فصل مناسب بازدید از پارک متاتسمیندا

فصل مناسب بازدید از پارک متاتسمیندا

تور تفلیس

پارک متاتسمیندا

فصل مناسب بازدید از پارک متاتسمیندا:

زمان بازدید از پارک متاتسمیندا:

تفلیس در جنوب منطقه قفقاز و میان کوه های این منطقه و دریای سیاه واقع شده است. تفلیس اقلیمی مرطوب و نیمه گرمسیری دارد، بنابراین تابستان آن بسیار گرم و زمستان هایش بسیار سرد است. بهار تفلیس به عنوان پرباران ترین شهر گرجستان شناخته می شود. این بارش های پیاپی خشکی های ماه های دیگر سال را جبران می کنند. آب و هوای این شهر آن را به منطقه ای چهار فصل تبدیل کرده که هر سه ماه یکبار چهره ای تازه به خود میبیند. بنابراین در تمام فصول سال می توانید به تفلیس سفر کنید، اما بعضی فصل ها ارجعیت بیشتری دارند.

گرم ترین اوقات سال، تابستان: از تیر تا مرداد، تفلیس گرم ترین روزها را تجربه می کند. بالاترین دما در روز بین 28 تا 32 سانتیگراد و شب ها تا 15 درجه سانتیگراد می رسد. بارش باران در شهریور ماه کاهش پیدا می کند. اگر تابستان به متاتسمیندا می روید، ساعات نزدیک عصر و شب را برای بازدید انتخاب کنید.

زمستان: روزهای دی و بهمن سردترین ایام تفلیس محسوب می شوند. حداکثر دما در روز 10 درجه سانتیگراد و در شب منفی 1 درجه سانتیگراد خواهد بود. بعضی شب های این شهر انقدر سرد می شود که آب های سطحی دچار انجماد می شوند. پله های پارک در این فصل کمی یخ زده هستند بنابراین بازدید از پارک در این فصل به مراقبت نیاز دارد.

بهار: ماه های فروردین تا خرداد گرجستان در بارانی ترین حالت خود است و اگر به این وضعیت جوی علاقه داشته باشید زمان مناسبی برای سفر خواهد بود.

پاییز: هوای تفلیس در فصل پاییز رو به خنکی می رود و طبیعت نیز با رنگ های پاییزی خود را نشان می دهد. زیبایی طبیعت و هوا مطبوع می توانند دلایل خوبی برای سفر به این جاذبه کوهستانی در پاییز باشند.

دیگر امکانات پارک متاتسمیندا:

محوطه پیک نیک: در این بخش نیمکت هایی چوبی فراهم شده که می توانید از آن ها استفاده کنید.

دکه های بقالی: این دکه ها انواع نوشیدنی و خوراکی ها را عرضه می کنند.

نقاشی روی صورت: نقاشی روی صورت یکی از تفریحات کودکانه در شهربازی متاتسمینداست. اینجا هنرمندان متاتسمیندا صورت بچه ها را نقاشی می کنند.

دوربین دو چشمی: حتما اگر از برج های دیگری دیدن کرده باشید دوربین های دو چشمی را در آن ها مشاهده کردید. دوربین بزرگی که بزرگنمایی فوق العاده ای دارد و جاذبه های شهری را می توان با آن دید. پارک متاتسمیندا هم چند دوربین دو چشمی دارد که می توانید با استفاده از آن ها تفلیس را دقیق تر ببینید.

استیج روباز: گهگاهی در پارک متاتسمیندا کنسرت، جشن و نمایش های مختلف اجرا می شود که برای این دست مراسم، از این استیج استفاده می کنند.

برج پخش تلویزیونی تفلیس: برج پخش تلویزیونی ارتفاعی 270 متری دارد و از نمادهای معروف تفلیس بشمار می رود.

فصل مناسب بازدید از پارک متاتسمینداReviewed by Yeganeh on Aug 3Rating: 3.0فصل مناسب بازدید از پارک متاتسمیندااگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی