مراکز خرید وین (قسمت 1)

مراکز خرید وین (قسمت 1)

تور اتریش

مراکز خرید وین

مراکز خرید وین:

(قسمت 1)

خرید:

خیلی از مسافران وین و ساکنان این شهر خرید کردن را در وین تجربه ای دیوانه کننده می دانند. در این شهر شما هر محصولی که بخواهید پیدا می کنید با هر قیمتی که مد نظرتان باشد. از برندهای بسیار معروف مغازه های پر زرق و برق اینرشتات و قیمت های بسیار بالا و باور نکردنی آن گرفته تا محصولات دست دوم که در فروشگاه های  شنبه بازار به فروش می رسند. ولی شهر وین نیز، همچون تمام شهرهای دیگر، خیابان هایی را در خود جای داده که خرید در آنها مقرون به صرفه تر خواهد بود، بویژه بعضی اوقات در خیابان های فرعی یا کوچه های این خیابان ها مغازه هایی هستند که سوغات های وینی، محصولاتی همچون ظروف چینی و سرامیک، عروسک های دست ساز، محصولات آهنی و چرم عرضه می کنند و خرید از آن ها برایتان حسابی به صرفه خواهد بود و خرید خوبی را تجربه خواهید کرد.

مهم ترین خیابان های خرید وین جوزفشتاتر اشتراسه، کولمارکت، کارنتنر اشتراسه و نوبا گاسه هستند، البته مغازه های خوبی نیز در سایر خیابان ها هست که می توانید از آن ها هم خرید کنید.

اغلب فروشگاه های وین دوشنبه تا جمعه از ساعت ٩ صبح تا ٦ بعدازظهر و شنبه ها تا ٥ بعدازظهر فعالیت دارند و برخی از آن ها ممکن است روزهای پنج شنبه و جمعه تا حدود ٧:٣٠ نیز به فعالیت و عرضه محصولات مشغول باشند. قانون می گوید مغازه ها باید یک شنبه ها کارشان را تعطیل کنند، ولی در این روز در برخی از خیابان ها می توانید چند مغازه باز پیدا کنید.

جوزفشتاتر اشتراسه:

خیابان جوزفشتاتر یکی از خیابان های اصلی و قدیمی برای خرید در وین است که هر نوع محصولی در مغازه های آن پیدا می شود؛ از دست دوم فروشی گرفته تا جواهرفروشی. یکی از مهمترین بازارهای خیابانی وین به اسم بروننمارکت نیز در این خیابان دایر است، ولی در آن اغلب میوه و سبزی عرضه می کنند و شاید خیلی به درد یک توریست نخورد، با این حال دیدن از آن خالی از لطف نیست. توی خیابان جوزفشتاتر هر محصولی یافت می شود، از مبلمان مدرن گرفته تا صفحه های موسیقی.

کولمارکت:

کولمارکت از آن خیابان های خرید پر زرق و برق وین است که حتی چنانچه بودجه شما به خرید از آن نرسد، دیدنش خالی از لطف نیست. فروشگاهی داخل این خیابان وجود دارد که مشکل هر توریستی را رفع می کند. فروشگاه فرایتاگ اند برنت که مخصوص فروش نقشه ها و راهنماهای توریستی است. بهترین و دقیق ترین نقشه ها و راهنماهای توریستی وین و سایر نقاط جهان اینجا پیدا می شود که سفر را برایتان شیرین و آسان می کند. این مغازه دوشنبه تا جمعه از ٩ صبح تا ٧ شب و شنبه ها نیز تا ٦ عصر فعالیت دارد. با خط U3 متروی وین (ایستگاه هِرِنگاسه) و اتوبوس های 2A و 3A می توانید خیلی راحت به کولمارکت بیایید.

کارنتنر اشتراسه:

کانتنر اشتراسه نیز یکی از مهمترین و شلوغترین خیابان های وین است و بسیاری از مردم وین و توریست ها برای خرید به این خیابان مراجعه می کنند.

مراکز خرید وین (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on May 26Rating: 3.0مراکز خرید وین قسمت اولاگر مایلید که در تور اتریش و تور وین جاذبه های وین و مراکز خرید وین را بیشتر بشناسید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور اتریش و تور وین جاذبه های وین و مراکز خرید وین را بیشتر بشناسید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی