جایگاه قهوه در فرهنگ غذایی اتریش

جایگاه قهوه در فرهنگ غذایی اتریش

تور اتریش

فرهنگ غذایی اتریش

جایگاه قهوه در فرهنگ غذایی اتریش:

قهوه اتریش:

مردم اتریش قهوه هایی را که ترکهای عثمانی بعد از پایان اشغال وین جا گذاشتند،به اروپایی ها شناساندند. سنت کافه نشینی و قهوه خوردن در اتریش قسمتی از هویت شهری را نشان میدهد.کافه های وین سبک و سیاق خاص خود را دارند و موکای اتریشی یا کلاینر شوارتزر به اسپرسو شباهت دارد.

در کافه های وین انواع قهوه ایتالیایی، اسپرسو، کافه لاته و کاپوچینو سرو میشود. قهوه نوشیدن با دوستان بخشی از فرهنگ اجتماعی اتریش است.

رایج است که مردم اتریش کسی را به قهوه وکیک دعوت کنند، این سنت اتریشی را به چای عصرانه انگلیسی ها نزدیک می دانند. توصیه می کنیم که هات چا کلت کافه های اتریش را هم حتما امتحان کنید. مردم اتریش هات چاکلت را با خامه ی غلیظ تهیه می کنند و بعضی اوقات برای بیشتر شدن غلظتش به آن زرده تخم مرغ هم اضافه میکنند.

جایگاه قهوه در فرهنگ غذایی اتریشReviewed by Yeganeh on Jun 23Rating: 3.0جایگاه قهوه در فرهنگ غذایی اتریشاگر مایلید که در تور اتریش با فرهنگ غذایی اتریش آشنا شوید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور اتریش با فرهنگ غذایی اتریش آشنا شوید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی