فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان

فرودگاه اصفهان

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان

   فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان واقع در شمال شرقی شهر اصفهان و در حدود 30 کیلومتری مرکز شهر یکی از هفت فرودگاه پر رفت‌ و آمد ایران است. اصفهان یکی از شهرهای تاریخی مرکز ایران، مرکز استان اصفهان و سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران و مشهد می باشد. این شهر در دوران حکومت صفویان رونق فراوانی پیدا کرد و تا امروز مقدار زیادی از شکوه گذشته‌ خود را حفظ نموده است. بناهای تاریخی متعددی در کلان‌ شهر اصفهان وجود دارد که برخی از آن‌ ها مانند میدان نقش‌جهان به‌ عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده‌ است.
   شهر اصفهان، در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب گردید و تا امروز با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور ایران می باشد و جایگاه خاصی در سراسر جهان دارد. فرودگاه بین‌المللی اصفهان یکی از قدیمی‌ ترین فرودگاه‌ های کشور است که در منطقه کویری حصه شهر اصفهان قرارگرفته و در سال 1361 هجری شمسی با هدف ارائه‌ خدمات هوایی، آموزشی و انجام پروازهای مسافری تأسیس گردید. در حال حاضر این فرودگاه با مساحت 1041 هکتار و دو باند به طول 4397 متر و عرض 45 متر به‌ صورت 24 ساعته پذیرای حدود 2 میلیون مسافر است. یکی از مزیت‌های فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فاصله‌ مناسب آن از مناطق شهری و مسکونی می باشد که آلودگی صوتی فرودگاه باعث مزاحمت ساکنین شهر اصفهان نخواهد شد و بسیاری از مشکلات دیگر فرودگاه‌ های کشور را ندارد. فرودگاه شهید بهشتی یکی از فرودگاه های بین المللی اصفهان است که دارای پروازهای داخلی و خارجی است. 
 

آدرس: ایران، اصفهان، بزرگراه چمران، بزرگراه فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان
تلفن: 35275050-031

 
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهانReviewed by اول تور on Jan 25Rating: 3.0فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهانفرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان یکی از فرودگاه های قدیمی ایران است که دارای انواع پروازهای داخلی و خارجی است. در این مقاله این فرودگاه را به شما معرفی می کنیم.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان یکی از فرودگاه های قدیمی ایران است که دارای انواع پروازهای داخلی و خارجی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی