جاهای دیدنی پوکت

جاهای دیدنی پوکت

تور تایلند دیدنی های پوکت

جاهای دیدنی پوکت

جاهای دیدنی پوکت

برای سفر به پوکت تایلند جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری وجود دارند که شما مسافران عزیز می‌توانید در این مکانها اوقات سفر خود را به بهترین نحو سپری کنید، و در همین رابطه تیم سفر دوست اول تور چند مکان از بهترین جاهای تفریحی و دیدنی پوکت را در این مطلب به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین سواحل پوکت

ساحل‌های پاتونگ patong و کارون karon از بهترین سواحل پوکت به شمار می‌آیند که در قسمت غربی پوکت قرار دارند، ساحل پاتونگ بسیار وسیع و طولانی است و اغلب مراکز خرید پوکت در آنجا قرار دارند. اما ساحل کارون به دلیل دوری از شلوغی‌ها دارای طبیعت بکرتر و زیباتری است.

قایق سواری در تندآب

یکی از محبوب‌ترین سرگرمی هایی که در پوکت میتوان تجربه کرد قایق سواری در رودخانه های این منطقه است که از میان جنگل‌های بکر و زیبای پوکت می‌گذرند، طی کردن یک مسیر 4 کیلومتری با قایق که حدود یک نصف روز به طول می‌انجامد و پس از قایق سواری نیز با فیل‌ها میتوانید در جنگل هم گشتی بزنید، به شما پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این تفریح را از دست ندهید و همچنین به یاد داشته باشید که بهترین زمان برای لذت بردن از این تفریح فصول بارانی سال است.

شهر قدیمی پوکت

شهر قدیمی پوکت در زمان اوج شکوفایی قلع ،زمانی که این فلز ارزش بسیاری پیدا کرده بود،در قرن گذشته ساخته شد. در این قسمت از شهر شما می‌توانید عمارت‌ها وکاخ‌های با شکوه با نماهای زیبا و عالی را نظاره کنید. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه صبح زود یا زمانی است که گرمای روز کمتر شده‌باشد. رستوران و کافه‌های متعددی در این شهر قدیمی آماده ارائه غذاهای لذیذ و نوشیدنی به شما هستند. در این قسمت از پوکت که تاریخی غنی دارد، معبد بودایی، زیارتگاهها، موزه‌ها، فروشگاه‌های خانگی زیبا، کافه‌های کوچک و دنج و... را می بینید. در قلب شهر قدیمی پوکت، مرکز تجاری پوکت در گذشته نیز وجود دارد. در این مکان می توانید، فروشگاه‌های خانگی بسیاری را که انواع داروهای گیاهی خوش رنگ چینی را ارائه می‌کنند ببینید.

آکواریوم پوکت

در جنوبی ترین قسمت پوکت که به دهانه پانوا نیز شناخته می‌شود، مرکز زیست شناسی دریایی پوکت که یکی از مراکز مشهور بین‌المللی محسوب می‌شود قرار دارد، این منطقه توسط خلیج‌ها و جزایر بسیار زیبا احاطه شده است و برای وقت گذرانی خانوادگی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. آکواریوم پوکت نیز بخشی از مجموعه زیست شناسی دریایی می‌باشد که نزدیک به 150 گونه مختلف جانوران دریایی را که بیشتر از گونه‌های دریای آندمان و خلیج تایلند هستند در خود نگهداری می‌کند.
نمایش‌های تعاملی آکواریوم شما را در یک سفری به محیط زیست از طریق رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و صخره‌های مرجانی گرانبها و در معرض انقراض، منگروها و دهانه رودخانه، قرار می‌دهد. این آکواریوم گرمسیری، مجموعه‌ای کم نظیر از ماهی‌های استوایی، لاکپشت‌ها، مرجان‌ها و گونه‌های دیگری از جانوران دریایی را به نمایش گذاشته است، اگر به غواصی علاقه‌مند هستید، سفری به درون اکواریوم تجربه و آشنایی خوبی را با زندگی دریایی برایتان به ارمغان خواهد آورد.

مجسمه بودای پوکت

مجسمه بسیار بزرگ بودای اعظم در حالت نشسته که کاملا به رنگ سفید ساخته شده است، یکی از مجسمه‌های خیره کننده در شهر پوکت است که حتی برخی این مجسمه بودا را به عنوان نماد پوکت می‌شناسند. این مجسمه بالای تپه ناکرد قرار دارد و تقریبا از همه جای جزیره به خوبی دیده می شود. این مجسمه حدود 45 متر ارتفاع دارد و بزرگ ترین مجسمه بودا در تایلند است. محل این مجسمه در جایی بین خلیج چالونگ و دریای آندامان و کاتا قرار دارد.

معبد چالونگ پوکت

این معبد زیبا ترین معبد پوکت می باشد که در سال‌های اخیر بازسازی شده است و با شهر 8 کیلومتر فاصله دارد. دلیل شهرت آن وجود مجسمه تمثال بودا میباشد که در غربی ترین نقطه سالن معبد قرار گرفته است. این معبد را می‌توان یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری پوکت نامید. در این معبد مجسمه‌های دیگری از بودا و بت‌کده‌های بزرگ که شامل استخوانهای تراشیده بودای اعظم هستند و همچنین انجام نماز و عبادت‌های موزون کاهنان زن مورد توجه گردشگران است. این معبد یکی دیگر از دیدنیهای پوکت تایلند می‌باشد.

جاهای دیدنی پوکتReviewed by تور ارزان on Sep 1Rating: 4.5جاهای دیدنی پوکتآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری پوکت تایلند - جاهای دیدنی پوکت - راهنمای سفر به پوکت تایلند

2 دیدگاه ها

  1. مهناز گفت:

    برای تهیه تور پوکت چه آژانسی رو پیشنهاد میکنید؟

  2. ناتالیا گفت:

    تور ارزان برای پوکت هم دارید ؟؟؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی