ماساژ درمانی با فیل در تایلند

ماساژ درمانی با فیل در تایلند

تور تایلند ماساژ با فیل

ماساژ با فیل در تایلند

ماساژ درمانی با فیل در تایلند

یکی از جاذبه‌های گردشگری در تایلند، انواع ماساژها با روشهای مختلف و بعضاً عجیب و غریب در این کشور هستند، در این مطلب اول تور یکی از عجیب‌ترین این ماساژها را به سما عزیزان معرفی خواهد کرد، که ماساژ به وسیله فیل‌های تایلندی است، با ما همراه باشید.

ابتکار جدید برای اجرای ماساژ درمانی تایلندی ابداع شده است که در آن همه کاره فیل‌ها هستند و ماساژ کاملا توسط این حیوانات عظیم‌الجثه انجام می‍شود.

روزنامه دیلی میل انگلیس گزارش داد : کشور تایلند به دلیل سواحل آفتابی و شیوه‎‌های مختلف ماساژ درمانی به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری جهان بدل شده است. در همین راستا، اخیرا تصاویر منتشر شده که صاحبان فیل‌های یک تنی، شیوه جالب برای ماساژدرمانی ابداع کردند. در این روش ، فیل‌های سنگین وزن با لگدکردن عضلات گردشگران، آنها را ماساژ می دهند. گفته می شود برای آموزش این فیل‌ها، احتمالا از تمرین‌های ویژه و سختی استفاده شده است.

ماساژ درمانی با فیل در تایلندReviewed by اول تور on Nov 17Rating: 3.5ماساژ درمانی با فیل در تایلندبهترین جاذبه های گردشگری تایلند - ماساژ درمانی با فیل در تایلند - تور ارزان تایلند - راهنمای تور تایلند

بهترین جاذبه های گردشگری تایلند – ماساژ درمانی با فیل در تایلند – تور ارزان تایلند – راهنمای تور تایلند

1 دیدگاه

  1. مژگان . اسکندری گفت:

    ای وای چه بامزه. ماساژ درمانی با فیل ها ؟؟؟؟؟ مگه میشه ؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی