چند توصیه برای سفر به وین (قسمت 1)

چند توصیه برای سفر به وین (قسمت 1)

تور اتریش

سفز به وین

چند توصیه برای سفر به وین:

(قسمت 1)

سفر به وین:

اگر مسافر وین هستید بانک ها بهترین گزینه برای تبدیل پول به یورو هستند، ولی توجه کنید که کارمزدشان با هم فرق دارد. برای این که کارمزد کمتری بپردازید، بهتر است هر مقدار پولی را که لازم دارید در یک نوبت به یورو تبدیل کنید.

حتی اگر فقط اقامتی چند روزه ر وین دارید، حتما کارت تخفیف وین یا دی وین کارته را تهیه کنید، زیرا با این کارت ۱۹ / ۹ یورویی می توانید سه روز بدون محدودیت از شبکه ی حمل و نقل عمومی بهره مند شوید و در برخی موزه ها، کافه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و تورهای سیاحتی هم تخفیف دریافت کنید.

توصیه می کنیم که حتما داخل محله های قدیمی تر وین بیش تر قدم بزنید یا دوچرخه سواری کنید. چراکه مشاهده جاذبه های قدیمی این محله ها بسیار لذت بخش است، بخصوص در اینرشتات و فاصله دو کیلومتری بین دانشگاه و تالار اپرا دررینگ.

اهالی وین برای اینکه در مورد نشانی دادن معطل نشوند، مناطق را شماره گذاری کرده اند. هر چه شماره ی یک منطقه بالاتر باشد، یعنی آن منطقه از مرکز دورتر است. آن ها نشانی ها را به صورت یک عبارت سه بخشی می نویسند که از چپ به راست شماره منطقه، نام یا شماره خیابان و شماره ساختمان و آپارتمان را شامل می شود. مثلا نشانی ۰۱ , ۱۲ / Kärntner strasse, ۴۳ یعنی آپارتمان شماره ی ۱۲ در ساختمان پاک ۴۳ ، خیابان کارنتنر در منطقه ی یک. توجه کنید شماره بعد از اسم خیابان شماره ساختمان است و عدد بعد هم شماره ساختمان را معلوم می کند.

شهر وین موزه های بسیاری دارد و تعداد زیادی از این مجموعه ها آن قدر بزرگ هستند که یک بار مراجعه برای دیدنشان کافی نیست. پس، پیش از بازدید از مجموعه ها اطلاعاتی درمورد گنجینه هایشان بدست آورید تا بتوانید مستقیما به قسمتی بروید که مدنظرتان است.

بهترین راه برای تهیه ی غذا و رفع گرسنگی در شهر وین، که گاهی اوقات یک یورو بیش تر هم خرج نخواهد داشت، این است که از هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها ساندویچ اتریشی تهیه کنید. داخل سوپر مارکت ها انواع فرآورده های گوشتی، پنیر و نان را چیده اند مشتریان می توانند به راحتی تنها باید یک اشاره به موادی که لازم دارند بکنند. مخلفات ساندویچتان را انتخاب کنید یا پولی را که می خواهید برای ساندویچ بپردازید را به فروشنده بگویید تا ساندویچ را برای شما آنطور که دوست دارید آماده کند. تازگی، کیفیت و تمیزی مواد غذایی این سوپرمارکت ها خیلی بهتر از کیوسک های خیابانی خواهد بود. در نان فروشی های شهر خورا کی های متنوعی با قیمت ارزان بفروش می رسد، از نان دارچینی گرفته تا انواع پیتزا. اغلب نان فروشی ها قهوه و اسپرسو نیز دارند، بنابراین به عنوان یک صبحانه سرپایی بسیار خوب و ارزان خواهد بود.

چند توصیه برای سفر به وین (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Jun 23Rating: 3.0چند توصیه برای سفر به وین قسمت اولاگر مایلید که در تور اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور اتریش تور وین را نیز تجربه کنید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی