جشنواره های معروف اتریش (قسمت 1)

جشنواره های معروف اتریش (قسمت 1)

تور اتریش

جشنواره های معروف اتریش

جشنواره های معروف اتریش:

(قسمت 1)

ژانویه:

آغاز سال نو (اول ژانویه):

مردم اتریش سال نو را با نیویارزشایبن (سال نظامیِ سال نو) جشن می گیرند. در این جشن، گروه های تفنگ دار با لباس های سنتی در خیلی از شهرهای اتریش گرد هم می آیند و با تفنگ های قرن هفدهمی، تیر هوایی خالی می کنند. برای حضور در این مراسم باید خیلی سحرخیز باشید. درضمن، به مناسبت شروع سال نو در تمام شهرهای اتریش کنسرت های موسیقی کلاسیک نیز اجرا خواهد شد. ارکستر فیلارمونیک وین نیز در همین روز پرآوازه ترین کنسرت سالانه ی جهان، نیویارز کنسرت، را در باشگاه موسیقی وین اجرا می کند.

فستیوال شب دوازدهم یا تجلی مسیح ( ۶ ژانویه):

در شب ۶ ژانویه، کودکان در گروه های چهار نفره به سرگروهی یک بزر گسال درِ خانه ی همسایه های می روند، آواز کوتاهی درمورد مسیح می خوانند، دعا می کنند  برای سلامتی اهالی آن خانه و مقداری پول برای مصارف خیریه دریافت می کنند.

فوریه:

فاشینگ (روزهای منتهی به روزه ی عید پاک):

فاشینگ یا فستیوال دوره ای از جشن ها و مهمانی های قبل از روز عید پاک محسوب می شود. این فستیوال در شنبه قبل از چهارشنبه ی خا کستر (اواخر ژانویه/اوایل فوریه) برگزار می شود و کودکان و بزرگ سالان با لباس های سنتی خود به مهمانی و جشن می روند یا در خیابان رژه می روند. در این مراسم دیدنی شرکت کنید و؛ کلوچه های خوشمزه آن را که با مربا پر شده اند را از دست ندهید.

مارس و آوریل:

عید پاک (چهل روز بعد از آغاز روزه):

چهل روز پس از شروع دوره ی روزه داریِ کاتولیک ها، عید پاک آغاز می شود. برعکس کریسمس که حالا مراسمی تجاری محسوب می شود، عید پاک در اتریش هنوز حال و هوای مذهبی خود را حفظ کرده. در یک شنبه ی نخل (یک شنبه قبل از عید پاک) که بزرگ داشت ورود پیروزمندانه ی مسیح به بیت المقدس است، اهالی اتریش طی یک مراسمی بخصوص، که در مناطق متفاوت فرق هایی با هم دارند، به کلیسا می روند تا زندگی شان برکت بگیرد و رزق و روزیشان بیشتر شود. در فاصله ی بین یک شنبه ی نخل و عید پاک، در تمام روستاها و شهرها نمایش نامه هایی درمورد مصائب مسیح نمایش داده می شود و بچه ها نیز با رنگ کردن تخم مرغ برای عید پاک حاضر می شوند.

مه:

فیلیپیناخت یا شب سنت فیلیپ (اول مه):

شب اول ماه مه شب سنت فیلیپ، قدیس حامیِ نظم، شناخته می شود. در این شب، جوانترها هر چیز اضافی یا نامنظمی را که در خیابان ها ببینند جمع آوری می کنند و به کلیسای محل می برند. روز بعد، اهالی شهر به کلیسا می روند و وسایلشان را پیدا می کنند و پس می گیرند، در عوض دریافت وسایلشان جریمه ای می پردازند که صرف یک سازمان غیردولتی خواهد شد.

ژوئن:

فرونلایخنامشتاگ (دومین پنج شنبه بعد از عید پنجاهه):

در این روز که از تعطیات رسمی هم محسوب می شود، اهالی شهر با لباس های بامزه یا سنتی در خیابان رژه می روند. در این میان رژه ی اهالی شهر سالزبورگ خیلی معروف و دیدنی است.

شب نیمه ی تابستان ( ۲۱ ژوئن):

در این شب اهالی شهر در تپه ها یا کوه های اطراف محل زندگی آتش های بزرگ روشن می کنند و اکثرشان بساط باربیکیو و مهمانی در فضای باز برپا می کنند.

جشنواره های معروف اتریش (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on May 18Rating: 3.0جشنواره های معروف اتریش قسمت اولاگر مایلید در تور اتریش جشنواره های معروف اتریش را نیز ببینید و با جاذبه های اتریش نیز آشنا شوید. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید و خاطره ای خوش از این سفر برایتان رقم بخورد.

اگر مایلید در تور اتریش جشنواره های معروف اتریش را نیز ببینید و با جاذبه های اتریش نیز آشنا شوید. اول تور راهنمایی تان می کند تا تور ارزان اتریش را تجربه کنید و خاطره ای خوش از این سفر برایتان رقم بخورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی