مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

تور دبی مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

بزرگترین مرکز خرید نه تنها در دبی بلکه در تمام دنیا ست و تمام مسافران تورهای دبی به این پاساژ خواهند رفت ،این پاساژ به قدری بزرگ است و تمام انواع امکانات برای خرید و تفریح و چندین رستوران در آن قرار دارد که به تنهایی ممکن است یک روز کامل  از تور دبی شما فقط برای گشت و گذار در مرکز خرید دبی مال سپری شود.

آب نمای برج خلیفه درست روبه روی ورودی دبی مال قرار گرفته و هر روز ساعت 7 برنامه های جالبی را اجرا میکند و یکی از دیدنی های جالب در تور دبی محسوب میشود ، در داخل دبی مال چندین سالن سینما ، زمین های بازی برای کودکان ، زمین هاکی روی یخ ، یک آکواریوم بسیار بزرگ ،و مجموعه های رستورانی متنوع قرار دارد.

و هر چیزی که برای خرید در تور دبی لازم دارید از معروف ترین برند های دنیا تا برند های معمولی تر البته نه چندان ارزان، و طلا و جواهرات نیز میتوانید در این مرکز بیابید.

آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی مال به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری تور های دبی محسوب میشود، این آکواریوم که بزرگترین آکواریوم در دنیا هم هست 51 متر طول، 20 متر عمق و 11متر ارتفاع دارد، و 10 ملیون لیتر ظرفیت مخزن آب آن است.

در طبقه هم کف دبی مال قرار دارد و از داخل پاساژ هم به شکل یک دیوار بزرگ با ماهی های زیبا دیده میشود و افراد رهگذر داخل پاساژ همگی جذب زیبایی آن میشوند ، ولی اگر مایل بودید با تهیه بلیط میتوانید وارد تونل زیر آکواریوم بشوید و منظره بی نظیری را مشاهده کنید و عکس های یادگاری هم برای داشتن خاطره ای منحصر به فرد از تور دبی تان داشته باشید ، انگار در بین ماهی های آکواریوم در حال قدم زدن هستید ، البته تجربه نزدیک تری هم میتوانید داشته باشید، که با تهیه بلیط غواصی بین ماهی ها و کوسه های داخل آکواریوم شنا هم بکنید.

مرکز خرید دبی مالReviewed by اول تور on Jul 24Rating: 4.5مرکز خرید دبی مالتور ارازن دبی دیدنی ها و مراکز خرید درباره دبی مال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی