مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

تور ترکیه

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا:

فروشگاه زنجیره ای میگروس:

میگـروس یکـی از فروشـگاه هـای زنجیـره ای بیـن المللـی سوئیسـی اسـت کـه در آنتالیـا نیـز شـعبه دارد. میکـروس بالـغ بـر ۴۷۰ فروشـگاه در ترکیـه دارد و مکانـی بـرای برندهـای بیــن المللــی، محصــوالت کامپیوتــری، عطــر، کفــش، البســه و بســیاری از محصــوالت دیگـر مـی باشـد.

مرکز خرید تانساش:

تانســاش یکــی از بزرگتریــن فروشــگاه هــای مــواد غذایــی آنتالیــا اســت. در طبقــه اول طیــف متنوعــی از غذاهــای محلــی و خارجــی بــا کیفیــت ارائــه مــی کند. در طبقــه دوم هــزاران محصــول شــامل لبــاس، لــوازم الکترونیکــی، وســایل تزئینــی و ... را از برندهــای بیــن المللــی و ترکــی عرضــه مــی کند. ایــن فروشــگاه دارای پلــه برقـی عریضـی نیز هست کـه بـرای بـردن خریـداران و لوازمشـان بـه طبقـه دوم فراهم شده است. بـه عنـوان بخشی از خدمـات ایـن مجموعـه بـرای خانـواده هـا و فرزندانشـان ماشـین مخصـوص خریـد را بـرای اسـتفاده در فروشـگاه فراخم کرده.

 

مرکز  خرید دیپو:

این مرکز خرید بسیار بزرگ است و یکی مراکز خرید معروف آنتالیاست. این مجتمع بزرگ پانزده رستوران و هشتاد فروشگاه دارد. تنها میدان اسکی روی یخ آنتالیا را در این مجتمع می توانید از نزدیک ببینید. اگر اهل خرید از برندهای گران و معروف هستید اینجا هر محصولی که مدنظرتان باشد پیدا خواهد شد. برای رسیدن ب دیپو باید به بخش شرقی آنتالیا سفر کنید.

فروشگاه زنجیره ای بین المللی ام ام ام مایگروس:

مایگـروس فروشـگاه زنجیـره ای بیـن المللـی سوییسـی اسـت و در سـاحل کونیالتـی واقع شده است. ایـن مرکـز، سـوپرمارکتی بـزرگ، فروشـگاه هـای کوچـک متفاوت، رسـتوران، کافـه و سـینما دارد. ایـن مرکـز نیـازهـای روزانـه شـما را به راحتی برطـرف خواهد کرد و اجنـاس مـارک دار آن خاص علاقمندان به برندهای معروف است. در ایــن مرکــز مــی توانیــد از غذاهــای ترکــی نوش جان کنید و از بـودن در آنتالیا لـذت ببریـد.

مجتمع تجاری شی مال:

شــی مــال در گوشــه ای از چهــار راهــی کــه ســاحل الرا آنتالیــا را بــه چهــار قســمت تقسـیم مـی کنـد، جای گرفته و یکـی از مراکـز تازه تاسیس خریـد انـواع اجنـاس مـورد نیـاز گردشـگران ترکیـه محسوب می شود. ایـن مجتمع در مـاه مـی ۲۰۰۸ افتتـاح شـد و تبدیـل به مرکز مُــد آنتالیــا شــد.۷۰  فروشگاه بسیار بزرگ در فضای ۱۰۰۰۰ متر مربعـی این مرکز مشـغول بـه کار هستند و انـواع مـارک هـای معتبـر ترکـی و بیـن المللـی را عرضه می کنند، مـارک هایـی همچون Calvin، Polo  Saat & Saat ،Swatch ،Lacoste ،Klain ،و ... علاوه بــر خریــد در ایــن مجموعــه، مــی تــوان از ســایر امکانــات رفاهــی و تفریحــی آن همچون رســتوران هــا، ســینما، تئاتــر، مرکــز تفریحـی کـودکان، سـالن ورزشـی، کافـه تریـا و چندیـن امکانـات رفاهـی و تفریحـی دیگـر نیـز استفاده کنید.

مرکز خرید تراسیتی:

تـراسـیتی از زیباترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود و در مـاه ژوئـن سـال ۲۰۱۱ افتتـاح شـد. ایـن مرکـز خریـد بـا ارائــه انــواع اجنــاس داخلــی و خارجــی در مــارک هــای معتبــر و فــود کورتــی بــا ظرفیــت۸۳۰ نفــر شــامل چندیــن رســتوران و کافــه، عنــوان بزرگتریــن مرکــز خریــد آنتالیــا را کسب کرده.

مراکز خرید آنتالیاReviewed by Yeganeh on May 24Rating: 3.0مراکز خرید آنتالیااگر مایلید که در تور ترکیه و تور آنتالیا شرکت کنید و جاذبه های ترکیه را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان ترکیه را تجربه کنید.

اگر مایلید که در تور ترکیه و تور آنتالیا شرکت کنید و جاذبه های ترکیه را از نزدیک ببینید، این مطلب را دنبال کنید تا تور ارزان ترکیه را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی