سفری چند روزه به وین

سفری چند روزه به وین

تور اتریش

تور وین

سفری چند روزه به وین:

آب و هوای وین:

پایتخت اتریش دو آب و هوای اقیانوسی و مرطوب قاره ای را تجربه می کند. این شهر زیبا تابستان هایش خیلی گرم نیست، میانگین دمای آن بین ٢٢ تا ٢٦ درجه ی سانتیگراد خواهد بود. البته بعضی اوقات به ٣٠ می رسد. حداقل دمای آن نیز به ١٥ درجه ی سانتیگراد بالای صفر می رسد.

فصل زمستان های در وین به لباس گرم نیاز دارید. دمای هوا تا صفر درجه ی سانتیگراد می رسد.

معمولا اواسط دسامبر تا مارس ممکن است بارش برف را در وین ببینید. وین در فصول بهار و پاییز آب و هوایی معتدل و دلپذیر دارد و متوسط بارش سالانه آن حدودا ٦٢٠ میلی متر خواهد بود که در نواحی متفاوت آن مقداری اختلاف دارد.

یک روزه:

کسانی که تنها یک روز برای گردش در شهر زیبای وین وقت دارند، انتخاب اینکه کجا بروند و از چه جاذبه هایی دیدن کنند برایشان سخت می شود.

پیشنهاد می کنیم گردشتان را از مرکز وین، یعنی اشتفاندوم، شروع کنید. رواق شگفت انگیز این کلیسا را مشاهده کنید، برج آن را طی کنید و از فراز آن وین و مناظرش را ببینید. بعد اندکی گردش در کوچه های پشت کلیسا را که یادگاری از سده های میانه اند را در برنامه خود جای دهید.

طوری مسیر را انتخاب کنید که از راه گرابن و کولمارکت به هافبورگ برسید. در یک کافه ناهار میل کنید و سپس با تراموای خط ١ یا ٢ به رینگ اشتراسه بروید تا ساختمان های این بلوار را مشاهده کنید. در ایستگاه ماریاترزین پلاتز پیاده شوید و به موزه تاریخ هنر بروید. پیش از شام نیز از اجرای موسیقی کلاسیک یا اپرا در تالار اپرا دیدن کنید.

سه روزه:

روز اول را مثل تور یک روزه سپری می کنید، روز دوم به موزیومس کوارتیه و موزه لئوپولد بروید و از دیدن آثار این مجموعه نهایت استفاده را ببرید. پیش از ناهار به هافبورگ برگردید و از کتاب خانه ملی دیدن کنید و پس از صرف ناهار برای گردش به پراته رفته و سوار چرخ و فلک شوید.

صبح روز سوم، از قصر باروکِ شونبرون دیدن کنید و حتما مدتی در باغ زیبا و دلفریب این قصر قدم بزنید. در صورت داشتن وقت، می توانید از کاهلنبورگ قدم بزنید و میان جنگل ها و تا کستان ها چشم انداز غروب خورشید را ببینید. پس از غروب آفتاب برای دیدن زندگی شبانه ی وین به منطقه ی گورتل و بازار ناشمارکت بروید.

یک هفته:

چنانچه فقط یک هفته وقت برای ماندن در وین دارید، بنابراین نیاز نیست نگران باشید چراکه به راحتی تمام شهر و حتی جاذبه های حومه آن را نیز می توانید ببینید.

پس از برنامه ی سه روز نخست، روز چهارم می توانید دوچرخه سواری کنید و یا با قایق از دیدن چشم اندازها و جاذبه های طول دانوب لذت بسیار ببرید. روز شنبه می توانید، به ناشمارکت مراجعه کنید و گردشی کوتاه در آن داشته باشید و در ضمن صبحانه را نیز هما نجا میل کنید. سپس به بلویدره رفته یا به اینرشتات بروید تا آلبرتینا را ببینید. سری به آرامگاه چند امپراتور اتریش در کایزرگروفت بزنید. روز هفتم، آخرین روز سفر، آزادید که هر فعالیتی که دوست دارید انجام دهید، به خیابانهای پر از مغازه های سوغاتی بروید و هدیه و یادگاری بخرید، در جزیره دانوب حمام آفتاب بگیرید یا در کوچه های قدیمی اینرشتات گشتی بزنید.

سفری چند روزه به وینReviewed by Yeganeh on Jun 5Rating: 3.0سفری چند روزه به ویناگر مایلید که در تور اتریش سفر به وین و تور وین را نیز تجربه کنید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور اتریش سفر به وین و تور وین را نیز تجربه کنید و جاذبه های اتریش را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی