سفر به وین (قسمت 2)

سفر به وین (قسمت 2)

تور اتریش

سفر به وین

سفر به وین:

(قسمت 2)

پیش تر گفتیم که وین گنجینه های زیادی دارد. در این بخش از این مجموعه های ارزشمند بیشتر خواهیم گفت:

گنجینه های تاریخی وین:

...دقیقا پشت مجموعه ی تاریخ هنر، مجموعه ی موزیومس کوارتیه (محله ی موزه ها)

را خواهید دید که به سبب وجود چند مجموعه ی عالی، کافه های بی نظیری دارد و بخاطر فضای عمومیِ مناسبش از محبوبترین جاذبه های شهر وین بشمار می رود. موزیومس کوارتیه هشتمین مجموعه فرهنگی بزرگ دنیا محسوب می شود و موزه ی لئوپولد، موزه ی هنر مدرن، تالارهنر، موزه ی تزوم، مرکز معماری وین، تانتز کوارتیه و چند کافه را در آن می توانید مشاهده کنید.

 

محله های جدیدتر وین داستان ها و جاذبه های تاریخیِ خودشان را دارند، ولی اصلی ترین و مهم ترین جاذبه های این قسمت از شهر را منطقه ی تفریحیِ جزیره ی دانوب

و پارک های بزرگی همچون پراته ی محله ی لئوپولدشتات شکل داده اند. پراته، علاوه بر امکانات رنگارنگِ بازی و سرگرمی، یک پارک جنگلی بسیار زیبا نیز دارد که می توانید گوشه دنجی از آن را برای استراحت بیابید و از سکوت و زیباییِ طبیعت لذت ببرید.

سنت آشپزی وین:

سنّت آشپزی قسمت مهمی از فرهنگ و هویت وین را دربر میگیرد و وین از معدود شهرهای دنیاست که سنت آشپزیِ آن را به اسم خودش، و نه به اسم کشورِ مادرش، معرفی می کند. سبک پخت و پزِ وینی در قرون متوالی و در رابطه با سایر شهرها و کشورهای اروپایی تأثیر پذیرفته، ولی سبک و سیاق خود را نیز از دست نداده. علاوه بر غذاهای سنگین و لذیذ وینی، اینجا بهترین کیک ها و شیرینی های دنیا را نیز می توانید بچشید، از اشترودلِ سیب گرفته تا انواع پالاچینکن و ماریلن کنودل.

اقامت در وین:

یافتن اقامتگاه و جای خوابِ خوب داخل شهر وین خیلی مشکل نخواهد بود. با

توجه به سبک زندگی و بودجه ای که دارید، گزینه های متفاوتی خواهید داشت، از

مهمان سراهای دانش جویی گرفته تا هتل های باشکوه و لوکس و چند ستاره.

البته توصیه می کنیم که پیش از سفر حتما جایی برای اقامت رزرو کنید، بویژه اگر قصد دارید در محله ی معروف اینرشتات اقامتگاهی بیابید.

همچون سایر شهرهای بزرگ و پرتردد، خرید در شهر وین نیز گاهی اوقات خسته کننده و دیوانه کننده خواهد بود. در این شهر زیبا فروشگاه های بزرگ مدرن و لباسفروشی های معمولی و مغازه های سنتی در جوار هم فعالیت دارند. مغازه های قدیمی زمانی مایحتاج خاندان سلطنتی را تأمین می کردند. اینجا هرنوع محصولی با هرجور قیمتی پیدا می شود؛ از برندهای معروف مغازه های اینرشتات و قیمت های زیادشان گرفته تا خیابان هایی که خرید از آن ها به صرفه تر خواهد بود. معروفترین مناطق خرید وین خیابان قدیمیِ جوزفشتاتر، کولمارکتِ پر زرق و برق، کارنتنر اشتراسه شلوغ و نوباگاسه عجیب و غریب هستند، البته چنانچه چند هفته قبل از شروع کریسمس به شهر وین سفر کنید، بازارچه های فصلی را نیز در جای جای شهر خواهید دید.

سفر به وین (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jun 23Rating: 3.0سفر به وین قسمت دوماگر مایلید که در تور اتریش سفر به وین و تور وین را نیز تجربه کنید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور اتریش سفر به وین و تور وین را نیز تجربه کنید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی