یوگا در تایلند

یوگا در تایلند

تور تایلند - یوگا در تایلند

یوگا در تایلند

یوگا در تایلند

یکی از ورزش‌هایی که برای سلامت روح و روان و همچنین برای تعادل انرژی‌های انسان بسیار مفید است ورزش آرامش بخش یوگاست، و این روزها مراکز یوگای بسیاری نیز بخصوص در شهرهای بزرگ مثل تهران تاسیس شده است. اما طبق گفته‌های مربیان سرشناس و حرفه‌ای یوگا، انجام دادن حرکات یوگا در دل طبیعت و مکان‌هایی که انرژی مثبتی دارند اثر بیشتر و بهترین بر بدن خواهد داشت، و از همین رو موسسات یوگا برای افرادی که در این کلاسها شرکت می‌کنند برخی اوقات تورهای یوگا در طبیعت برگزار می‌کنند، و یکی از بهترین کشورهایی که در بین یوگی‌ها برای این ورزش بسیار محبوب است کشور تایلند است که طبیعت بسیار آرامش بخش و مناطق بکر طبیعی فراوانی دارد، و حتی برخی هتل‌های تایلند نیز کلاسهای یوگا با مربی مخصوص همان هتل برگزار می‌کنند. در این مطلب اول تور تعدادی از مناطق تایلند را که برای ورزش یوگا مناسب هستند به شما عزیزان معرفی خواهد کرد، با ما همراه باشید.

جزیره فانگان تایلند

جزیره فانگان خانه‌ی دو مدرسه ی یوگا است که شما می‌توانید در آن‌جا اوقاتی آرام داشته باشید. بسته به این که چه قدر زمان دارید و چه قدر در مورد یوگا جدی هستید، انتخاب‌های متعددی وجود دارد. می‌توانید برای یک جلسه آموزش به آن جا بروید یا آموزشی شش ماهه دریافت کنید و یک مربی یوگا شوید.

جزیره سامویی تایلند

واقع در جنوب شرقی سامویی کوه Kamalaya قرار دارد و شما در اینجا تجربه کاملی از یک پکیج عالی سلامتی را با درمان‌های آبگرم، تناسب اندام و برنامه‌های کاهش وزن و تمرینات یوگا. با محیط زیست آرامش بخش خواهید داشت معماری و محیط زیست این منطقه بسیار عالی و دیدنی است.

یوگا در معابد و جنگل‌های تایلند

تقریبا در تمام جنگل‌های تایلند بخصوص در هنگام طلوع خورشید می‌توان افرادی را مشاهده کرد که در حال انجام تمرینات یوگا هستند، در جنگل‌های تایلند و بخصوص در ارتفاعات این جنگل‌ها محل‌هایی با چشم انداز حیرت انگیز قرار دارند که بیشتر از سایر مکانهای جنگلی مورد علاقه یوگی‌ها هستند، همچنین در بسیاری از معابد شهرهای مختلف تایلند به مدیتیشن و یوگا اهمیت بسیاری داده می‌شود، یکی از معروف‌ترین معابدی که ساعت‌ها افراد در آن به یوگا می‌پردازند معبد وانسانگ وارارام در پاتایا است که در محوطه‌ای وسیع و به مدت چند ساعت در آن به یوگا و مدیتیشن پرداخته می‌شود.

یوگا در تایلندReviewed by اول تور on Dec 2Rating: 4.0یوگا در تایلندبهترین جاهای دیدنی تایلند - یوگا در تایلند - تور ارزان تایلند - راهنمای تور تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند

بهترین جاهای دیدنی تایلند – یوگا در تایلند – تور ارزان تایلند – راهنمای تور تایلند – جاذبه های گردشگری تایلند

1 دیدگاه

  1. niaz گفت:

    من یکبار تجربه یوگا در تایلند را داشتم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی