تاریخچه پایتخت اتریش (قسمت 2)

تاریخچه پایتخت اتریش (قسمت 2)

تور اتریش

تاریخچه پایتخت اتریش

تاریخچه پایتخت اتریش وین:

(قسمت 2)

در قسمت پیشین تا سقوط وین گفتیم...

وین پس از سقوط:

اتریش از آلمان جدا شد و وین باز هم پایتخت شناخته شد، ولی متفقین تا ١٩٥٥ در شهر ماندند. پس از جنگ، وین را هم مثل برلین تقسیم کردند و شهر بین آمریکا،بریتانیا،فرانسه و شوروی تقسیم شد. در سال ١٩٥٥ چهار کشور معاهده استقلال اتریش را امضا کردند، شوروی شرط کرده بود که در عوض امضا اتریش هیچوقت به پیمان ناتو نپیوندد و سه کشور دیگر نیز شرط کردند که اتریش به بلوک شرق نپیوندد. همین موضوع سبب دیرتر عضو شدن اتریش نسبت به سایر کشورهای اروپایی در اتحادیه اروپا شود.

در دهه ی ١٩٧٠، دولت منطقه مرکز بین المللی وین را در این شهر ساخت تا میزبان نهادهای بین المللی شود. که حالا مقر چهار نهاد وابسته به سازمان ملل متحد،آژانس بین المللی انرژی اتمی، سازمان اوپک و سازمان امنیت و همکاری اروپاست.

تاریخچه پایتخت اتریش (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jun 16Rating: 3.0تاریخچه پایتخت اتریش قسمت دوماگر مایلید که در تور اتریش از تاریخچه پایتخت اتریش اطلاعاتی بدست آورید و جاذبه های اتریش را بشناسید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور اتریش از تاریخچه پایتخت اتریش اطلاعاتی بدست آورید و جاذبه های اتریش را بشناسید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی