مرکز خرید 28مال باکو

مرکز خرید 28مال باکو

تور آذربایجان

مراکز خرید باکو

مرکز خرید 28مال باکو:

مجتمع ۲۸مال:

مجتمع تجاری 28 مال یکی از لوکس ترین و مدرن ترین مجتمع های تجاری شهر باکوست که در سال 2012 افتتاح شد و در مدتی کوتاه موفق شد جایگاه ویژه ای در باکو بدست آورد. این مجتمع تجاری بزرگ و مدرن دقیقا در مرکز پایتخت آذربایجان یعنی باکو واقع شده است. اگر قصد خرید داشته باشید بدون شک این مجتمع یکی از انتخاب های خوبتان خواهد بود چراکه دسترسی بسیار راحتی دارد و خیلی زود پیدایش خواهید کرد. اگر برای خرید  28 مال را انتخاب کردید، باید بدانید که ساختمان 5 طبقه پر فروشگاه های متفاوت از 70 برند معروف و آذری را پیشرو خواهید داشت. از تفریحات جالب این مجتمع سینمای آن است. این سینما در حقیقت مشهورترین و بهترین سینمای باکو است و در طبقه آخر این مجتمع تجاری واقع شده است. اگر قصد خرید لباس از برندهای معروف را داشته باشید 28 مال انتخاب خوبی خواهد بود. در این مرکز فروشگاه هایی بصورت تخصصی در حال عرضه پوشاک مد روز خانم ها و آقایان، لوازم ورزشی، الکترونیکی و وسایل خانگی هستند.

این مرکز خرید وسعت خیلی زیادی ندارد و حدود 25 هزار متر مربع مساحت دارد؛ ولی با مراکز بزرگ باکو رقابت می کند. این مجتمع تجاری فودکورتی با 16 رستوران و کافه متنوع و با کیفیت نیز دارد. شهربازی کودکان و یک پارکینگ با ظرفیت گنجایش 350 اتومبیل از جمله امکانات رفاهی است که 28 مال برای مشتریان و بازدیدکنندگان خود فراهم کرده. 

رستوران و کافه 28مال:

این مرکز خرید نیز همچون سایر مراکز خرید معتبر دنیا، علاوه بر فروشگاه های متنوع از برندهای معروف، امکانات رفاهی خدماتی همچون رستوران و فست فود نیز دارد که نیاز خارج شدن از مرکز را جهت رفع گرسنگی برطرف می کند. این مرکز خرید در مجموع 16 رستوران، کافه و فست فود دارد. از جمله برندهای معروف این مرکز مک دونالد، کی اف سی، استارباکس و گلوریا جینز هستند که مشتریان ثابت خود را دارند.

رستوران های 28 مال:

کوفتجی: در این رستوران انواع خوراک های ترکی را عرضه می کند، اگر به ترکیه سفر کرده باشید حتما غذاهای این رستوران برایتان آسنا خواهند بود.

مادو: یکی از برندهای ترکی است که حدود 250 شعبه کافه و رستوران در ترکیه و سایر کشورهای دنیا دارد. این رستوران را در طبقه چهارم پیدا می کنید.

استیک هوس منقل: منقل از معروف ترین رستوران های باکو است که در 28 مال هم شعبه دارد و اگر مسافر باکو باشید فرصت خوبی است که به این رستوران مراجعه کنید از غذاهای خوشمزه اش امتحان کنید. 

کباب پارک: طبقه چهارم

فست فودهای 28 مال:

مک دونالد: طبقه چهارم

کی اف سی: طبقه چهارم

له بیروت: طبقه چهارم

پک دد: طبقه چهارم

ویلا: طبقه چهارم

دادلی دونیا

بی دونر 

کافه های 28 مال:

استارباکس

کافه گلوریا جینز: طبقه چهارم

کافه سیتی: طبقه چهارم

سینابون

سکند کاپ: طبقه اول

کافه بلک بری: طبقه پنجم

کافه کاپوچینو: طبقه پنجم

کافه کولوریت

آدرس: آذربایجان، باکو، خیابان آزادلیق پراسپکتی 

مرکز خرید 28مال باکوReviewed by Yeganeh on Jun 3Rating: 3.0مرکز خرید 28مال باکواگر مایلید که در تور آذربایجان تور باکو از مراکز خرید باکو نیز دیدن کنید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان آذربایجان را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور آذربایجان تور باکو از مراکز خرید باکو نیز دیدن کنید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان آذربایجان را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی