موزه برادران امیدوار و هنر ملل سعدآباد تهران

موزه برادران امیدوار و هنر ملل سعدآباد تهران

معرفی موزه برادران امیدوار و هنر ملل سعدآباد تهران

موزه برادران امیدوار و هنر ملل سعدآباد تهران

موزه های برادران امیدوار و هنر ملل مجموعه سعدآباد:

 

   موزه برادران امیدوار،در شمال غربی سعدآباد جای دارد.ساختمان به دوره قاجار تعلق دارد. این موزه به پاس قدردانی از سفرهای ده ساله برادران امیدوار به جهان و آشناییشان با آداب و سنن ملل مختلف بازگشایی شده.در این ساختمان لوازمی که برادران امیدوار از سراسر جهان به ایران آوردند نگهداری میشود.مشاهده این لوازم،از سر قطع شده انسان گرفته تا اسکلت سر میمون و شامپانزه و پا و عاج فیل سبب شگفتی بینندگان میشود که قبل بازدید از این مکان از بودن چنین موزه ای بی خبر بودند.تعدادی از عکسهای گرفته شده توسط برادران امیدوار در سرزمینهای جهان هم در ساختمان وجود دارند.

موزه هنر ملل:

موزه‌ هنر ملل كه قسمتی از مجموعه‌ كاخ موزه ملت بشمار میرود،در قدیم موزه‌ هنری فرح پهلوی بشمار میرفت كه او و اطرافيانش از آن استفاده میکردند.مجموعه آثار موزه از همه دنیا خريداری و يا هدیه میباشند.

موزه برادران امیدوار و هنر ملل سعدآباد تهرانReviewed by اول تور on Mar 30Rating: 3.5موزه برادران امیدوار و هنر ملل سعدآباد تهرانموزه برادران امیدوار و هنر ملل سعدآباد تهران.موزه برادران امیدوار،در شمال غربی سعدآباد جای دارد.ساختمان به دوره قاجار تعلق دارد. این موزه به پاس قدردانی از سفرهای ده ساله برادران امیدوار به جهان و آشناییشان با آداب و سنن ملل مختلف بازگشایی شده.

موزه برادران امیدوار و هنر ملل سعدآباد تهران.موزه برادران امیدوار،در شمال غربی سعدآباد جای دارد.ساختمان به دوره قاجار تعلق دارد. این موزه به پاس قدردانی از سفرهای ده ساله برادران امیدوار به جهان و آشناییشان با آداب و سنن ملل مختلف ب ازگشایی شده.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی