مراکز خرید پوکت تایلند

مراکز خرید پوکت تایلند

تور پوکت تایلند - مراکز خرید

مراکز خرید پوکت تایلند

مراکز خرید پوکت تایلند

جزیره پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب‌های شفاف آن شهرت دارد. بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوه‌هایی کشیده شده اند. نام جزیره پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این شکل به نظر می رسد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات درتایلند و آسیا است، در این مطلب با اول تور همراه باشید تا تعدادی از بهترین مراکز خرید پوکت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

سنترال فستیوال پوکت Central Festival Phuket

این پاساژ بزرگترین مرکز خرید پوکت است که کمی با مرکز شهر فاصله دارد ولی خیلی هم دور نیست. سنترال فستیوال در سال 2004 ساخته شده و یکی از دو مرکز خرید بزرگ این جزیره است که می‌تواند مقصدی ایده‌آل برای خرید باشد. این مرکز خرید نمایی به شکل دایره دارد، و چهار طبقه دارد که شامل چند قسمت مختلف هستند، یک فروشگاه بزرگ در طبقه‌ چهارم، گالری خرید مرکزی با برندهای معروف و مراسم خاص، سالن غذاخوری با رستوران‌های مختلف و سوپر مارکتی از محصولات با کیفیت و وارداتی، «اِجوپلَنِت» که فضای بزرگی برای بازی کودکان است، پیشخوان غذا با فست فودهای آسیایی و 6 سالن سینمای «اس‌اف‌ایکس».
این مرکز خرید تعداد زیادی فروشگاه و رستوران دارد و همچنین برای تفریح نیز امکانات خوبی دارد، بنابراین ممکن است یک روز کامل از سفر شما به پوکت در این مرکز خرید بگذرد که چندان هم دور از انتظار نیست.

مرکز خرید جانگ سیلون Jungceylon

مجتمع تجاری جانگ‌سیلون، در منطقه پاتونگ پوکت، روبه‌روی خیابان بانگلا قرار دارد و به خرید کردن در پاتونگ (Patong) چهره جدیدی بخشیده است. دو مغازه اصلی این مجتمع شامل مغازه پر زرق و برق رابینسون (Robinson) و سوپرمارکت بیگ سی (Big C) است. نزدیک به 300 مغازه دیگر در این مرکز خرید رویایی، لباس‌ها، عینک، عینک آفتابی، لازم آرایشی و ادکلن، کفش، دی‌وی‌دی، بازی‌های کامپیوتری، میلیون‌ها تلفن همراه و لوازم جانبی، و اجناس الکتریکی می‌فروشند که همگی دارای مارک‌های معتبر هستند.
در رستوران‌های بین‌المللی و متنوع این مرکز غذاهای خوشمزه نوش‌جان کنید و مراکز تفریحی و سرگرم‌کننده‌ی بی نظیرش را کشف کنید. با دیدن فروشگاه‌های مدرن، رستوران‌ها، فواره‌ها و سرگرمی‌های جذاب اینجا، ساعتها سرگرم خواهید شد.

این مجتمع تجاری مدرن و شیک دارای مکان‌های تفریحی بسیاری است که از جمله‌‌ی آن‌ها 5 اتاق با سینمای اس.اف یا علمی-تخیلی و استرایک بول (Strike Bowl) با 16 مسیر بولینگ است. این سینما هر روز در ساعت‌های مختلف 5 فیلم از فیلم‌های جدید جهان را پخش می‌کند. مطمئنا از این سینما با صندلی‌های راحت و فیلم‌های تری‌دی لذت خواهید برد. استرایک بول دارای 16 مسیر بولینگ، بازی‌های ویدیوئی، و اسنوکر است که کفش‌های بولینگ به قیمت مناسب کرایه می‌دهد. اگر گرسنه شدید ساندویچ و نوشیدنی آماده است. این مکان از ساعت 11 پذیرای بازدیدکنندگان است.
نزدیک در ورودی مرکز خرید نیز، 2 مغازه ورزشی بزرگ وجود دارد که تقریبا روبه‌روی هم هستند. نام این مغازه‌ها سوپراسپورت (SuperSport) و اسپورت وورلد (Sport World) هستند. هر دوی این مغازه‌ها در سمت چپ راهروی ورودی قرار دارند و لباس‌ها و لوازم ورزشی را به بهترین قیمتها می‌توانید در این دو فروشگاه پیدا کنید.

بازار واکینگ استریت پوکت Phuket Walking Street

این مکان به زبان محلی لاردایی یا تالاد یایی به معنای بازار بزرگ نامیده می‌شود. این بازار هفتگی از اکتبر سال 2013، در خیابان تالانگ پوکت (Thalang) افتتاح شد. در این بازار انواع غذاهای محلی تایلندی، صنایع دستی و برخی هدایا را پیدا خواهید کرد. این بازار هفتگی هر یکشنبه از ساعت 4 تا 22 پذیرای افراد است.
ورودی اصلی این بازار در شرق خیابان تالانگ قرار دارد، جایی که یک دروازه چوبی زیبا به سبک چینی در ورودی آن قرار داده شده است. سر در این ورودی کلمه لاردیا (LARDYA) به سه زبان تایلندی، چینی و انگلیسی نوشته شده است. خیابان تالانگ پوکت یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر قدیمی پوکت است که کابل‌های برق در سال 2012 در آن نصب شد تا زیبایی آن بیش‌تر مشخص شود.
همچنین شهر قدیمی پوکت مرکز اصلی تجارت این منطقه بوده و امروزه خیابان تالانگ هنوز میزبان مغازه‌های زیادی است که محصولاتی چون پارچه، ابزار، لوازم ورزشی، لباس، و داروهای سنتی ( قدیمی‌ترین داروخانه پوکت در این‌جا قرار دارد) می‌فروشند. کافی‌شاپ‌ و رستوران‌ها نیز پذیرای مهمان‌ها هستند.
دو کالای اصلی که در پوکت واکینگ استریت یافت می‌شوند، غذا و سوغاتی هستند. ماهی، مرغ و خوک بریان شده غذاهای محبوبی هستند که در بسیاری از غرفه‌ها عرضه می‌شوند. آب میوه، بستنی و کانم (khanom) (نوعی شیرینی تایلندی)، نیز از موارد بسیار محبوب در این بازار هستند.

بازار سوغاتی فوتای پوکت

بسیاری از توریست‌هایی که به پوکت می‌روند، بازار «فوتای پوکت» را بزرگترین و محبوب‌ترین بازار سوغاتی پوکت می‌دانند. تخفیف عمومی این بازار و داشتن نزدیک به 1000 مغازه‌ای که سوغاتی و صنایع دستی سنتی باکیفیت تایلندی می‌فروشند، به توریست‌ها این فرصت را می‌دهد تا سوغاتی‌های خیلی خوب تایلندی با قیمت‌های مناسب بخرند. خدمات رفت و آمد رایگان هم در امتداد این بازار ارائه می‌شود و توی بازار حتی می‌توانید بچه فیل هم ببینید.

بازار بانزان پوکت Banzaan Market

اغلب مسافران پوکت از گشت و گذار در بازار «بانزان» خیلی لذت می‌برند، بازار پر جنب و جوش سنتی تایلندی که در جاده‌ «سای کور» دقیقا روبروی «مگامال جانگ‌سیلون» قرار دارد. هر چیزی که انتظار دارید در بازارهای محلی پیدا کنید را در این بازار می‌توان پیدا کرد، از محصولات دریایی گرفته تا میوه و سبزیجات تازه و رنگارنگ. در طبقه بالای بازار هم می‌توانید مواد خریداری‌شده‌‌‌تان را به آشپزها بدهید تا برایتان آنطوری که دوست دارید، بپزند و آماده کنند. اگر دوست دارید مبلغ کمتری بپردازید هم بعد از ساعت شش عصر به بازار بروید و در صف طولانی دکه‌‌های غذا فروشی یک شام خوشمزه میل کنید، جوجه‌های سوخاری، برنج فشرده با انبه، ماهی کبابی، انواع اسنک و خیلی چیزهای دیگر.
ساختمان‌های بزرگ این بازار توسط معماران چینی و غربی طراحی شده‌اند. اجناس بسیار متنوع در غرفه‌های این بازار با نظم و آرایشی جذاب به نمایش گذاشته می‌شوند. در این بازار فروشنده‌ها توجه زیادی به فروش غذاهای تازه، گوشت، غذاهای دریایی، سبزیجات، گل، شیرینی‌های تایلندی و میوه‌های عجیب دارند.
 به یاد داشته باشید در این بازار شانس خود را برای امتحان نوشیدنی‌های عجیب این منطقه از دست ندهید. این نوشیدنی‌ها شامل آب نیشکر، نارگیل و گواوا ( منبع سرشار ویتتامین C. یک گواوای متوسط حاوی 159 میلی گرم ویتامین C است) هستند.

مراکز خرید پوکت تایلندReviewed by اول تور on Dec 9Rating: 4.0مراکز خرید پوکت تایلندبهترین مراکز خرید پوکت تایلند - تور ارزان تایلند - جاهای دیدنی پوکت تایلند - راهنمای تور تایلند - جاذبه های پوکت

بهترین مراکز خرید پوکت تایلند – تور ارزان تایلند – جاهای دیدنی پوکت تایلند – راهنمای تور تایلند – جاذبه های پوکت

1 دیدگاه

  1. mariiiiiiiiiiiiyyyy گفت:

    چه مکان های جذابی مرسی اول تور جان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی