برگزاری مراسم هالووین در چین

برگزاری مراسم هالووین در چین

برگزاری مراسم هالووین در کشور های مختلف

برگزاری هالووین در چین

تاریخچه :

   هالووین شبی است که در آن ملل مختلف به جشن  پایکوبی میپردازند و مراسم سنتی خود را انجام میدهند. به گفته ی مردمان گذشته در این شب درهای بین این دنیا و دنیای مردگان باز میشود و روح مردگان و در بعضی موارد حتی جسم آنها به این دنیا وارد می‌شود. در واقع ارتباط دنیای مردگان با این دنیا کاملا برقرار است. هالووین یکی از معروف ترین جشن ها در دنیا مخصوصا اروپا و آمریکا است. این جشن در 31اکتبر هر سال برگزار می‌شود. هالووین اساسا یک تعطیلات غربی است و دارای تاریخ طولانی می‌باشد که در ابتدا توسط نژاد سلت هاجشن گرفته می‌شد . هالووین، همانطور که ما آن را در ایالات متحده می شناسیم، شامل پوشیدن لباس های محلی و یا عجیب و تزئین کدو تنبل است. اما آیا این چیزی است که آنها در چین انجام می دهند؟

هالووین در چین

   بر خلاف کریسمس که مثل سنتهای غیر مذهبی از اقیانوس آرام عبور کرده و به چین رسیده است، هالووین واقعا برای افراد محلی چینی غیرمعمول نیست، مگر اینکه برخی از آنها به جمعیت بیگانه ارتباط داشته باشند. بعید است که نشانه های هالووین را در خارج از شهرهای بزرگ مشاهده کنید. اگر شما اتفاقی در شهرهای بزرگ با جوامع بزرگ دیگر مانند پکن، شانگهای یا گوانگژو باشید، ممکن است شاهد محصولات کدو تنبل و یا فروشگاه های مواد غذایی در حال خرید و فروش محصولات غربی مخصوص هالووین باشید. اگر شما در یکی از این شهرها زندگی می کنید، ممکن است برخی از آب نبات های مخصوص این شب را بخرید.

چگونه بزرگسالان هالووین را در چین جشن می گیرند

   هالووین اساسا جشن ترسناکی و خیلی جذابی است و تعداد زیادی از ستون‌ها شهر ، بارها و رستوران ها از هالووین به عنوان تم برای تزئینات شب استفاده می‌کنند. اگر در حین هالووین به چین سفر کنید، احتمالا این احزاب را در شهرهای بزرگتر که دوستانه تر از تبعه هایی از قبیل پکن، شانگهای و گوانگژو هستند پیدا می‌کنید.

چگونه هالووین را در چین با کودکان و نوجوانان جشن می گیرند

   متأسفانه تنها مدارس مهاجرت / بین المللی به احتمال زیاد هالووین را به انجام می رسانند، بنابراین اگر شما فقط با بچه های خود در هالوین از چین بازدید می کنید، برای رسیدن بهاین جشن کار سختی در پیش رو دارید. در عوض، فعالیت هایی سرگرم کننده برای کودکان در آن روز در نظر گرفته شده است که به یاد گیری آنها خیلی کمک می‌کند و باعث یاد آوری و زنده نگه داشتن سنت ها از جمله جمع آوری آب نبات ها و کدو تنبل های مخصوص این شب برای بچه های می‌شود.

لباس اصلی هالووین

چیزی که در اینجا جالب است که یک مکان عالی برای خریدن یک دست لباس هالووین در شهر وجود دارد . بنابراین اگر شما مهمانی هالووین را دوست داشته باشید، می توانید این را در نظر داشته باشید اگر قصد دارید قبل از زمان در چین باشد، می توانید لباس خود و / یا لوازم جانبی خود را پیش از آن پیدا کنید. بازار پارچه یک مکان عالی برای تهیه یک دست لباس هالووین است.
همچنین لباس های نسبتا ساده را می‌توانید به صورت آنلاین و با چاپ عکس ها پیدا کنید.

   در کل هالوین خوبی را در چین می‌توانید داشته باشید ...

برگزاری مراسم هالووین در چینReviewed by اول تور on Oct 24Rating: 3.0برگزاری مراسم هالووین در چینهالووین اساسا یک تعطیلات غربی است و دارای تاریخی طولانی می‌باشد که در ابتدا توسط نژاد سلت هاجشن گرفته می‌شد.

هالووین شبی است که در آن ملل مختلف به جشن پایکوبی و مراسم سنتی می‌پردازند . به گفته‌ی مردمان گذشته در این شب درهای بین دنیای زنده ها و دنیای مردگان باز می‌شود.

1 دیدگاه

  1. مریم . میرزایی گفت:

    عالی بو ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی