7مکان دیدنی در تایلند

7مکان دیدنی در تایلند

تور تایلند جاهای دیدنی

7مکان دیدنی در تایلند

7مکان دیدنی در تایلند

کشور تایلند در بین گردشگران سرتاسر دنیا یکی از محبوب ترین انتخابها برای سفر بوده و هست، این کشور در زمینه صنعت گردشگری پیشرفتهای بسیاری داشته و این سیاست را در تک تک افراد جامعه در تمام شهرهای تایلند میتوان مشاهده کرد، به گونه‎‌ای که حتی یک راننده تاکسی و یا یک دستفروش کنار خیابان میداند که باید بهترین برخورد را با توریستها داشته باشد تا به پیشرفت اقتصاد کشورش کمک کند و در نهایت این خود مردم کشور هستند که از این پیشرفت سود خواهند برد.
این هماهنگی در برخورد عالی که تایلند را در بین توریستها به سرزمین لبخندها نیز مشهور کرده است باعث شده تا این کشور به شدت مورد استقبال گردشگران قرار بگیرد، در ادامه با اول تور همراه باشید تا 7 مکان از دیدنی‌ترین جاهای تایلند را به شما عزیزان سفر دوست بیشتر معرفی کنیم.

روستای پای Pai

 منطقه‌ی زیبای پای در گذشته فقط یک روستای آرام در شمال تایلند بود که خیلی مورد توجه نبود، اما امروزه به یک شهر پر رونق و محبوب در بین توریستها  تبدیل شده و بخشی از Mae Hang Son Loop در بین Chiang Mai و Mae Hong Son محسوب می شود. این شهر با داشتن روستاهای زیبا با فضایی آرام و طبیعتی بکر در بین گردشگران محبوبیت بسیاری دارد و با تامین برخی امکانات رفاهی در این منطقه تبدیل به یکی از مناطق پر طرفدار شده است.

معبد فانوم رانگ phanuam Rung

فانوم رانگ یک معبد مقدس مربوط به مذهب هندویی با معماری بسیار دیدنی، در نزدیکی یک آتشفشان خاموش در شمال شرقی تایلند است و در نزدیکی روستای Nang Rong قرار دارد. این معبد در قرن دهم تا سیزدهم برای ادای احترام به خدای هندو از ماسه، سنگ و لاتریت ساخته شده و اکنون به دلیل زیبایی خاصی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار دارد، همچنین منطقه‌ای که این معبد در آن قرار دارد یکی از مناطق بسیار زیبا در تایلند به شمار می‌رود.

منطقه ریلای Railay

ریلای در واقع یک شبه جزیره کوچک است که فقط به وسیله قایق می‍توان به آنجا رفت. صخره‌های خاص و منحصر به فرد این شبه جزیره، توجه کوهنوردان زیادی را به خود جلب کرده است، و همچنین این منطقه به خاطر داشتن سواحل زیبا و آرام یک مقصد گردشگری محبوب در تایلند به شمار می‌رود. تقریبا تمام قسمت‌های شرقی و غربی این جزیره دارای اقامتگاه و کلبه‌های اقامتی دنج و زیبا می باشد، اما هیچ ساختمان بلندی در این جزیره وجود ندارد و بیشتر سازه‌های این جزیره در بین درختان جنگلی گم شده اند، و هدف از این امر حفظ هرچه بیشتر بکر بودن و محیط زیست جزیره بوده است.

پارک ملی خائو سوک Khao Sok National Park

این پارک ملی یکی از زیباترین پارک‌های طبیعی کشور تایلند و جزء مکانهای دیدنی تایلند است که در آن گونه‌های مختلف حیات وحش نگهداری می‌شوند، و در استان Surat Thani در جنوب تایلند قرار گرفته است. در محیط حفاظت شده این پارک انواع مختلفی از موجودات از قبیل فیل آسیایی، گراز، خرس، میمون هایی با نژاد های مختلف و خوک نگهداری می‌شوند و پرورش می‌یابند و بازدیدکنندگان از تماشای این گونه‌های حیوانی از نزدیک لذت می‌برند.

منطقه آیوتایا Ayutthaya

آیوتایا در سال 1350 قبل از میلاد توسط شاه Thong به عنوان دومین پایتخت سیام بعد از سوخوتای تاسیس شد. در طول قرن‌ها، این منطقه به عنوان پایتخت تجارت آسیا، یک مکان ایده آل و استراتژیک بین هند و چین و مجمع الجزایر مالزی بوده است. در سال 1700 آیوتایا با یک میلیون جمعیت یکی از شهرهای بزرگ دنیا بود. در سال 1767 این شهر توسط ارتش برمه مورد حمله قرار گرفت و تقریبا به طور کامل نابود شد و امپراطوری آن سقوط کرد. پس از این ویرانی، شهر جدید دوباره در چند کیلومتری شرق خرابه‌های شهر قبلی تاسیس شد. بسیاری از بقایای آوثایا معابد و کاخ‌های سنگی هستند که در آن زمان ساخته شده اند و هنوز مقداری از بناهای آن به جا مانده‌اند.
این شهر که در 80 کیلومتری شمال بانکوک واقع شده، توسط سه رودخانه که به خلیج سیام می ریزند احاطه شده است. امروزه خرابه‌های آیوثایا یکی از جاذبه‌های دیدنی تاریخی در تایلند است که تورهای گردشگری توریستها را به بازدید آنها می‌برند.

چیانگ رای Chiang Rai

شمالی ترین شهر تایلند، چیانگ رای و یا به تعبیری چیانگ مای است، یک مرکز تجاری مهم در مثلث طلایی که شامل مرزهای تایلند، میانمار و لائوس است. این شهر شلوغ، دیدنی‌های زیادی برای به گردشگران دارد و اغلب به عنوان یک اقامتگاه برای بازدید از مناطق اطراف آن استفاده می شود زیرا هتلها و اقامتگاه‌های خوبی با رنج قیمتی متنوعی را در این منطقه می‌توان پیدا کرد.

منطقه کانچانبوری Kanchanburi

کاچانبوری که در غرب تایلند واقع شده دارای مناظر طبیعی زیبا، آبشارها و پارک‌های ملی می باشد و به عنوان یکی از مناطق طبیعی در تایلند بسیار محبوب است. یک پل معروف در این منطقه وجود دارد که روی رودخانه Kwaithat ساخته شده و به راه آهن مرگ شناخته می‌شود، هزاران نفر از اسیران و کارگران آسیایی در زمان ساخت آن در طول جنگ جهانی دوم جانشان را بر روی همین پل و یا در حین ساخت این پل ازد دست دادند.

7مکان دیدنی در تایلندReviewed by اول تور on Nov 8Rating: 4.57مکان دیدنی در تایلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی تایلند - 7مکان دیدنی در تایلند - راهنمای سفر به تایلند

منطقه‌ی زیبای پای در گذشته فقط یک روستای آرام در شمال تایلند بود که خیلی مورد توجه نبود، اما امروزه به یک شهر پر رونق و محبوب در بین توریستها  تبدیل

3 دیدگاه ها

  1. هلنا رضایی گفت:

    مقاله کاملی بود

  2. رومینا جوادی گفت:

    جالب بود . همه ایرانی ها هم علاقمند به تور تایلند …

  3. میترا.حجازی گفت:

    ممنون بابت بهترین جاهای دیدنی تایلند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی