعداد بالای خود را در طبخ خوراک های فرانسوی نشان داد. این آشپز جوان و تازه کار باعث شگفتی و حیرت سایرین شد و از همان آغاز کارش توانست نظر مدیران براسری را به خود جلب کند. کار اولیویر آنقدر خوب و بی عیب بود که حالا اگر وارد براسری شوید خواهید دید که براسری ۳ منوی بزرگ در ناهار و ۶ منوی بسیار متنوع خاص برای شام دارد. یکی از خصوصیات جالب سرآشپز هنرمند این رستوران، حس تشنگی ناپذیر او برای  خلق مزه ها و طعم های جدید در انواع غذاهاست، او همواره از تلاش و کوشش دست برنمی دارد تا در آخر بهترین مزه را بدست آورد. او به طعم های کلاسیک خوراک های فرانسوی بسیار احترام می گذارد ولی با این حال همواره در حال تغییر و بهتر کردن مزه آنهاست و در کارش بسیار موفق بوده.

 سبک غذا: فرانسوی

 هزینه غذا: (در یک وعده برای ۲ نفر)

در حدود 320 الی ۲۰۰۰ یوان (معادل ۱۷۰ هزار تومان الی ۱ میلیون تومان)

 از جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

 

 

رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اولReviewed by اول تور on Jun 25Rating: 3.0رستوران های هتل والدورف استوریا پکن قسمت اول از جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

از جاذبه های پکن میتوانیم به هتل والدورف استوریا اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان پکن ، دیدنیهای پکن را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی