بنای یادبود سان یات سن گوانگجو

بنای یادبود سان یات سن گوانگجو

سالن بنای سان یات سن گوانکجو

سالن بنای یادبود سان یات سن

معرفی بنا :

   سالن یادبود سان یات سن و یا ژوهانسان یک ساختمان هشت ضلعی است که در گوانگجو، مرکز استان گوانگدونگ چین واقع شده است. سالن توسط Lu Yanzhi طراحی شده است و با بودجه های محلی و خارج از کشور چین Sun Yat-sen ساخته شده است. کار ساخت و ساز در سال 1929 آغاز شده و در سال 1931 تکمیل شده است. سالن یک ساختار هشت ضلعی بزرگ با فاصله 71 متر بدون ستون، مکانی مناسب برای برگزاری اجلاسی برای 3،240 نفر می‌باشد.

 

سالن یادبود سان یات سن

   سالن یادبود سان یات سن در بالای پای جنوب کوه Yuexiu واقع شده است بزرگترین سالن در میان تمام سالن ها در سراسر جهان با مساحت 6.6 هکتار (16 هکتار) است. این مکان نیز یکی از ساختمان های برجسته در گوانگجو است. با گذشت یک سفر، شما می توانید نه تنها نمایشگاه های مربوط به سان یات سن، بلکه از زیبایی ساختمان و همچنین درختان باستانی معروف لذت ببرید.
سان یات سن همانطور که پیشرو انقلاب دموکراتیک چینی است، از همه خانه های چینی و خارج از کشور مورد احترام است.

 

مجسمه برنز سان یات سن

   ابتدا از ناحیه ی دروازه ی جنوبی عبور می‌کنید و بعد از آن می توانید از منظره مجسمه ی خورشید برنز بگذرید. این مجسمه 5.5 متر ارتفاع و 3.9 کیلوگرم (8.6 پوند) است. مجسمه از لحاظ ظاهری بیان گر زمانی است که در آن Sun در یک سخنرانی در دانشگاه سان یاتسن سخنرانی کرد. در زیر پایه مجسمه برنز از گرانیت سفید استفاده شده است که با محتوای یکی از آثار مهم نوشته شده در خورشید حک شده است.

 

ساختمان اصلی به سبک کاخ هشتگانه و باستان

  سالن ساختمان قابل توجه ترین مکان در یادبود سان یات سن است، این ساختمان عمدتا آبی و قرمز است. در بالای کل ساختمان یک جهان طلایی و بیضی شکل است. در وسط ساختمان یک هیئت مدیره افقی نوشته شده است، که توسط Sun Yat-sen با چهار شخصیت چینی نوشته شده است به این معنی که تمام جهان به عنوان یک جامعه است. ساختمان اصلی خانه هشت ضلعی است. بالا با کاشی های روشن آبی رنگ تزئین شده است، پایه و گام ها از گرانیت سفید ساخته شده است و هشت ستون بزرگ از تارزان قرمز قرار دارد. پنج دایره برنجی که در آن ، عطر و یاد عتیقه بیشتری را به کل ساختمان اضافه می کنند. در داخل ساختمان، بسیاری از تصاویر و کلماتی بر روی دیوار نوشته شده که نشان دادن اعمال خورشید است

 

سالن نمایشگاه اعمال خورشید

   در سمت شمال غربی ساختمان اصلی، سالن نمایشگاه اعمال خورشید است. این سالن شامل بسیاری از عکس ها و سایر مواد خورشید است. جالب ترین بخش در سالن یک بخش 10 متر مربع است که آجر آن ساخته شده با پنج دوره زمانی متفاوت است. بیشتر تاریخ تولید آنها مشخص نیست.

 

درختان منحصر به فرد

در اطراف ساختمان اصلی، "درخت درخت" شگفت انگیز چشمان شما را جذب می کند. تقریبا 100 ساله مانیان به جنوب شرقی ساختمان اصلی ایستاده است. این غول بزرگ دیگر درخت های کوچکتر را با "اسلحه" خود نگه می دارد و تقریبا ده بانوی بزرگ از شاخه هایش رشد می کند و از این رو نام "درخت مانیان" را دارد.
در کنار آن یک پادشاه کاپک است. کوپک به عنوان گل شهر، در گوانگجو محبوب است. پادشاه کاپک قدیمی ترین در کل شهر است که 300 ساله است. هر ماه مارس، تعداد زیادی از کوپک ها مانند گل سرخ در آسمان شکوفا می شوند.

علاوه بر این، بزرگترین آلبوم های ماگنولیا نیز در اطراف سالن یادبود سان یات سن قرار دارد. دو Magnolia Albas باستانی در ساختمان اصلی مانند دو سرباز وفادار ایستاده اند. هر ماه ژوئن و اکتبر، گل های سفید در حال پرواز برای تزئین ساختمان عتیقه از خود می‌رویانند.

بنای یادبود سان یات سن گوانگجوReviewed by اول تور on Nov 8Rating: 3.0سالن بنای یادبود سان یات سن گوانگجوسالن یادبود سان یات سن و یا ژوهانسان یک ساختمان هشت ضلعی است که در گوانگجو، مرکز استان گوانگدونگ چین واقع شده است. سالن توسط Lu Yanzhi طراحی شده است و با بودجه های محلی و خارج از کشور چین Sun Yat-sen ساخته شده است. کار ساخت و ساز در سال 1929 آغاز شده و در سال 1931 تکمیل شده است.

سالن بنای یادبود سان یات سن یک ساختمان هشت ضلعی است که در گوانگجو چین واقع شده است – راهنمای تور چین – تور ارزان چین

1 دیدگاه

  1. نیکو.سنایی گفت:

    چه جالب بنای یادبود سان یات سن گوانگجو چه بخش های جذاب دارد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی