فرودگاه بین المللی دن موئنگ تایلند

فرودگاه بین المللی دن موئنگ تایلند

فرودگاه بین المللی دن موئنگ

فرودگاه بین المللی دن موئنگ تایلند

فرودگاه بین المللی دن موئنگ تایلند:

از بهترین فرودگاه های تایلند دن موئنگ مونگ میباشد. این فرودگاه از باسابقهترین فرودگاه های جهان و بخصوص آسیاست که از سال ۱۹۱۴میلادی مشغول به فعالیت است.با افتتاح فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی این مکان مجددا تعمیر و بازسازی گردید و باز فعالیتش را ازسر گرفت و بخاطر موفقیت هایش در سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های جهان به لحاظ تردد و قیمت مناسب انتخاب شد.

دن موئنگ یک فرودگاه عمومی و نظامی است و در پایتخت تایلند جای دارد و همواره مملو از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.طول باند این فرودگاه تقریبا۳۷۰۰متر میباشد و فقط۳ متر از سطح دریا بالاتر است و تا کنون با کد یاتای DMK به فعالیت های خود ادامه داده است.

برای دسترسی به فرودگاه دن موئنگ مونگ از این آدرس استفاده کنید:

تایلند، تپ ماها نکن، کت دان میئنگ،خاوان سنامبین، جاده ی ویبواهی ونگ سیت.

 سفر به تایلند و دیدنیهای تایلند . همیشه گردشگران را جذب میکند.

فرودگاه بین المللی دن موئنگ تایلندReviewed by مهدی on Apr 12Rating: 3.5فرودگاه بین المللی دن موئنگ تایلند:اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . فرودگاه بین المللی دن موئنگ تایلند از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور تایلند را به شما پیشنهاد میکنیم . فرودگاه بین المللی دن موئنگ تایلند از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی