مراکز خرید ابوظبی

مراکز خرید ابوظبی

تور ابوظبی

مراکز خرید ابوظبی

مراکز خرید ابوظبی:

اگر مسافر ابوظبی باشید خوب است بدانید که در ابوظبی دو فصل بزرگ حراج برگزار می شود، یکی هنگام شروع بهار و دیگری پیش از آغاز پاییز. خوب است بدانید در ابوطبی مالیات شخصی نمی پردازید.

مرکزخرید ابوظبی:

زمین بازی تنها ویژه خردسالان در این تجاری فراهم شده، با این وجود نیازی نیست که نگران خستگی و کلافگی بچه ها باشید، میتوانید با خیال راحت کودک خود را با اسباب بازیهای متنوع همچون، قطار برقی و بازی های ویدیویی سرگرم کنید و خود به خرید بپردازید. این مرکز عرضه کننده صنایع دستی و قالیچه است.

مرکزخرید خلیفه:

دقیقا مقابل مرکزخرید ابوظبی جای گرفته و محصولاتی چون قلیان،جعبه هایی از استخوان شتر،چرم شتر و پارچه ملیله دوزی عرضه میکند.

مرکز خرید مارینا:

بزر گترین پاساژ ابوظبی،ظاهرش شبیه یک سیرک بزرگ است. چند صد مغازه، سینما و یک برج دیده بانی دارد و پارک برفی آن بسیار معروف است.

مراکز خرید ابوظبیReviewed by Yeganeh on Jul 12Rating: 3.0مراکز خرید ابوظبیاگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را ببینید و مراکز خرید ابوظبی را بشناسید. برای تجربه تور ارزان ابوظبی، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را ببینید و مراکز خرید ابوظبی را بشناسید. برای تجربه تور ارزان ابوظبی، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی