بهترین هتل های پاتایا

بهترین هتل های پاتایا

تور پاتایا - هتل های پاتایا تایلند

بهترین هتل های پاتایا

معرفی بهترین هتل های پاتایا

یکی از پر توریست ترین شهرهای کشور تایلند، شهر زیبا و پر جنب و جوش پاتایا است، که همه ساله مسافران زیادی را از سراسر دنیا به سوی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی خود می‌کشاند، شهر پاتایا به دلیل اینکه از تمام قشرها و سلیقه‌ها مسافران فراوانی دارد، در زمینه تنوع هتل و اقامتگاه‌ها پیشرفت بسیاری داشته است و همچنین قیمت هتل‌های پاتایا نیز نسبت به سایر شهرهای تایلند مناسب تر است، در این مطلب با اول تور همراه باشید تا تعدادی از هتل‌های معروف و محبوب از نظر مسافران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

هتل گاردن کلیف Garden cliff resort & spa

هتل گاردن کلیف ریزرت پاتایا (Garden Cliff Resort And Spa) از هتل‌های لوکس 5 ستاره در این شهر است. این هتل شیک و زیبا 230 اتاق دارد که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی و مشرف به سواحل و خلیج تایلند هستند. در طراحی اتاق‌ها از رنگ‌های ملایم استفاده شده و دارای دکوراسیونی مدرن، مبلمان کلاسیک و پنجره‌های قدی با نور گیری عالی هستند.
در اتاق‌های لوکس و یا VIP این هتل امکانات دیگری مانند صندوق امانات، حمام مجهز به وان و دوش مجزا، وسایل لوکس استحمام، لوازم آرایش رایگان، سشوار، تلویزیون LCD و بسیاری امکانات دیگر به میهمانان ارائه می‌شود.
هتل گاردن کلیف پاتایا با مراکز توریستی و تفریحی پاتایا فاصله کمی دارد. این هتل ساحل اختصاصی نیز دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی سوانابومی بانکوک 150 کیلومتر است. میدان دلفین پاتایا که از معروف ترین میدانهای شهر است در 900 متری هتل قرار دارد. همچنین این هتل از ساحل یک دقیقه پیاده، از مینی صیام 3 کیلومتر، از رویال گاردن 4/5 کیلومتر و از واکینگ استریت 5 کیلومتر فاصله دارد.

هتل نیو نوردیک پاتایا New Nordic Holiday

هتل نیو نردیک هالیدی  (New Nordic Holiday) یک هتل 4 ستاره در پاتایا است که دارای 80 اتاق است. اتاق‌های هتل همگی مجهز به اینترنت وای‌فای، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی هستند.
این هتل 6 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. فاصله آن از واکینگ استریت 1/7 کیلومتر است. بندر هالی بالی هم در 1/1 کیلومتری این هتل است. فرودگاه بین المللی یوتاپائو در 31 کیلومتری هتل نیو نوردیک است.
امکانات هتل شامل : آرایشگاه، فروشگاه، استخر رو باز، تراس، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، دوچرخه، ماساژ، بار، بوفه، بسته‌های ناهار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات دربانی، اتاق سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، استخر سرپوشیده، خشکشویی، باربکیو، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خدمتکار روزانه، خدمات اتاق VIP، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، محل سیگار کشیدن، دلیوری فروشگاه، ساحل خصوصی، وای‌فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

هتل مرکیور پاتایا Mercure Pattaya Ocean Resort

 این هتل با ساختمان زیبایش، هتلی چهار ستاره و لوکس در پاتایای تایلند است. این هتل 210 اتاق دارد که مجهز به تهویه و یخچال هستند. حمام اختصاصی هتل نیز سشوار و دوش دارد. برخی اتاق‌ها چشم انداز رو به اقیانوس دارند.
مهم‌ترین امکانات هتل شامل وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن اجتماعات، استخر رو باز، پارک آبی، سالن ورزشی و پذیرش 24 ساعته هستند. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.
این هتل از ساحل 6 دقیقه پیاده، از کافه هارد راک 900 متر و از فرودگاه سوارنابهومی 84 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ای وان A-One The Royal Cruise Pattaya

هتل ای وان پاتایا (A-OneThe Royal Cruise Pattaya) یک هتل 4 ستاره و لوکس در این شهر است که محیط زیبا و طراحی خاصی دارد. این هتل درست در مقابل ساحل پاتایا قرار گرفته و هتلی منحصربه‌فرد با زمینه‌ی دریایی است. هتل دارای 196 اتاق است که همه مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، منطقه نشیمن، صندوق امانات، حمام و حوله هستند. یک استخر در فضای باز، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان در اماکن عمومی از امکانات هتل هستند.
تئاتر Tiffany حدود 350 متر و کافه Hard Rock حدود 700 متر با این هتل فاصله دارند. به مقصد واکینگ استریت، پلاژ رویال گاردن و مرکز خرید معروف Central Festival، شاتل رایگان برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است.
میهمانان می‌توانند از غذاهای غربی و تایلندی تهیه شده در رستوران Maritime و نیز غذاهای بین‌المللی که در رستوران Harbour به صورت حرفه‌ای تهیه می‌شوند، میل نمایند. نوشیدنی نیز در کافه Blue Wave در کنار استخر و نیز در لژ پیانو سرو می‌شود.

هتل ربیت ریزورت Rabbit Resort

این هتل زیبا از هتل‌های پنج ستاره لوکس در پاتایا است. هتل 49 اتاق دارد که تمامی آنها مجهز به تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، تلویزیون کابلی، یخچال و قهوه/چای ساز هستند. چشم‌انداز اتاق‌ها به باغ یا استخر روباز نزدیک هتل است که نمای طبیعی و آرامش بخشی دارد.
میهمانان می‌توانند از استخر روباز هتل استفاده کنند. این هتل خدمات کرایه خودرو نیز ارائه می‌دهد. همچنین ترنسفر فرودگاهی در هتل نیز موجود است.
در رستوران گریل هاوس بیچ هتل (Grill House Beach) می‌توانید غذاهای مختلف را امتحان کنید. هتل ربیت ریزورت به فاصله دو دقیقه پیاده از ساحل قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی نیز در فاصله 2 ساعت با ماشین از این هتل قرار گرفته دارد.
امکانات هتل شامل : استخر رو باز، باغ، بوفه، سرویس اتاق، بسته‌های ناهار، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان‌ها، خدمات پرستاری کودک، فکس/فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، ترنسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، وای‌فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: مجاز

بهترین هتل های پاتایاReviewed by اول تور on Dec 6Rating: 4.0بهترین هتل های پاتایابهترین هتل های پاتایا - تور ارزان پاتایا - راهنمای تور پاتایا - تور ارزان تایلند - هتل های تایلند - تور تایلند

بهترین هتل های پاتایا – تور ارزان پاتایا – راهنمای تور پاتایا – تور ارزان تایلند – هتل های تایلند – تور تایلند

دیدگاه ها بسته شده است

تور کوشی آداسی